Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Mun mielestä kyseiset raiskaajat voitaisiin karkottaa samantien täältä.
...mutta, kovin monissa, liian monissa, raiskaustapauksissa uhri on ollut tolkuttomassa kännissä baari-illan jälkeen. Raiskaus toki ei siltikään ole hyväksyttyä, mutta mun mielestä uhri voisi tällöin mennä myös mennä itseensä ja pohtia, kuinka paljon omalla humalatilalla oli osuutta siihen, ettei osannut varoa...
:headwall: Rikos on vielä törkeämpi, jos uhri on ollut niin puolustuskyvyttömässä tilassa! Kännissä tai ei niin raiskaus on silti aina raiskaajien syy..vaikka uhri kulkisi alasti ja umpihumalassa. Inhoan tuota raiskauksen uhrin syyllistämistä!
Sisälukutaito kunniaan tytsi, minähän kirjoitin, että raiskaus ei silti ole hyväksyttävää.
Mun mielestä silti saa syyttää itseään myöskin, jos ajautuu vaikeuksiin (oli se vaikeus sitten auton yliajamaksi joutuminen tai raiskaus) vain sen takia, että toikkaroi sikakännissä, eikä tajua mistään mitään.
Eli jos mä tuun baarista ja olen kännissä mutta kävelen jalkakäytävällä ja sitten PAM!!! tulee auto joka ajaa mun päälle ja sen auton kuski on kännissä niin se on mun vika kun kävelin siinäOli muuten hyvin sanottu... :/ Vaikka ihminen oliskin kännissä se ei tarkoita sitä että se tuola alasti hyppelehtii autoteillä :headwall: Jotkut osaa käyttäytyä humalatilasta huolimatta.
No juuri tuotahan tarkoitinkin!! :headwall: