Kiitos paljon <3 Minulle lähetettiin kutsu mutta s-posti ei tullut perille.. voi olla et sähköpostiosoite kirjoitettiin väärin? Annoin toisen osoitteen mutta ei vielä vastaustaTervetuloa! <3 Laita @Snanniska lle viestiä fb-ryhmästä.
Kiitos paljon <3 Minulle lähetettiin kutsu mutta s-posti ei tullut perille.. voi olla et sähköpostiosoite kirjoitettiin väärin? Annoin toisen osoitteen mutta ei vielä vastaustaTervetuloa! <3 Laita @Snanniska lle viestiä fb-ryhmästä.
11.12 / Janet88 / 2. / EKKSKai se täytyy tämä keskustelu aloittaa, jos alkaisi muitakin pikku hiljaa ilmestyä mukaan.
Jos haluatte mukaan listalle, niin ilmoittakaa punaisella la, nimimerkki, monesko lapsi ja synnytyssairaala (tiedot valinnaisia, jos esim. sairaalaa ei halua mainita).
Joulukuiset 2020
3.12. Korallikala, 2. lapsi, K-HKS
3.12. Catlady89, 1. lapsi, OYS
4.12. Snanniska, 3. lapsi, SEKS
4.12. Naapo, 3. lapsi, sairaalasta ei vielä tietoa
5.12. Neiti näpsän äiti, 2. lapsi, sairaalasta ei vielä tietoa
6.12. Hypsy, 1. lapsi
6.12. Pippuri35, 5. lapsi
8.12. Ilona, 4. lapsi, sairaala vielä auki
8.12. Hema-, 4. lapsi, KYS
9.12. Marrrsipaani, 2. lapsi, TYKS
12.12. Jempppis, 3. lapsi, Espoon sairaala
14.12. Ninniu, 1. lapsi, TAYS
Latasin eilen Preglife ja Raskaus+ en ole vielä päättänyt mikä on parempiOotteko ladannu noita raskaussovelluksia? Onko suositella, mikä toimii parhaiten?
Joo preglife on ollu toimiva, jo esikoisen aikana : )Ootteko ladannu noita raskaussovelluksia? Onko suositella, mikä toimii parhaiten?
Kiva, kun siirryit tänne. Mulla on nyt vähän ollut noita vatsakipuja, repäisyjö ym. Esikoisesta niitä oli PALJON ja kaikki meni hyvin.Minäkin voisin tänne siirtyä. Keskiviikkona tein ekan haalean plussan, tänään oli jo kivasti vahvistunut.
la10.12/vaniljapulla/1.lapsi/Tyks
oireita: lisääntynyt väsymys ja nälkä. Eilen illalla oli ihan järkyttävä alavatsakipu. En tiennyt miten päin olla ja samalla oksetti. Kesti 10-20min. Samanlainen oire oli viime syksyllä raskauden alussa. Ja se todettiinkin ekassa ultrassa tuulimunaksi. Nyt pelottaa että toi kipu taas tarkoittaa sitä..
On olemassa. Voit laittaa myös mulle yksityisviestillä sen sähköpostin jolla oot kirjautunut fb, niin lähetän kutsun.Onkos muuten se fb-ryhmä jo olemassa? Mulle ei tullut mitään kutsua niin mietin menikö viesti perille?
Miullekkaan ei oo tullut vielä kutsua..On olemassa. Voit laittaa myös mulle yksityisviestillä sen sähköpostin jolla oot kirjautunut fb, niin lähetän kutsun.