###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

Onko teillä jommalla kummalla puolella munasarjoissa tuntunut jomotusta viime aikoina? Mulla on tänään jomottanut vasemmalla puolella koko päivän :whistle: . Eikä ole kyse siis mistään liikkeistä tms vaan ihan paikallaan ollessakin. Välillä se häviää ja kohta taas alkaa vaimea jomotus.
 
varovaisesti oon kurkkinut tänne teidän pinoonne... :whistle: tänä aamuna claerbluen digitaalinen testi kertoi "raskaana" :heart: tosin mä oon nyt 5 pvä saanu ihan haaleita haamuja, ensin apteekin omaan ja sitten raskauskeijun herkkiin liukoihin niin siksi epäilyttää.
Keskenmeno oli tuossa helmikuun lopulla ja sen jälkeen ei ookkaan menkkoja tullut ollenkaan. Ovulaation bongasin maaliskuun loppupuoliskolla, että sen mukaan nyt viikkoja olis 4+2 ja la menis sitten vissiin tuonne 17.12. =) jos nyt vaan pikkuinen pysyy mukana.
Huomena soittelen neuvolaan,´jos laittaisivat verikokeeseen lähetteen kun oon kuitenkin menossa huomena verikokeisiin niin sais samalla sen hcg:n siitä...

Hiukan täälä oireita vois ollakkin, huonoa oloa ajoittain eikä kahvi ja tupakka maistu ollenkaan (mikä on tietenkin hyvä asia). Väsymys on ollut kans aivan kamalaa viime viikon.Mielenkiinnolla jännitän myös tulevaa työviikkoa, en haluais "paljastua" vielä piiiiitkään aikaan.. Onneks huomena vielä vapaata =)
 
Heippa! Tulin tänne kurkkimaan varovasti...tänään tuli yllätys plussa...Testailin huvin vuoksi kun viikon verran on ollut jotenkin outo olo, itku on ollut herkässä jne. LA ei tietoa enne ultraa, koska menkat ei olleet vielä alkaneet ton kuopuksen imetyksestä johtuen :whistle: ;)
Rauhallista odotusta kaikille! Niin ja tää on meidän 4. lapsi.
 
Heippa,

Keffeli: itsekin käytän raskauskeijun testejä ja sain niillä haamun jo 9 päivää ovulaation jälkeen :) Viivat ovat vahvistuneet kovaa vauhtia, mutta esikoisesta tiedän sen verta että 25 päivää ovulaatiosta sain vasta vahvaakin vahvemman viivan. Noi Clearbluet antaa todella vahvan jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa. Onnea plussasta, haamukin on plussa! Muutoin tuota raskaushormonia ei testit näyttäisi :)

Tällä hetkellä 6 raskausviikko alkamassa eli 5+0. Oudon oireeton olo, tosin väsymystä on aika paljon ilmoilla. Muutaman viikon päästä sitten tiedetään iskeekö alkuraskauspahoinvointi :)
 
Adalaine no mä vähän ihmettelin juuri senkin takia, että aiemmissa raskauksissa mulla on la siirtynyt ekassa ultrassa reilulla viikolla eteenpäin.. elikkäs ilmeisesti näkynyt r.testissä plussa hyvinkin aikaisin. Nyt sitten taas ei.. eilen tais olla tosiaan se 16pvä ovulaatiosta, joten toivottavasti se nyt pitää paikkansa. Taidan vielä testailla ton toisen digitaalisen jahka tässä pissaa pidätellyt tarpeeksi :D

Ja täälä siis kolmas lapsi odotuksen alla... pojat on syntyneet 05 ja 07 :heart:
 
jääräpää ihmettelin itsekin tota nopeeta neuvola aikaa, ku tää on tällanen pikkupaikka ja tuntuu, että jokaiseen paikkaan on pitkät jonot...no, kerranki näin päin!
Mulla on melkein päivittäin ollu jomotusta, mut sellasta menkkamaista ja tulee ja menee...

Eilen oikein tällä julistin, että ei mitään oireita niin eiköhän tänä aamuna iskeny kauhee pahoinvointi, onneks en oksentanu, lähellä oli. En sitten jaksanu edes lähtee tekemään lopputyötä, joka pitäis saada valmiiks tän kuun loppuun mennessä. :whistle:
Nyt vaan sitte jäin hengaamaan kotiin ja tekemään ei yhtään mitään...

Hyvää viikon alkua kaikille! :D
 
Keffeli Ihanaa! Tarrasukkia matkaan!

Tää väsymys on kamalaa, töissä jaksaa käydä, eikä sitten muuta, loppuaika menee sohvalla maatessa. Etovaa oloa on myös, muutaman kerran piti aamulla kakoa pönttöön.

Ensi viikolla se ultra ja seuraavalla neuvola

Jääräpää Mulla oli myös joku aika sitten tollasta kipua....

6+0
 
Apua? Tännekös minun pitäisi ilmottautua? Hä?

Eli lauantaina tehty aivan totaaliylläriplussa (meillä piti olla ivf (eli koeputkihedelmöitys) touko-kesäkuun vaihteessa, mutta...).

Laskettu aika menkkojen mukaan olisi siis 20.12.2010 eli nyt 4+0. Olen kyllä aivan äimistynyt siitä, että jo lauantai-iltana sain sen plussan testiin. Tänään Clearblue näyttää Raskaana 2-3 eli 4-5 vkoa eli kaipa se noin kuitenkin menee...
Takana on kaksi vuotta yritystä ja yksi tuulimuna hieman reilun vuoden takaa.
 
Onnea Siiri Sisilisko :flower:
Tänään mietinkin noita clearbluen viikkonäytöllisiä testejä, että miten ne viikot siihen tulee.. tai siis meinaako ne juurikin tasan niitä viikkoja mitä testissä lukee vai kuinka.. mielenkiintoinen juttu :whistle:

Tein sen toisen digitestin ja "raskaana" sekin kertoi :heart: uskallan siis vallan tälle puolelle siirtyä. Väsymys on aivan tautinen |O pankissa oltiin laina neuvotteluissa ja himputti kiva sielä vaan haukotella hulluna kun ei meinannut silmät auki pysyä |O

Neuvolaan soittelin tänään myös ja mulla olis ultra 26.4. tosin mä pääsen jo kurkkimaan tonne sisuksiin 23.4. kun mulla on kontrolli käynti naistentaudeilla kystan johdosta...

Tänään on myös fiilistelty esikoisen vauva kuvilla pojan kanssa, hän kun on syntynyt 13.4.05 klo.5.22. 5 vuotta sitten mulla on ollut viimeistä iltaa masuasukki

Nyt nukkumaan, jotta jaksaa herätä huomena klo 05.10 aamuvuoroon...huh huh..
 
Keffeli, ne näyttää viikot hedelmöittymisestä. Tuon mukaan siis meikällä hedelmöittymisestä 2-3 vkoa. Omasta mielestä siitä ei voi olla kuin 2 viikkoa (koska olin edeltävän viikon reissussa enkä edes nähnyt sen viikon aikana yhtään sopivan ikäistä miestä ), joten pakko tämän on ollut tapahtua kotiinpaluun jälkeen eli tasan 2 viikkoa sitten!

:D :D
 
onnea ja tervetuloa taas uusille!

mulla alkoi tän kuvotuksen lisäksi megaturvotus ja ei kyllä naurata (inhoan olla raskaana sanokaa mitä sanotte - se ei vaan sovi kaikille, mutta palkinto on ihana :heart: )

k&p-ruu 7+0
 
jääräpää: kyllä mulla ainaki on jomotellut ja juilinut munasarjoja jo toista viikkoa nyt! varsinkin jos liikahtaa nopeasti.

siiri sisilisko: mahtava ylläri!! :heart: Onnea!

keffeli ja tuulen sydän: tervetuloa! =) ja onnea!! :flower:

alkuraskauden ultran varasin vaikka ensin meinasin, etten mene.. se ois rv6+4

-minime 4+4 (jos nyt oikein laskin)
 
Ilmoittaudun minäkin mukaan. Meillä melkein sama tilanne kuin Siiri Sisiliskolla.
Aika oli varattuna mikrohedelmöitykseen nyt huhtikuun lopulla. Yritystä 3 vuotta, josta 2 vuotta sitten keskenmeno. Tämä raskaus oli enemmän kuin yllätys. Aivan ihana juttu.
Laskettu aika siis olisi 12.12.2010 jos vain pysyy mukana. Nyt siis rv 5+2.
Me ollaan uusioperhe ja mulla ennestään 2 tyttöä 12- ja 13v. ja miehellä tyttö 14v. eli pienen pieni kullannuppu olisi iloinen asia kaikille. Synnärinä TYKS. :heart: Ikää multa löytyy 34v. ja mies 45v.
 
saz
Heippa!

Tosi varpaisillaan olen, mutta päätin nyt kirkoittaa hetken sivustaseurailun jälkeen. Eli sunnuntaina testasin kaksi viivaa, mutta edellinen raskaus päätyi kesken hetki sitten ja se pelko kummittelee mua nyt varmaan tämän alkuraskauden ajan. La olisi noin joulukuun puolessa välissä, kolmas raskaus, yksi lapsonen minulla on entuudestaan, olen 24v ja TAYS tulee olemaan synnäri. Vaikka jännittää, jotenkin kuitenkin vaisto sanoo et nyt menee kaikki hyvin, viimeksi musta tuntui koko ajan että jotain pahaa tapahtuu, ja keskenhän se meni. Pitää yrittää ottaa rennosti. Onnea kaikille! Jännää!

- Saz
 
Minunkin puolesta onnea uusille!! =)

Mua kiinnostaisi vähän tiedustella, minkä ikäistä porukkaa täällä on ja millaisia perheitä?
Ja myös millaisia oireita teillä on nyt ollut? Vaikkakin jotkut ovat jo näistä kirjoittaneetkin.

Itse olen 26-vuotias ja naimisissa. Mieheni myös 26v.
Meillä 1v8kk esikoispoika. :heart: Kymenlaaksossa asustellaan, KOKS on meidän synnäri.

Tänään olis rv 4+6, eikä suurempia oireita ole ollut, jos ei lasketa vihlaisuja alavatsalla/kohdun/munasarjojen tienoilla esim. tuolilta noustessa. Ja tietysti menkat ovat poissa :)
 
neito84 kyseli ikää ja muuta: 36v mulla jo plakkarissa, syksyllä jo 37v :eek: eli ikä painaa. Mies 34v. kaksi tyttöä meillä jo on: 06 ja 08 syntyneet. Kaksi km:a koettu joista yksi spontaani ja toinen pitkän kaavan mukaan. Kova km:n pelko täälläkin jatkuvasti, koska viimeksi oli tammikuussa. Oireista olen niin paljon turissut et jätän sen homman muille ;) . No sellainen että kyttään oireitani ihan haukkana kokoajan kun viimeksi oireiden loppuminen edelsi km:a ja nyt sitten oon ihan vauhkona heti jos oireet vaimeammat... Tänään rv 6+4. Oireet kuitenkin tässä raskaudessa (toistaiseksi) paljon voimakkaammat kuin tammikuusssa keskenmenneessä mikä varmaan ihan hyvä juttu. Niin ja Pirkanmaalta ollaan joten Tays sairaalana sitten jos kaikki menee hyvin.
 
Heitättääkö muita? Mua heitättää ja tärisyttää. Lieneekö nestehukkaa tai verenpaineiden kanssa ongelmia, mulla kun on verenpainelääkitys (ollut jo yli 10 vuotta) ja nyt jouduttiin sitten lääkitystä vaihtamaan...

neito84 kyseli perheestä. Mä olen 39v ja avomies 38v. Aviopari meistä tulee ensi kesänä (ja tämä kaikki oli suunniteltu siis jo ennen plussaa, kutsutkin on jo painettu ja puku ostettu, saas nähdä miten siihen sitten kesällä sovin). Yhdessä on oltu kolmisen vuotta. Asumme Tampereella ja synnärinä sitten varmaankin TAYS.
 
neito84 Täällä ollaan 27v, mies 30v. KOKS myös meillä synnärinä, jos kaikki menee niin kuin pitää.

jääräpää Täällä hieman vauhko fiilis, nyt 6+1, viimeeksi oli menny 6+2 kesken, joten...No hyvää kaiketi tietää, että aamulla kävin töissä ensiksi kakomassa pönttöön ja toisen kerran ruuan jälkeen. Ei siis oksennusta tullut, mutta lähellä oli. Muutenkin erilainen olo.
 
Uskaltaisinkohan mä ilmottautua mukaan...
LA 5.12 eli viikkoja nyt 6+2 Kolmas lapsi tulossa, 06 syntynyt poika ja 08 tyttö.Ennen esikoista oli kohdunulkoinen,joten ennen ultraa on aina pikkasen varpaillaan. Ultraan mennään viikon päästä.
Mittariin tuli juuri ikää 30v ja synnärinä on NKL.
Väsymystä ja pahoinvointia on ja huimaus oli mulla ihan eka oire,niin kun edellisissäkin.
Viikon päästä ollaan taas pikkasen viisaampia =)

Bamse
 

Yhteistyössä