imetyksen lopettamiseen vinkkejä ja kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vinkkejä kaipaisin miten imetyksen lopetus kannattaa toteuttaa tai miten te olette sen tehneet.. ajattelin lopetella ja kaverilla siis ikää nyt 8kk..
vinkkejä miten sais juomaan korviketta. Tällä hetkellä ei juo mitenkään mitään muuta kuin rintaa siis.

Entä miten olette muuttaneet iltakuvioita? Tää ei syö tuttia, joten miten nukkumaan meno tapahtuu tän jälkeen?

olikohan tää sekavaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Miksi olet lopettamassa noin aikaisin? Jos imetys stressaa, vähentäminen riittää. Itsellä ainakin muuttui fiilikset kovasti kun jätettiin yöimetys pois ja sitten vähennettiin 3x päivässä, 2x päivässä jne.

Meillä pakko siirtyä soijatutteliin:( ja toisekseen kaveri puree minkä ehtii ja kolmannekseen mun tilanne on sellainen ettei pysty enää imettämään. Tai siis et joku muu voi hoitaa välillä.
Mut miten jätit tuon yöimetyksen pois?

Sun täytyy nukkua toisessa huoneessa ja antaa jonkun muun vaikka miehesi hoitaa yöheräilyt muutaman päivän ajan. Itse imetin yli 1v asti, sai alkaa antaan suoraan maitoa. Jäi yks kohellusvaihe välistä, siis niiden tutteleiden kans vehtaaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja senni:
Sun täytyy nukkua toisessa huoneessa ja antaa jonkun muun vaikka miehesi hoitaa yöheräilyt muutaman päivän ajan. Itse imetin yli 1v asti, sai alkaa antaan suoraan maitoa. Jäi yks kohellusvaihe välistä, siis niiden tutteleiden kans vehtaaminen.

Joo näin mäkin tein kahden aikaisemman muksun kanssa. Nyt tää maitoallergia sotkee asian:(

Yhteistyössä