❤️❤️❤️❤️JOULUKETJU 2020 ja 2021❤️❤️❤️❤️

Laitat glitteriä kriitisiin kohtiin ja aamutakki päälle,läväytät aamutakin auki ja mies saa ihailla ?
Sitten kivaa touhua ja lopulta ootte molemmat glitterin peitossa.
Kuulostaa auts meiningiltä, vois pimpparellaa hieman kutkuttaa glitteröinnin jäljiltä:D.
Mutta miettikääs lääkärin reaktioo kun menis lekuriin valittaan kun on varmaan hiiva tai jotain ja tohtori vähän raottaa ja sokaistuu kimalluksesta :ROFLMAO:
 
Kyselin teineiltäni, että olisiko ruokatoiveita joulupöytään.
En tiedä olisiko vaan itse pitänyt päättää ruokapolitiikasta sillä nyt meillä tehdään jouluna muun muassa sushia ja juodaan japanialaista lasikuulalimpparia! Vähänkö hemmottelen nuo lapset pilalle. Vuosi sitten pidin kiinni perinteistä ja syötin lootat, kinkut ja rosollit. Nyt tuntuu, että tuossa iässä heille ei meinaa kelvata mikään. Toiveissa kuitenkin on että kaikkea vieläkin maistavat.❤
Sitä japanialaislimpparia on nytkin jääkaapissa, se tuntuu olevan joku hittituote. Pullon mukana tulee lasinen kuula joka painetaan väkisin pullon sisälle ja se jää pullon kaulaan helisemään - en ymmärrä sen kuulan funktiota!:unsure:

Tällaisia:

 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m1es
  • Vau!
Reactions: Elena777
Kyselin teineiltäni, että olisiko ruokatoiveita joulupöytään.
En tiedä olisiko vaan itse pitänyt päättää ruokapolitiikasta sillä nyt meillä tehdään jouluna muun muassa sushia ja juodaan japanialaista lasikuulalimpparia! Vähänkö hemmottelen nuo lapset pilalle. Vuosi sitten pidin kiinni perinteistä ja syötin lootat, kinkut ja rosollit. Nyt tuntuu, että tuossa iässä heille ei meinaa kelvata mikään. Toiveissa kuitenkin on että kaikkea vieläkin maistavat.
Sitä japanialaislimpparia on nytkin jääkaapissa, se tuntuu olevan joku hittituote. Pullon mukana tulee lasinen kuula joka painetaan väkisin pullon sisälle ja se jää pullon kaulaan helisemään - en ymmärrä sen kuulan funktiota!

Tällaisia:

Kääks. Kuinkahan moni noihin on noihin kuuliin tukehtunut?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Tyyliasioita. :sneaky:

Mietin joskus the Ketjussa, että ostaisiko tämän joulun valtavirtatuotteen eli isosakaraisen ikkunatähden.
Päätin että en osta. Tää on samaa sarjaa kuin vitivalkoisten kämppien livelovelaugh-tekstit tai kuplapallovalaisin - parin vuoden päästä kukaan ei pidä sitä.



Jotenkin mä oon ihastunu vanhoihin koristeisiin. Semmoisiin lämpimiin kasari-versioihin jossain pirtissä. Siis suora/taitekattomallinen kynttelikkö ikkunaan, joku puinen tähti tai 8/10-sakarainen metallitähti. Hyasintti, havuja, joulutähti.
Ne käädyt joissa on hehkulampun näköset, isot, harvat lamput, on myös kauniita, vaikka ovat vähän trendijuttu, niitä on ravintoloissakin ja terasseilla syksyisin.

En enää osta valo-talitintti-pupu-miljoonaa pensasvaloa. Vaan back to 80's....ja SE taitaa jopa olla muotiakin. ;)
Semmoinen vanhahtavan kodikas ja lämmin koristelu.


No niin ja joku vinkuu että "taas Echo moittii, kaikilla on oikeus laittaa semmoset hilavitkuttimet ku haluaa, vaikka Jingle Bellsiä kilkattavat ja vilkkuvat monivärivalot." Joo laittakoon vaikka vilkkuvat Dannyn kalsarit ikkunaan...
 
Tyyliasioita.

Mietin joskus the Ketjussa, että ostaisiko tämän joulun valtavirtatuotteen eli isosakaraisen ikkunatähden.
Päätin että en osta. Tää on samaa sarjaa kuin vitivalkoisten kämppien livelovelaugh-tekstit tai kuplapallovalaisin - parin vuoden päästä kukaan ei pidä sitä.



Jotenkin mä oon ihastunu vanhoihin koristeisiin. Semmoisiin lämpimiin kasari-versioihin jossain pirtissä. Siis suora/taitekattomallinen kynttelikkö ikkunaan, joku puinen tähti tai 8/10-sakarainen metallitähti. Hyasintti, havuja, joulutähti.
Ne käädyt joissa on hehkulampun näköset, isot, harvat lamput, on myös kauniita, vaikka ovat vähän trendijuttu, niitä on ravintoloissakin ja terasseilla syksyisin.

En enää osta valo-talitintti-pupu-miljoonaa pensasvaloa. Vaan back to 80's....ja SE taitaa jopa olla muotiakin.
Semmoinen vanhahtavan kodikas ja lämmin koristelu.


No niin ja joku vinkuu että "taas Echo moittii, kaikilla on oikeus laittaa semmoset hilavitkuttimet ku haluaa, vaikka Jingle Bellsiä kilkattavat ja vilkkuvat monivärivalot." Joo laittakoon vaikka vilkkuvat Dannyn kalsarit ikkunaan...
Mä tajusin ilokseni tässä yksipäivä että ne järkyt monivärivalot on jääneet ihmisiltä pois ja tilalle tulleet nättejä kirkkaita tai lämpimiä valoja. Ne tekee paljon juhlavamman tunnun.
Itse en koskaan pitänyt niistä värioksennuksista, jos värivalot olisikin niin pliis, yksiväriset!

Mä rakastan myös kaikkia perinteisiä joulujuttuja ja värejä, etenkin olkikoristeet ja olkipukit on :love:
Tosin on mulla kuusen juurelle sellanen iso "pehmoporo" joka mauri kunnas-silmineen on ihan supersöpö, ja tonttu sille kaveriksi:giggle:
 
Mä tajusin ilokseni tässä yksipäivä että ne järkyt monivärivalot on jääneet ihmisiltä pois ja tilalle tulleet nättejä kirkkaita tai lämpimiä valoja. Ne tekee paljon juhlavamman tunnun.
Itse en koskaan pitänyt niistä värioksennuksista, jos värivalot olisikin niin pliis, yksiväriset!

Mä rakastan myös kaikkia perinteisiä joulujuttuja ja värejä, etenkin olkikoristeet ja olkipukit on
Tosin on mulla kuusen juurelle sellanen iso "pehmoporo" joka mauri kunnas-silmineen on ihan supersöpö, ja tonttu sille kaveriksi
Mäkin haluun pehmoporon. :love:

Juu, mä en tiedä miten yksväriset/kirkkaat valot osaakin olla vuodesta kaikista lämpimimmän ja tunnelmallisimman näköset.
Tässä katselin yks ilta paria kerrostaloa ohimennen, ja siellä oli tosi monella ihan perinteiset, kirkkaat jouluvalot parvekkeilla.
Samoin yks päivä Helsingissä käydessä oli yhdessä kerrostalorykelmässä sama juttu, tosi nättiä.

Jos on miljoonaa eri väriä pihassa, tulee mieleen että siellä asustaa joku 65-v. alkkis-Ritu jolla housussa satiaisia...semmoinen kolkko olo.
 

Yhteistyössä