Jeh,
neuvolalääkäristä siirrytty työpaikalle. Ei ehkä lääkäri niin mun mieleen, kun ite oon tällanen reipas pälättäjä, niin tollanen vanha, rauhallinen ja jopa vähän epävarma tyyppi tuntuu liian hitaalta
Kohdunsuu kiinni ja kova, mutta kaula vain 2 cm. Oho...: / Jos tulee supituksia/aikaisemmin olleita mahakipuja (en tiedä onko mulla koskaan ollut supistuksia?), niin pitää tulla lääkäriin. Ja pitää nyt tarkistaa illalla siitä yskityisen varhaisultrasta, että mikä se pituus oli silloin.
SF-mitta oli 23 cm eli vähän alakäyrän yläpuolella mennään, mutta ei sitten voinut lääkäri muistaa kirjoittaa sitä korttiin niin kuin ei sitä, liikekohdan plussiakaan...Oli oikeestaan yllätys toi SF, kun ajattelin, että mulla on jäätävä maha (kaikki niin kommentoi
), mutta se lääkäri sanoi, että kohtu tuntuu leveältä eli että tosi hyvä arvo. Tyttömaha
Positiivinen yllätys oli, että
paino oli 2 kg vähemmän kuin viikko sitten kotivaa'alla (ehkä se on vähän sekaisin...) ja painoa oli siis tullut joku reilu 500 g/vko, yhteensä 8 kg alun jälkeen. Negatiivista sen sijaan vähän
koholla olevat proteiinit, joten labraan pitää viedä uusi näyte tänään. Verenpaine kuitenkin tosi alhanen eli sen puolesta ei syytä huoleen. Hiivakin taisi päästä yllättämään :/ Tuntui jo eilen makuuhuonepuuhailuissa ja lääkäri näki asian, joten sitten vaan hiivapuikkoa ostamaan. No onneksi ei tästä tartte mennä labraan jonottamaan testiin, kun se nyt silmin todettiin...
Nyt tuli vaan omaa napaa...
Cisulle jaksamisia sänkyyn ja ihana mies tosiaan sulla :heart: Samoin
Tesmikselle tsemppiä kipujen kanssa ja koita nyt saada levättyä.
Imetysliiveistä: mä ostin kahdet kun oli Kappahlissa kaikki rintsikat 9,95, mutta isoin koko oli D80 ja mun koko ainakin nyt olisi virallisesti E75, että voi olla vähän tiukkaa sitten h-hetkellä. Tosin toiset on aika toppimalliset ilman kaaritukea, että eiköhän niin ainakin mahdu. Pitää loput sitten tosiaan synnytyksen jälkeen.
Tarjonnasta: lääkäri sanoi, että pää on alhaalla eli RT tuli korttiin, mutta kuulemma sillä on vielä tosi paljon tilaa kääntyillä.
Azalea ja Luru 27+5