joulukinkusta pisteet?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa-a, se normaalin siivun määritelmä riippuu niin ihmisestä ja kinkun koostakin ;)

Mutta itse kinkkuhan on vähärasvaista lihaa, kun suurin osa meistä vielä silpasee sen rasvakerroksen siitä pois... Vertaile siipaleen painoa vaikka jogurttipurkkiin, siitä saat vähän osviittaa. Tai sitten vaan sijoitat keittiönvaakaan ja mittaat sillä :D

Emmie ainakaan saa kinkusta yhtä ohuita siivuja, kuin jossain leikkelepaketissa.. Eikä se lienee tarkoituskaan! Jättää jouluna karkin vähän vähemmälle, niin voi syödä hyvällä omatunnolla enemmän kunnon ruokaa. Mahan täyteen :)

Hei kamoon =) joulu on kerran vuodessa! eikö silloin voi pisteet laittaa pakettiin ja avata seuraavana päivänä :hug: ??
Ite ainakin tein niin kun olin vartioissa.. loppiasen jälkeen meen taas. Jäi raskaudesta 10 ylimääristä kiloa ja nehän hitsi vie on pois ennen kesää!!!! ;) Mutta jouluna jokainen on ansainnut piste vapaan =)

kiinnostais toi pistejuttu... mutta lähin painonvartija on vain 100 km päässä... ja kirjekurssia en viittis maksaa kun tarttisin vain noi pistetiedot joten onko kukaan ihana ja laittas ne tänne? tai voin ostaa kopion jos joku viittii nähä vaivaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2005 klo 16:06 minä kirjoitti:
kiinnostais toi pistejuttu... mutta lähin painonvartija on vain 100 km päässä... ja kirjekurssia en viittis maksaa kun tarttisin vain noi pistetiedot joten onko kukaan ihana ja laittas ne tänne? tai voin ostaa kopion jos joku viittii nähä vaivaa...
siis se pisteytys on sellainen, että kaikki ruuat on pisteytetty.. että vois mennä tovi jos joku ne tänne kirjais... mutta periaate on se että jokaiselle on joku pistemäärä päiväksi käytettävissä , esim 22 pistettä.Ja jokaisesta ruuasta kuluu joku määrä pisteitä. esimerkiksi vaikka mainittakoon.. rasvaton jugurtti 2 pistettä, ravintolan pitsa puolikas 11 pistettä, ruisleipä+ tl margariiniä 2 pistettä, jne.. maito on 1dl/1 piste (riippuu maidosta tietty), perunaa aterialla 2 pistettä niin paljon kun haluaa aterialla perunaa syödä, mutta esim jauhelihakastike on sitten 1,5 dl 4 pistettä. ymmärrät varmaan että ei niitä tänne voi kaikkea kirjoittaa, eikä kukaan jaksais varmaan minnekkään niitä kirjoittaa. ja se päivittäinen pistemäärä on henkilökohtainen jokaisella =)

Yhteistyössä