Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

Onpas tämä pino vielä hiljainen :whistle: :wave:
Mitä kuuluu?!

Onko teillä muilla mitään hyviä vinkkejä edesauttamaan raskautta tai oletteko hurahtaneet greippimehuihin tmv? :D
Mä olen nyt juonut greippimehua lasillisen päivässä ja lisäksi syönyt foolihappolisää ja monivitamiineja useamman kuukauden!
Pupuilussa ollaan otettu nyt jokatoinenpäivätaktiikka :p
Mitämieltä olette...onkohan se tarpeeksi?!

).( Oviksen bongailut jatkuu edelleen |O
 
Hei kaikki! :flower:

Mahtuukohan mukaan 6kk tytön äiti, jolla ensimmäiset kuukautiset raskauden ja imetyksen jälkeen ovat loppusuoralla =) En tietenkään tiedä minkälaiseksi kierto tästä muodostuu, mutta oviksen bongasin n.kaksi viikkoa ennen menkkoja, joten toivotaan, että homma lähtee heti rullaamaan säännöllisenä!

Foolihapot ja greippimehu pitää aloittaa heti huomenna - kiitos "muistutuksesta" jennyli :D Lisäksi otan monivitamiineja sekä kalaöljyä suht säännöllisesti. Miehelle pitää alkaa syöttämään myös kalaöljyä ja sinkkiä, mutta mitäs muita "poppaskonsteja" niitä olikaan? Kumma miten moiset on ehtinyt jo unohtaa, vaikka alle 1,5 vuotta sitten täällä viimeksi kuumeiltiin!

Öitä :wave:

Carmen kp 6/30(?) haaveilee toisesta vauvelista :heart:
 
Tervetuloa Carmen :wave:
Toivottavasti kiertosi lähtee heti säännöllisenä käyntiin db +++++++++++onnea :heart:

).( Ovistesti haaleampi kuin muina testipäivinä,häh!!! :eek: Mielestäni en ole saanut plussaa vielä ollenkaan! Keskiviikkona oli ne kovat munasarjakivut,eilen ei niinkään...mutta nyt vasta kn ylhäällä ja auki!!
Ei se ovis oo voinu vielä olla?!
 
J84
Huomenta :D Tämä kuumeilija tahtoo mukaan näin ihanaan pinoon :heart: Heipsan Jennyli :wave: samanssa pinossa ollaan taas kuumeilemassa. Mullakin on laskujen mukaan mahdollisuus päästä testaileen aikaisintaan 23.12 ja viimeisintään 31.12, et kaipa minä sovin tänne teidän joukkoon? Mihin kaikkeen muuten nuo greippimehut, foolihapot, kalaöljyt ja vitamiinit auttavat? Käykö multivita, otan niitä muutenkin yhden päivässä ja sit on noita vitamiini poretabletteja? Tikutkin on jo rivissä odottamassa käyttöö, missä vaiheessa kiertoo niitä muuten kannattaa ruveta käyttämään, jos kierto on nyt 5/30-38?

Huhuh, kun tuli taas kysymyksiä... :ashamed:

Jellona84 kp5/30-38 yk2 3 haaveissa
 
Jellona Jos muistan oikein niin greippimehun pitäisi auttaa ovislimojen bongauksessa ts. sen pitäisi tehdä limasta paksumpaa ja tunnistettavampaa. Foolihappoa taas suositellaan syötäväksi (ainakin Saksassa ja USAssa) väh. 3kk ennen raskautumista 300mg/vrk ja sitä tarvitaan alkion selkäydinkanavan sulkeutumiseen. Kalaöljy auttaa sikiön aivojen kehitykseen ja miehelle annettu sinkki pitäisi jotenkin auttaa raskautumiseen, mutta en muista miten... :/ Ja tupakointi kannattaa myös lopettaa, jos sitä harrastaa, sillä se heikentää limakalvoja ja näin ollen vaikeuttaa munasolun kiinnittymistä.

Korjatkaahan, jos puhuin ihan palturia B)

Carmen kp 7/30, yk 1 ja 2. siis toiveissa
 
Tervehdys! :wave:

Meillä ei mitään poppakonsteja ole käytössä, mutta tuo greippimehu kuullostaa mielenkiintoiselta. Sitä tarttis varmaan koittaa. Tosin tässä yritellään ovista bongailla kun ei ole hajuakaan millaiseksi tämä normikierto muotoutuu. Yritetään olla tarkkana. =)
 
Ihan tuli tippa linssiin, kun piiiiitkästä aikaa ehdin tänne =) Allunmamma oli näin kauniin pinon meille tehnyt:KIITOS :flower: On se ihanaa kun on tuollaisia ystäviä! Hän onkin aviomieheni lisäksi ainoa joka "oikeassa elämässä" (siis teidän palstalaisten lisäksi) tietää vauvahaaveistamme ja on ihanasti kannustamassa ja aina lohduttamassa. Joku teistä oli jo ollut haamua edellisessä kierrossa testaavinaan ja niin olin minäkin :'( melkein varma haamusta, mutta sieltä ne menkat taas tuli.MURRR! Mutta onnekseni meillä on muuttorumbaa sun muuta juuri nyt ennen aattoa, joten odottavan aika ei ole ihan NIIIIIIN pitkä kun on paljon tekemistä :p


Jokatapauksessa ihanaa kun sain mukaan teitä näinkin paljon ja toivotaan meille kaikille sitä universumin parasta joululahjaa :heart:
 
greippimehua ja jättihelokkeja syön, on todistetusti tehny hyvää kohdunlimakalvoille :)

täällä siis ei vielä mitään selvää oiretta, vaan odottelen menkkoja ja pääsen sitte vuoden viimeiselle kierrokselle :)

Carmen sinkki ainakin auttaa e-vitamiinin,raudan ja foolihapon imeytymistä kehoon :)
 


LAUANTAI 29.11 *Hyvää viikonloppua!!*



FantasticFour ....kp 4/28...............yk17...........neljäs haaveissa
Jellona84...........kp 6/30-38..........yk 2............kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 6/28-36...........yk 7...........esikoinen haaveissa
Kassu.................kp 7/32................yk 3...........viides haaveissa
Carmen..............kp 8/30(?)............yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 11/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Minky..................kp 13/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 15/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa
Nibbler...............kp 25/28-29.........yk 18.........esikoinen haaveissa




HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET














UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT







 
Jellona kiva saada sinut mukaan jännäämään :wave: :hug: Tai mukavampaahan olisi jos olisit jo viimekierrosta plussannut! Tähän kiertoon siis kovasti tärppionnea+++++++++++ :heart:

).( Ei vieläkään ovisplussaa :eek: Limoja kyllä ja kn apposen aiki...kipujakin :x Mitähän tässä nyt pitäisi ajatella?!
Stressi mulle tulee :headwall:
Eilen hempeiltiin ja tänään en varmastikaan saa miestä innostumaan :ashamed: Jotenkin epäuskoinen olo vaikka teoriassa jokatoinenpäivä seksiä pitäisi riittää!!
 
Huomenta. Onnea oviksesta Jennyli ja tärppionnea!! Toivottavasti saat isännän innostumaan lempeilystä :) Meillä on muutamassa kierrossa käynyt niin, että en ole sitten millään saanut innostettua miestä lakanoiden väliin juuri plussapäivänä ( En siis ole kertonut miehelle että on ovis ettei tule suorituspaineita) Ja arvata saattaa että mielipaha on ollut suuri ja olen kyllä harmistunut todella. On se niin väärin että on munasolu elää niin lyhyen aikaa ja aina ei tiedä noista miehen siittiöistä, kuinka kauan oikeasti jaksavat elää. Joskus tuntuu että koko kierto menee asian pähkäilyssä ja toiveissa. Yritä nyt siinä sitten olla miettimättä asiaa ja ihan rennosti vaan! Toivottavsti tässä kierrossa mahdollisimman moni plussautuu:)
Mulla on muuten tuo kp tuossa listassa yhden päivän edellä, tänään on vasta tuo kp 4.
 
FantasticFour kiitos :hug:
täytyy sanoo että 110% toivon että isännän tänään vällyjen väliin saisin!! Minä olen myös saanut kokea pettymyksen tunteita siitä että ovisplussa on jäänyt hyödyntämättä :/ Tiedän,se tuntuu todella masentavalta! edelliskierrossa kävi juuri näin...ja viimekierto jäi ovuloimattomaksi.
Mulla on nyt ensimmäinen clomikierto menossa enkä ihan turhaankaan haluaisi kalliita hormoneja syödä jos niitä tärppipäiviä ei sitten hyödynnetä :ashamed:
Isäntä tosin on ollut tässäkierrossa yllättävän positiivisesti mukana ja itse ehdotti jktpvä-taktiikkaa mutta pelkään silti että haaveet romuttuu tässäkin kierrossa :ashamed:
Viimeksi olemme siis olleet torstaina ja tänään olisi 'se' päivä!!
Meilläkin isäntä ahdistuu helposti jatkuvista vauvapuheista ja pakkoseksistä...ja myönnän että olen sortunut taas liikaa pyörimään tuon aiheen ympärillä :ashamed:
Nyt en tiedä kerronko minäkään ovisplussasta vai en!!

Mutta siitä olen iloinen että nyt ovuloin ja oireet ovat kyllä sen mukaiset =) Voi kumpa... :heart: :heart:
 
Isäntä kellistetty ja jännäily alkakoon :whistle: ;) :heart:
Pessimisti-minä astuu jo esiin mutta salaa toivon ja haaveilen+++++++++ :heart:

Tuo ukko-kulta on huomena nimipäiväsankari ja leivoin hälle kakun äskettäin...nyt sitten herkutellaan saunaa odotellessa :p
Tänään onkin iso potti lotossa jaossa! :eek: oletteko muut lotonneet?
Itse tein aamulla 4 lottoriviä ja illalla sitten jännitetään :D
 
Ihana ketju teillä täällä! :heart: Ja ihana olisi jouluplussa, aivan mahtava! :heart:

Jennylille nyt paljon onnea matkaan, hyvältä kuulostaa! Lottoa on täälläkin pari riviä pistetty menemään!

Mulla on nyt kp 5/27 ja tästä tulee yk 1! Seuraavien menkkojen ajankohta olisi joskus 22.12., joten pieni jouluajatus on ehtinyt jo mieleen juolahtaa, vaikka se kaukaiselta toiveajattelulta tuntuukin... :saint:
 


SUNNUNTAI 30.11 *Hyvää viikonloppua!!*



FantasticFour ....kp 5/28...............yk17...........neljäs haaveissa
Iloinen...............kp 6/27................yk1............esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 7/30-38..........yk 2............kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 7/28-36...........yk 7...........esikoinen haaveissa
Kassu.................kp 8/32................yk 3...........viides haaveissa
Carmen..............kp 9/30(?)............yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 12/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Minky..................kp 14/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 16/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa
Nibbler...............kp 26/28-29.........yk 18.........esikoinen haaveissa




HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET














UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT




 
Ok iloinen =) Laitoin listaan...ja toivottelen teille jouluplussaa, niinkuin kaikille muillekin+++++++++ :heart:

Ovis hyödynnetty eilen ja tänään eikä tämän enempää enää asialle pysty tekemään!! ;) Nyt sitten vaan yritetään elää toiveikkaana ja positiivisin mielin vaikka itselläni helposti ne negatiiviset ajatukset nouseekin mieleen :/ ;)
Tämä kierto oli niin onnistunut kaikin puolin että helposti elättelee liikaa toivoita...täytyisi kuitenkin yrittää olla jalat maassa ettei putoaisi niin korkealta jos menkat kuitenkin tulevat!!
Mutta toivotaan :heart:

Teille muillekin toivon hyviä oviksenbongaushetkiä sekä tärppionnea+++++++++ :heart:

Tuli muuten mieleeni että onko teillä muilla pahoinvointia tai hikikohtauksia ovisaikaan? Vai liekö mummutauti minua jo vaivaa :LOL:
 
Kiitos taas Jennyli! Oih, siellä on päästy jo ovikseen asti! Ihanaa! Toivottavasti onni olisi matkassa, nyt jänskättää! :heart:

Mä en muista mitään pahoinvointia tai hikoilua oviksen aikaan. Muuten kyllä luulen tunnistavani oviksen suht koht hyvin lähes joka kuukausi. Limoista huomaa varmaan joka kerta, mutta joskus myös alavatsa tulee kipeäksi, joskus oikein kunnolla kipeäksikin.

Nyt olen kuitenkin ostanut ovistestejä jemmaan, että pääsen kokeilemaan, mikä noista olisi se kaikkein paras päivä. Noita ovisoireita tunnen usein useampana päivänä eikä mulla tällä hetkellä ole hajua, mikä niistä olisi se paras päivä. Katsotaan siis, josko jo tässä kuussa testailisi...

Nyt olen aloittanut myös raskausmonivitamiinit ja jättihelokit. Eilen ostin greippimehuakin! Pientä innokkuutta ilmassa! ;)
 


MAANANTAI 1.12



FantasticFour ....kp 6/28...............yk17...........neljäs haaveissa
Iloinen...............kp 7/27................yk1............esikoinen haaveissa
Jellona84...........kp 8/30-38..........yk 2............kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 8/28-36...........yk 7...........esikoinen haaveissa
Kassu.................kp 9/32................yk 3...........viides haaveissa
Carmen..............kp 10/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 13/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
metsätähti..........kp ?.....................yk 1...........
Minky..................kp 15/32-?...........yk 4...........toinen haaveissa
Jennyli................kp 17/28-32.........yk 5...........kolmas haaveissa
Nibbler...............kp 27/28-29.........yk 18.........esikoinen haaveissa




HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET














UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT





 
En tiedä irtoaako munasolu vasta nyt mutta kipuja on :$ :x Tai sitten nämä on jo puhjenneesta munarakkulasta johtuvia!! voi kumpa tärppäisi pian niin ei tarvis montaa kuukautta näissä oireissa 'kärsiä'!! Luutavasti clomeista aiheutuvia...esim. nuo hikikohtaukset olivat yksi sivuvaikutus :whistle:
 
J84
Huomenta kaikille ja tervetuloa uusille minunkin puolesta :) Jennyli Pidän peukut pystyssä, et nyt on joululahja valmistumassa hyvää vauhtia :p

(.) Eilen oli koko päivän ristiselkä tulessa ja vasenta munaria jomotti niin pirkuleesti. Viime kuussa oli ihan sama, josta viikon päästä oli oletettu ovis. Mä tos perjantai yönä hokasin, et mun kierto on pysynytkin siinä kp31, vaik luulin et mun kierto venyy km:n takia ja et oisin ollu jo kp38, mut menkat tulikin niinkuin piti, 14vrk oviksesta. Ei ois pitäny laskee noit päiviä ennen, kun "ovis" oli. Eipähän olis tarvinnu testailla ja olettaa mitää. Elokuun 23. päivästä viimekuun 24. päivään päivään kierto on ollut sen 31, vaik olinkin tos välillä raskaana. Kaikkee sitä tuleekin öisin mietittyä :LOL: Eli Jennyli, jos voit korjaa mulle tonne kp8/31..niin ja silloinhan mun testauspäivä on se jouluaatto, mikäli tärppää. Perjantaina aloin juomaan greippimehua ja tänään teen ekan tikun, et varmasti saan sen oviksen bongattua.

Ihanaa alkanutta viikkoa ja joulukuuta kaikille :heart:
 
Heips kaikille ja hyvää alkanutta joulukuuta!! :wave: Saisinkos minäkin tulla teidän kanssa jännäämään? Nyt mulla menossa kp 5/28 ja yk5, eka lapsi haaveissa :) Pikkasen epävarma tuo mun kierron pituus, kun aiemmissa kierroissa oon syönyt teroja, ja sillon ollut kierto pääsääntöisesti tuon 28 päivää, mut tässä kierrossa en syökään teroja, joten voi olla että tuo 28 ei ihan pidä paikkaansa, vaan menee vähän yli. Mutta tulisin silti mukaan jos sopii :) Todennäkösesti testaan siinä joulun aikaan, en välttämättä vielä aattona, mut tapanina ehkä ;)
 
Hei vaan kaikille!

Kiva kun on tullut jo paljon jännääjiä ja kaikille tsemppiä oviksen bongailuun ja Jennyli, toivottavasti nyt onnisti! :)

Täällä todennäköisesti ovis käsillä ja eilen onneksi hyödynnettiinkin ja tänään vielä varmuuden vuoksi täytyy touhuta! :) Ihanaa jos tää kierto tosiaan pikkusen lyhenis, ku oon tottunu noihin 40 päiväsiin kiertoihin ja silloin testaan joka kerta jotain 5 testiä ennen ku menkat alkaa...

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)
 

Yhteistyössä