Täällähän on melkonen lumipyräkkä ollut!
Onnea Bamse, Jennyli ja Solmu!:heart:
Kävin tänään vielä vauvatarvikeliikkeissä kuljailemassa, mukaan tarttu tommonen imetystyyny (ajattelin sitä sektiohaavarumbaa vähän tässä) sekä pari lelua oli pakko ottaa sun muuta. Oli sen verran hassun näkösiä:
LES D. Oli vielä semmosia rapisevia ja oikein monivärisiä, oli pakko ostaa...kaiketi sitte itelle
Ostin tommosen puisen mobilen, mutta voihan olla että pitää jossain vaiheessa kokeilla noita pahviversioita kans. Lisäksi jonkun Fehnin soittolelun otin mukaan, harmiksi ei ihan sitä ollut mitä olin netissä nähnyt mutta tuo oikeestaan oli kans aika kiva. En vana oikeen tiiä, viittiikö tota mobilea laittaa pinniksen lähelle perinteisesti..haittaako unia? Vähän mietin, että vaipanvaihdossakin se vois olla kiva, kuhan vaan sais jotenki tonne sen laiteltua..
Täälläki on peräti joululeipomukset alotettu, maustekakkusessiolla tietenki:xmas: Aattelin pakkaseen laittaa maustumaan ja odottelemaan, mutta pakkohan sitä on maistaa. Lisäksi sain jotku hepulit, että nyt muka aion tehä ite piparitki vaikka alunperin aattelin vaan ostaa tai valmistaikinan ainakin ostaa. Noh, pitää tehdä kun kerta on intoa. Voi olla, että ens vuonna sit ei ole.
Aattelin, että josko sitä huomenna laittais ton vauvan sängyn sitten kunnolla valmiiksi. Tosin jos menee se 2.5 vko vielä, niin en tiiä miten se pöly sitten siihen kertyy. Mutta oli eilen semmoset menkkakivut selässä ja harkkasupisteli pitkään+hartaasti+usein, että alko tuntuun siltä että vois laittaa sen sängyn kunnolla valmiiksi.
Mukavaa pitkää viikonloppua kaikille! Oon jotenki niin tyytyväinen täällä, kun maanantainakin on mies vielä vapaalla!:heart:
-metsis 37+2
Muokkaus. Olin näemmä unohtanut lukea viimeisen sivun:xmas: "mihin tilanteeseen plussa tuli, oliko vahinko/tarkoitus ja kuinka siihen reagoitiin?".
Meillä kuumeiltiin ja odoteltiin kyllä kovasti yrityksen aloittamistakin, taisi olla yli vuosi etukäteen jo tarkasti nuo suunnitelmat milloin yritys vois alkaa. Ensin mentiin naimisiin ja sen jälkeen sitten oli tarkoitus uuden vuoden ekana päivänä alotitaa yritys, mutta ei me maltettu odottaa sitä paria viikkoa siinä häiden jälkeen:saint: On meillä aina ollu tiedossa, että naimisiin ja lapsia halutaan (mies on muutaman vuoden vanhempi vielä niin teki kyllä jo heti selväksi että hän haluaa perheen). Sen plussahetken muistan myös, mulla oli nimettäin maailman p*skin päivä just sillon ja se oli perjantai. Tein joskus klo 18, kun olin eka tullut työharjottelusta osastolta ja sitten ollut vielä omia töitä tekemässä (ja oikeen hammasta purren)..sit aattelin, et teen nyt sen testin niin pääseepähän sit viikonloppua viettämään lauantaina hyvillä mielin kun on perjantaina kärsitty koko roska. Mut sit se oliki plussa! Mies ei uskonu kun vasta useamman testin jälkeen:xmas: Kolmannesta kierrosta taisi tärpätä, epäilen ettei mulla ihan ekassa ainakaan tiannut tulla koko ovista.
Tulevaisuuden hommista meillä mies jo tuossa vitsillä heitti, että josko sitä putkeen tekis toisen. Minä en taida olla ihan samaa mieltä
Haluan valmistua välissä tai ainakin olla melko valmis, että pystyis jo töitä tekeen. Saapahan paremmat äippärahat sitten. Että iskekää sitten vaikka kaulimella päähän, jos alan jossain vaiheessa kuumeilemaan turhan aikasin