Joukkoraiskaus Raisiossa! :( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mun mielestä kyseiset raiskaajat voitaisiin karkottaa samantien täältä.

...mutta, kovin monissa, liian monissa, raiskaustapauksissa uhri on ollut tolkuttomassa kännissä baari-illan jälkeen. Raiskaus toki ei siltikään ole hyväksyttyä, mutta mun mielestä uhri voisi tällöin mennä myös mennä itseensä ja pohtia, kuinka paljon omalla humalatilalla oli osuutta siihen, ettei osannut varoa...

:headwall: Rikos on vielä törkeämpi, jos uhri on ollut niin puolustuskyvyttömässä tilassa! Kännissä tai ei niin raiskaus on silti aina raiskaajien syy..vaikka uhri kulkisi alasti ja umpihumalassa. Inhoan tuota raiskauksen uhrin syyllistämistä!

Sisälukutaito kunniaan tytsi, minähän kirjoitin, että raiskaus ei silti ole hyväksyttävää.
Mun mielestä silti saa syyttää itseään myöskin, jos ajautuu vaikeuksiin (oli se vaikeus sitten auton yliajamaksi joutuminen tai raiskaus) vain sen takia, että toikkaroi sikakännissä, eikä tajua mistään mitään.

Eli jos mä tuun baarista ja olen kännissä mutta kävelen jalkakäytävällä ja sitten PAM!!! tulee auto joka ajaa mun päälle ja sen auton kuski on kännissä niin se on mun vika kun kävelin siinä :o Oli muuten hyvin sanottu... :/ Vaikka ihminen oliskin kännissä se ei tarkoita sitä että se tuola alasti hyppelehtii autoteillä :headwall: Jotkut osaa käyttäytyä humalatilasta huolimatta.

No juuri tuotahan tarkoitinkin!! :headwall:

No joo, te ette nyt edes halua ymmärtää, että peräänkuulutan sitä, että kukin katsoisi, että pysyy tolkuissaan ja järki päässä. En suinkaan puolusta raiskaajia.

Mä allekirjoitan tämän, myöskään ketään syyttämättä tai puolustamatta. Siinä juomisessa todellakin pitäisi pitää järki päässä, varsinkin jos on yksin liikkeella (siis yksin menossa kotiin ja vieläpä kävellen). Mä en edes uskalla kävellä yksin ulkona SELVINPÄIN klo 22 jälkeen.

On raiskaaja sitten suomalainen tai ulkomaalainen, niin kunnon rangaistus ehdottomasti. Ja mun mielestä kaikki ulkomaalaiset, jotka syyllistyy vähänkin vakavampiin rikoksiin, pitäisi karkottaa maasta.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Tollasia joukkoraiskauksia tehdään vaan sodissa. Tai luulin niin. :$ Hyi olkoon, kuinka ne miehet voi enää ikinä katsoa toisiaan silmiin kun ovat häpäisseet itsensä tuollatavoin? Homojen hommaa.

Vai että homojen hommaa? Olipa hel..vetin tahdikas sanavalinta....

No eikös ne ole homoja, kun keskenään seksiä harrastavat miehet?

Joukkoraiskauksessa miehet ei välttämättä n...ussi toisiaan. Oi pyhä yksinkertaisuus. Eli nekö on siis homoja, kun raiskaavat naisen toisten katsellessa/pitäessä kiinni?

En tiedä, mutta toivottavasti niitä loukkaa se, että niitä sanotaan homoksi. Inhottavaa se ainakin on. Toivottavasti kaikki oikeat homot pistää sisään toisesta ja ulos toisesta korvasta. Vihaisena kirjoitin ja oli asiatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä sitä...:
...turhaan ulkomailta tulleita raiskaajia hyysäämään, etenkään jos kyseessä ovat ns. elintasopakolaiset. Potku p..erseeseen vaan ja takas sinne mistä tulivatkin.

Miksi kokoajan korostetaan sitä miten ulkomaalaisia raiskaajia pitäis kohdella? Onko suomalaiset raiskaajat jotenkin parempia?

Ratsumiehellä oli hyvä yhteiskuntapalvelun työmuoto raiskaajille mietittynä, vie ihmeessä ajatusta eteenpäin!

no kerro kuinka monta suomalaisten tekemää joukkoraiskausta tiedät tapahtuneen? mie en tiiä yhtään semmosta viimevuosina tapahtuneen. ja kyllä se valitettavasti tiietään että mitä etnistä alkuperää nämäkin joukkoraiskauksen tekijät todennäköisesti edustavat.... sama homma oulussa kun tapahtu se joukkoraiskaus!

mie en sitte tajua yhtään niitäkään naisia jotka saatana vie hyysää niitä ja haluaa niitä tänne vielä lisää!!!

olkoonkin vaan kyseisessä maassa mimmoset paskat oltavat vaan mutta sinne vaan takas! perkele kyllä suomalaisetki karkotettais HETI jos jotain tommosta tekisivät. jos edes ehdittäis oikeutta käydä kun olis jo nappi otassa. :kieh:

ei oo ihme että suomalaisistaki tulee rasisteja ku tuommosta paskajoukkoa tänne tuotetaan muualta! ihan tarpeeksi on omissaki tekemistä. ja tällä paskajoukolla tarkotan nimenomaan niitä jotka tekee rikoksia tai raiskaa, en muita kyseisen etnisen taustan omaavia. kaikki eivät kuitenkaan ole samanlaisia. mutta ne, jotka syyllisiksi todetaan, karkotus vaan ja vielä interpolille ilmotus etteivät saa mihinkään muuhunkaan maahan enää viisumia. nussikoot niitä antilooppeja sitte :kieh:

ja päättömälle: mie tiiän vieläki paremman keinon tuolle yhdyskuntapalvelulle; pistetään jätkät kiinni johonki tolppaan ja laitetaan bambu kasvamaan jalkojen juureen. sitä mukaa kun bambu kasvaa niin tuskakin kasvaa... menee nimittäin ihmisen läpitte niin että hujahtaa! ei ne turhaan nuo kiinalaiset ole inkvisition mestareita.... :whistle:

Kun ne ovat jo alkaneet sikämään, niin eipäs niitä enää voi karkoittaa. JA POJAT SITTEN JATKAVAT ISIENSÄ TYÖTÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ja enkä todella, todella tarkoittanut nyt sitä, että homot olisivat raiskaajia. Mutta tuo, että joukossa tehdään, kielii minun mielestäni homoseksuaalisesta taipumuksesta. raiskaus pelkästään ei kerro sellaista.

Voitko jotenkin perustella? annas kun arvaan, olet uskovainen ja mielestäsi homoseksuaalisuus on sairaus/virhe/parannettavissa/jotenkin muuten vaan paha.

ääh, ei jatketa, ei minulla ole minkäänlaista pätevyyttä luokitella jotain ominaisuutta sairaudeksi. olin vain vihainen, siinä kaikki.

Kuka oikein pystyy arvioimaan raiskaajien seksuaalista suuntautumista meidän käytössä olevin kriteerein kun nainen on täysin alistettuna ja häpäistynä. Luultavasti ovat jostain sota-alueelta, jossa naisia ja lapsia käytetään hyväksi säännön mukaisesti..

Tollasia joukkoraiskauksia tehdään vaan sodissa. Tai luulin niin. :$ Hyi olkoon, kuinka ne miehet voi enää ikinä katsoa toisiaan silmiin kun ovat häpäisseet itsensä tuollatavoin? Homojen hommaa.

Vai että homojen hommaa? Olipa hel..vetin tahdikas sanavalinta....

No eikös ne ole homoja, kun keskenään seksiä harrastavat miehet?

Joukkoraiskauksessa miehet ei välttämättä n...ussi toisiaan. Oi pyhä yksinkertaisuus. Eli nekö on siis homoja, kun raiskaavat naisen toisten katsellessa/pitäessä kiinni?

En tiedä, mutta toivottavasti niitä loukkaa se, että niitä sanotaan homoksi. Inhottavaa se ainakin on. Toivottavasti kaikki oikeat homot pistää sisään toisesta ja ulos toisesta korvasta. Vihaisena kirjoitin ja oli asiatonta.

Miksi homo-sanan pitäisi loukata? Mielestäni olis parempi käyttää asiaankuuluvampia sanoja, kuten vaikka ___(halventava adjektiivi tähän)___ raiskaaja.

Miksi muuten aina raiskauksesta puhuttaessa on otettava esiin uhrin humalatila, käytös tai pukeutuminen? niin kauan kuin niitä asioita otetaan edes näissä keskusteluissa esiin, ei yleiset asenteet ole kunnossa.

(sama koskee homojen mukaanvetämistä, anteeksi kovin.)

Miksi muuten aina raiskauksesta puhuttaessa on otettava esiin uhrin humalatila, käytös tai pukeutuminen? niin kauan kuin niitä asioita otetaan edes näissä keskusteluissa esiin, ei yleiset asenteet ole kunnossa.

Ihmettelen samaa. Jos mies pahoinpidellään jossakin, tai joutuu ryöstön kohteeksi, ei silloin samalla tavalla painoteta humalatilaa.

Ihmettelen samaa. Jos mies pahoinpidellään jossakin, tai joutuu ryöstön kohteeksi, ei silloin samalla tavalla painoteta humalatilaa.

Kyllä mä ainakin painottaisin, ihan turvallisuuden vuoksi. Ihan sama, olisko kyseessä sillalta tippuminen, paha kaatuminen, hukkuminen tms.

Ja jos mies joutuu raiskatuksi, niin siitä ollaan vaan ihan hiljaa. Ja aina ajatellaan automaattisesti, että vain mies voi raiskata.

Kävin jo allekirjoittamassa adressin missä vaaditaan ulkomaalaisille rikollisille karkotusta, minä en ymmärrä ihmisiä jotka puolustelevat rikollisia maahanmuuttajia. Kyllähän suomalaisetkin rikolliset sais karkoittaa mut niitä ei mihinkään muualle saa.

Jotkut varmaan ajattelee, että suvaitsevaisuus tarkoittaa kaiken hyväksymistä.

tapahtuu näitä useamminkin, tässä esim, tosin ei puhuta ulkomaalaisista mitään:

http://arkisto.turunsanomat.fi/?ts=3,0:0:0:0,0:0:0:0:0,0,1:0:0:0:0:0:Kolme+miest%E4+raiskasi+naisen+Turussa

:o |O ihmisten pitäis voida vaikka kontata humalassa alasti kadulla ilman että joku kävis käsiksi muuten kuin antais takin suojaksi. niin toimisivat kunnolliset,järkevät ihmiset ja näin yhteiskunnan pitäisi toimia. ettei tarvisi pelätä jos käy koiran kanssa lenkillä tai grillillä illalla että joku käy kimppuun.

kovempia rangaistuksia kaipaan ja ulkomaisille karkoitus.

No, tämä koko seksuaalirikostuomiokäytäntö on aivan persiasta koko maassa. Jokainen yli 20-vuotias varmaankin muistaa taannoisen Rovaniemen tapauksen, jossa nainen raiskattiin, ja tuomioistuin katsoi miehelle eduksi, lieventävänä asianhaarana sen, että naisella oli minihame- Niinpä niin, mitäs kulkee minihameessa. Kerjää siis raiskatuksi tulemista. Näin siis oikeus päätti Rovaniemellä.

Tosiasia vaan kuitenkin on, että suhteessa väkilukuun ulkomaalaiset tekevät suurimman osan raiskauksista. Uskoisin, että he pääsääntöisesti tietävät tekonsa vääräksi. Kyse on kuitenkin siitä, että rangaistukset ovat täällä niin huvittavia, tyyliin sosiaaliterapiakokeiluja ja kylpyläkäyntejä ja pari yhteiskuntaintegraatioluentoa kahvin ja pullan kera. Se ei luultavasti kovinkaan paljon pelota miehiä, jotka tulevat sharia-lakia noudattavista maista tai maista, joissa sovelletaan kuolemanrangaistusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
No, tämä koko seksuaalirikostuomiokäytäntö on aivan persiasta koko maassa. Jokainen yli 20-vuotias varmaankin muistaa taannoisen Rovaniemen tapauksen, jossa nainen raiskattiin, ja tuomioistuin katsoi miehelle eduksi, lieventävänä asianhaarana sen, että naisella oli minihame- Niinpä niin, mitäs kulkee minihameessa. Kerjää siis raiskatuksi tulemista. Näin siis oikeus päätti Rovaniemellä.

Tosiasia vaan kuitenkin on, että suhteessa väkilukuun ulkomaalaiset tekevät suurimman osan raiskauksista. Uskoisin, että he pääsääntöisesti tietävät tekonsa vääräksi. Kyse on kuitenkin siitä, että rangaistukset ovat täällä niin huvittavia, tyyliin sosiaaliterapiakokeiluja ja kylpyläkäyntejä ja pari yhteiskuntaintegraatioluentoa kahvin ja pullan kera. Se ei luultavasti kovinkaan paljon pelota miehiä, jotka tulevat sharia-lakia noudattavista maista tai maista, joissa sovelletaan kuolemanrangaistusta.

Tietyissä kulttuureissa ja uskonnoissa naisen raiskaaminen on ihan hyväksyttävää, jopa suotavaa (esim. jos nainen on "vääräuskoinen"). Tää on tätä monikulttuurisuuden onnea ja iloa!

Muhun käytiin käsiksi päivällä (klo17, syyspäivä) kun oikaisin ison marketin parkkipaikan kautta. Tavalliset kamppeetkin takkeineen oli päällä.Mut mulla oli onnea, selvisin säikähdyksellä. Tosin pelkäsin pitkään, koska jouduin kouluni takia samalla suunnalla kulkemaan. Ja luottamus miehiin myös katosi pitkäksi aikaa. Ja mua ei sentäs saatu raiskattua. Eli ei tarvi olla yö, humalassa ja provosoiva pukeutuminen

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:

mistä määrästä raiskauksia tuo suhteutettu luku on laskettu?
poliisille ilmoitetuista 600 tapauksesta vai siitä tutkimusten mukaan oikeasta määrästä joka on 15 000 raiskausta?

Yhteistyössä