Joukkoraiskaus Raisiossa! :( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
No joo, te ette nyt edes halua ymmärtää, että peräänkuulutan sitä, että kukin katsoisi, että pysyy tolkuissaan ja järki päässä. En suinkaan puolusta raiskaajia.

Mä allekirjoitan tämän, myöskään ketään syyttämättä tai puolustamatta. Siinä juomisessa todellakin pitäisi pitää järki päässä, varsinkin jos on yksin liikkeella (siis yksin menossa kotiin ja vieläpä kävellen). Mä en edes uskalla kävellä yksin ulkona SELVINPÄIN klo 22 jälkeen.

Eikö meillä jokaisella pitäisi olla OIKEUS uskaltaa?

Ymmärrän tällaisen itsesuojeluvaiston, nykyään itsellänikin se on voimakkaampi kuin nuorempana. Mutta jos kaikki tavalliset ihmiset alkavat kaihtaa ulkona liikkumista ilta- ja yöaikaan, on jossain mätää. Rikolliset saavat vain entistä paremman temmelyskentän ja sitähän ne haluavat. "Vilkkaasti" liikennöidyllä kadulla raiskaaminen ja ryöstäminen on vaikeampaa.

...tämän vuoden maaliskuussa "ihonväriltään eteläeurooppalainen" taksialan ammattilainen raiskasi 10-vuotiaan tytön Turussa. Myöhemmin turkkilaiseksi osoittautunut mies passitettiin sittemmin mielentilatutkimukseen.

En ole aivan yhtä varma kuin Vuento siitä, että lainsäädäntömme on kovin ankara. Tiedättekö, mikä on suomalainen rangaistus lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä?

Se on 30 päivää ehdollista vankeutta.
"Olemme pattitilanteessa. Meillä ei ole riittävästi näyttöä miestä vastaan, jotta asia saataisiin syyttäjälle eikä meillä ole silminnäkijöitä tiedossa. Tämä on hankala tilanne. Miehen pitäisi ensin tehdä vakava rikos, jotta hänet saataisiin tuomittua."

tossa pario mielenkiintoista kohtaa tosta linkistä.oli kyllä hyvä kirjoitus

Onko tää se juttu, jossa raiskaajien epäiltiin olevan ulkomaalaisia? Mä en tajua mitä se tarkoittaa suomeksi: epäillään olevan ulkomaalaisia. Kai niistä nyt näkee päältä onko ne suomalaisia vai ei, ja ehkäpä ne jonkun sanankin vaihtoivat keskenään toimituksen aikana.
Se olisi kieltämättä ihanaa, jos uskaltaisi kävellä ulkona yksikseen keskellä yötä. Siihenhän meillä naisilla olisi ihan täysi oikeuskin. Mutta mä en ainakaan uskalla, vaan kuljen aina taksilla tai kaverin kyydillä kotiin :/ . Eihän se poista kokonaan raiskatuksi tulemisen riskiä, mutta pienentää sitä varmaan aika lailla. Vähän niinkuin turvavyön käyttö autossa: ei se henkeäsi takuuvarmasti pelasta, mutta pienentää riskiä anyway. Vaikka raiskaus ei koskaan olekaan uhrin vika, niin varovainen kai voi silti olla...
Raiskauksista pitäisi saada kovemmat tuomiot, ja nimi seksuaalirikollisten rekisteriin kuten USA:ssa. Asuntoa tai työpaikkaa hakiessa yms vanha tuomio sitten nousisi esille. Nimet ja naamat lehtiin. Se ehkä auttaisi asiaan jotenkin. Mutta Suomen rangaistuksethan on ihan perseestä...raiskaajat ja pedofiilit saa minimaalisen tuomion, mutta talousrikolliset istuu vuosikausia. Ihmisen elämä on vähemmän arvokas kuin raha :(
Ja ulkomaalaiset rikolliset voisi tosiaan karkoittaa maasta, ainakin väkivaltarikoksiin ja seksuaalirikoksiin syyllistyneet. Säästyisi verorahojakin.

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Kävin jo allekirjoittamassa adressin missä vaaditaan ulkomaalaisille rikollisille karkotusta, minä en ymmärrä ihmisiä jotka puolustelevat rikollisia maahanmuuttajia. Kyllähän suomalaisetkin rikolliset sais karkoittaa mut niitä ei mihinkään muualle saa.

annas linkkiä, että mäkin voin käydä allekirjoittamassa =)

Saisikos linkin että voisin myös käydä allekirjoittamassa...!

-en löytänyt itse sivua...

Yhteistyössä