joulukinkusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
kysymys tulee todella liian ajoissa mutta kysytään silti. mitä te olette tehneet joulun jälkeen jäljelle jääneestä kinkusta? jotain muuta kuin lihakeittoa tai hernekeittoa. olisi kiva kuulla mitä muut ovat tehneet ja saada vähän vinkkejä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
meillä jää aina kinkkua yli. taidan kai sitten ostaa joka joulu liian ison :)
Tai sitten sulla vaan on vielä pienet lapset =) Meillä ei tarvii jouluna tulla kuin pari junnun kaveria käymään ja kinkku häviää muutamassa minuutissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
meillä jää aina kinkkua yli. taidan kai sitten ostaa joka joulu liian ison :)
Tai sitten sulla vaan on vielä pienet lapset =) Meillä ei tarvii jouluna tulla kuin pari junnun kaveria käymään ja kinkku häviää muutamassa minuutissa :D

no meidän lapset on kyllä vielä pieniä. meillä on joka vuosi ostettu 6-7 kilon kinkku ja siitä jää aina yli

no meidän lapset on kyllä vielä pieniä. meillä on joka vuosi ostettu 6-7 kilon kinkku ja siitä jää aina yli
Meillä riittää parin kolmen kilon kinkku isommallekin porukalle, koska kukaan ei halua syödä kinkkua enää tapanina. Mutta pilko se loppukinkku kuutioiksi ja laita perheesi koosta riippuen sopivina satseina pakkaseen. Kinkku käy munakkaisiin, laatikoihin, keittoihin, patoihin, kastikkeisiin...melkein mihin vaan. Ja siitä vikasta satsista teet herkullisen hernekeiton =)

Meillä riittää parin kolmen kilon kinkku isommallekin porukalle, koska kukaan ei halua syödä kinkkua enää tapanina. Mutta pilko se loppukinkku kuutioiksi ja laita perheesi koosta riippuen sopivina satseina pakkaseen. Kinkku käy munakkaisiin, laatikoihin, keittoihin, patoihin, kastikkeisiin...melkein mihin vaan. Ja siitä vikasta satsista teet herkullisen hernekeiton =)

kauankohan toi kinkku säilyy pakkasessa?

kauankohan toi kinkku säilyy pakkasessa?

noin 3kk.

Yhteistyössä