plussa pisteet tilille 14,11 näkyykö muilla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain täällä

Vieras
eli vaihdoin plussa pisteet tulemaan suoraan op,n tilille jolloin pitäisi näkyä maksu päivänä. ei nyt ainakaan vielä näkynyt mitään miten muilla? pirkkalehti kolahti postiluukusta kyllä tänään ilman piste tiedotusta. ja plussaa pitäisi kyllä olla 65e tulossa joten siitäkään ei kiinni ettei olisi kertynyt tarpeeksi. kertokaahan asiasta tietävät??

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain täällä :
eli vaihdoin plussa pisteet tulemaan suoraan op,n tilille jolloin pitäisi näkyä maksu päivänä. ei nyt ainakaan vielä näkynyt mitään miten muilla? pirkkalehti kolahti postiluukusta kyllä tänään ilman piste tiedotusta. ja plussaa pitäisi kyllä olla 65e tulossa joten siitäkään ei kiinni ettei olisi kertynyt tarpeeksi. kertokaahan asiasta tietävät??

toi pirkkalehti mikä tänään tuli postissa ni se oli joulupirkka, siis erikois numero, yleensä pirkkalehti tulee kuun lopussa postin mukana kotiin, tai jos ei pirkkalehtiä tule niin sitten tulee vaan pelkät pisteet kotiin, näin ainakin meillä ja mulla ei tuu tilille vaan ihan kotiin noi pisteet, ja vuoden sisällä ollaan joka kuukausi saatu 10-14 pisteseteliä:)

ai joku erikois lehti. no kuitenkin ihmettelen missä pisteet luuraa,vai eikö vaan ole vielä ehtinytkään vaihtua pisteet tulemaan tilille vaan jos tulevat vielä kotiin seteleinä kuun lopulla,vaidoin tulemaan tilille vasta noin 2vk sitten voihan se olla niinkin, kiitos vastauksesta!! :)

Yhteistyössä