Oi, jos ois sama tohtori kun mun kättä tutkimassa niin jo vainToivottelisit tohtorille hyvät joulut ja hymy huulilla sanoisit ''Ihan sua varten sen tein''
Oi, jos ois sama tohtori kun mun kättä tutkimassa niin jo vainToivottelisit tohtorille hyvät joulut ja hymy huulilla sanoisit ''Ihan sua varten sen tein''
Jep, muuten lissu kilahtaa ja vetää kilon glitteriä poskionteloon (meinasin ensiks kirjottaa nahkalompsaan, mutta onneks en kehannut)No niin, back to Christmas!
Meet sille tohtorille näyttämään sun joulukoristelut ensiksOi, jos ois sama tohtori kun mun kättä tutkimassa niin jo vain
Niin, sama kai se minkä luokan tohtori se on.... hän oli kyl käsikirurgi joten vois olla ehkä hetken hämillään kun varaisin ajan ja menisin sinne ja römpsän leväyttäsin kimalteineen päivineen eteensäMeet sille tohtorille näyttämään sun joulukoristelut ensiks
Muista varustautua asian- ja tyylinmukaisesti, jos ei hämmennykään vaan tarttuu tarjottuun tilaisuuteen.Niin, sama kai se minkä luokan tohtori se on.... hän oli kyl käsikirurgi joten vois olla ehkä hetken hämillään kun varaisin ajan ja menisin sinne ja römpsän leväyttäsin kimalteineen päivineen eteensä
Syökö lanttulaatikkoa?Meillä löytyy täältä teinikin...
NiinpäViikon päästä...tipe tipe tip tap.
Tietysti.Syökö lanttulaatikkoa?
Ei mitään kinkkuja hyi saakeli.Jokos on muilla kinkku sulamassa? Vai onko tuorekinkku?
Tuorekinkku on näemmä tänään tupsahtanut jääkaappiin. Muina vuosina on aina ollut pakaste.Jokos on muilla kinkku sulamassa? Vai onko tuorekinkku?
Juu, varaston jääkaapissa sulaa hiljaksiinJokos on muilla kinkku sulamassa? Vai onko tuorekinkku?
Mitäs sun kinkuton joulupöytä sisältää? Kalkkunaa?Ei mitään kinkkuja hyi saakeli.
Meillä on paketoitu lahjat, vielä pitää graavata kalat, tehdä rosolli ja leipoaTuorekinkku on näemmä tänään tupsahtanut jääkaappiin. Muina vuosina on aina ollut pakaste.
Muutoin onkin kaikki viimeistä kauppareissua varten valmiit, paitsi että lahjat pitää paketoida, ajattelin osan jättää aamupäivälle mutta suunnitelmassa oli aukko..... Meitin koululainen tulee jo yhdeltätoista kotiin kun on vain parin tunnin koulupäivä
Mä keittelen huomenna luumukiisselin tai keiton riisipuuron kaveriksiVedän täällä Valion luumu-rusinasoppaa, pakkohan sitä oli kokeilla kun Roosa puhui siitä viikko-pari sitten.
Hyvää. Mut saa nähdä tuleeko luumun takia ylimääräinen vessareissu.