Joukkoirtisanoutunut sairaanhoitaja

Alkuperäinen kirjoittaja ei-tehyläinen:
Kyllä meitä erikoissairaanhoitajia on ilman työtä (minäkin tehohoidon hoitaja hoitovapaalla) ja nythän mulla ja monilla kollegoilla on hyvä tilanne että saadaan vakipaikka jota ei aiemmin ole ollut... :)
Juuri näin!
Ja aivan oikein olisikin irtisanoutuneille hoitajille, että he joutuisivat sitten määräaikaisiksi, lomittajiksi ja nämä jotka jo ovat monia vuosia olleet sijaisia eivätkä irtisanoudu saisivat irtisanoutuneiden vakipaikat!!!
Olisi ihan oikein heille!

Ihmetten kyllä, kun suureen ääneen puhutaan että hoitajat ovat ylityöllistettyjä.. no miten ihmeessä sitten lisäpalkka auttaa siihen ylityölistymiseen, liikaan työ määrään?? Ei mielestäni mitenkään, päinvastoin, eikö hoitajia pitäisi saada palkattua lisää? Mutta, nyt sitten jos ja kun palkkoja nostetaan, miten mukamas on varaa palkata uutta työvoimaa? Ei mitenkään!! :attn:
 
vieras
niin kyllä osa porukasta saa alkaa paremmin tekemään töitänsä. ainakin meillä tuntuu löytyvän helposti aikaa netissä surffailuun ja muuten vaan pulisemiseen. itse en ole hoitaja ja olen hoitovapaalla nykysin mutta tuskin tulen enää sinne takaisin menemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tosiaan ymmärrä noita tehyläisiä! Siis jos nyt oisivat hyväksyneet jo tarjotun oisivat saaneet 200 euron korotuksen! Eipä kelvannut! Ja se mitä vaativat on vain huom 80 euroa isompi MITÄ JÄRKEE!!!! Oisivat nyt tyytyneet ja hakeneet 2 vuoden päästä lisää korotusta Prkl!
Juu, mutta kun ovat ylijumalia ja haluavat kaiken nyt ja heti! :attn:

En hyväksy että ihmisten hengillä leikitään, kuten tässä nyt tulee käymään!
Eivät ole kovin ajattelevasta väkeä, nämä tehyläiset.
On varmaan kiva mennä illalla nukkumaan, kun uutisissa tulee eetä taas kuoli niin ja niin monta hoidon puutteen vuoksi ja mitäs siitä jos kyse on sairastavista vanhuksista, mutta jos kyse onkin pienestä viattomasta vauvasta/lapsesta tai nuoresta aikuisesta tai aikuisesta ihmisestä!
Kuka teistä tehyläisistä ottaa omalle tunnolleen nämä kuoleman tapaukset jotka johtuvat irtisanoutumisenne vuoksi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tosiaan ymmärrä noita tehyläisiä! Siis jos nyt oisivat hyväksyneet jo tarjotun oisivat saaneet 200 euron korotuksen! Eipä kelvannut! Ja se mitä vaativat on vain huom 80 euroa isompi MITÄ JÄRKEE!!!! Oisivat nyt tyytyneet ja hakeneet 2 vuoden päästä lisää korotusta Prkl!
Juu, mutta kun ovat ylijumalia ja haluavat kaiken nyt ja heti! :attn:

En hyväksy että ihmisten hengillä leikitään, kuten tässä nyt tulee käymään!
Eivät ole kovin ajattelevasta väkeä, nämä tehyläiset.
On varmaan kiva mennä illalla nukkumaan, kun uutisissa tulee eetä taas kuoli niin ja niin monta hoidon puutteen vuoksi ja mitäs siitä jos kyse on sairastavista vanhuksista, mutta jos kyse onkin pienestä viattomasta vauvasta/lapsesta tai nuoresta aikuisesta tai aikuisesta ihmisestä!
Kuka teistä tehyläisistä ottaa omalle tunnolleen nämä kuoleman tapaukset jotka johtuvat irtisanoutumisenne vuoksi?

Niin ja tehyläisethän eivät sitten itse koskaan sairastu, vai? tai heidän omaisensa, että samaan pulaan joutuvat myös itse.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin kyllä osa porukasta saa alkaa paremmin tekemään töitänsä. ainakin meillä tuntuu löytyvän helposti aikaa netissä surffailuun ja muuten vaan pulisemiseen. itse en ole hoitaja ja olen hoitovapaalla nykysin mutta tuskin tulen enää sinne takaisin menemään.
Juuri! Tässä kuulin eräältä tutultani joka sairaalassa on töissä, ei hoitaja vaan ihan muuta henkilökuntaa, että kovasti vaan tuntuvat viihtyvän siellä netissä, että aamukierron jälkeen alkaa rauhoittumaan.. sitten pikkuhiljaa hoitsut katoavat kuka mihinkin huoneeseen ja netti auki... mihin ihmeeseen kiire hävisi??? :headwall:
Ja yövuorot... ovat kuulemma todella raskaita, käyttävät suurimman osan ajasta nukkumalla!!! :attn:
Tämä on sitten fakta tieto, eikä mitään spekulaatiota!
 
hoitsu minäkin
Mutta ootteko aatelleet jos ns. miesvaltaset alat haluavat lisää liksaa ja menevät lakkoon niin he eivät tasan tarkkaan ajattle muita kuin itseään, eivät he mieti ja pode syyllisyyttä siitä mitä mahdollisesta lakosta seuraa. Miksi siis hoitajien pitäis aina vaan ottaa muut huomioon. Toisekseen jos jotain halutaan saada niin tällä alalla millään ns. tavallisella lakolla ei ole mitään vaikutusta kun kuitenkin on velvollisuus tehdä suojelutyötä. Ja jos kerran lääkäritkin käyttivät joukkoirtisanoutumista lakkoaseena niin miksei hoitajilla olisi samaa oikeutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tosiaan ymmärrä noita tehyläisiä! Siis jos nyt oisivat hyväksyneet jo tarjotun oisivat saaneet 200 euron korotuksen! Eipä kelvannut! Ja se mitä vaativat on vain huom 80 euroa isompi MITÄ JÄRKEE!!!! Oisivat nyt tyytyneet ja hakeneet 2 vuoden päästä lisää korotusta Prkl!
Juu, mutta kun ovat ylijumalia ja haluavat kaiken nyt ja heti! :attn:

En hyväksy että ihmisten hengillä leikitään, kuten tässä nyt tulee käymään!
Eivät ole kovin ajattelevasta väkeä, nämä tehyläiset.
On varmaan kiva mennä illalla nukkumaan, kun uutisissa tulee eetä taas kuoli niin ja niin monta hoidon puutteen vuoksi ja mitäs siitä jos kyse on sairastavista vanhuksista, mutta jos kyse onkin pienestä viattomasta vauvasta/lapsesta tai nuoresta aikuisesta tai aikuisesta ihmisestä!
Kuka teistä tehyläisistä ottaa omalle tunnolleen nämä kuoleman tapaukset jotka johtuvat irtisanoutumisenne vuoksi?

Niin ja tehyläisethän eivät sitten itse koskaan sairastu, vai? tai heidän omaisensa, että samaan pulaan joutuvat myös itse.
Ja aivan oikein olisi jos sairastuisivat oikein kunnolla itse tai omaisensa, ehkä järki palaisi takaisin päähän!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tosiaan ymmärrä noita tehyläisiä! Siis jos nyt oisivat hyväksyneet jo tarjotun oisivat saaneet 200 euron korotuksen! Eipä kelvannut! Ja se mitä vaativat on vain huom 80 euroa isompi MITÄ JÄRKEE!!!! Oisivat nyt tyytyneet ja hakeneet 2 vuoden päästä lisää korotusta Prkl!
Juu, mutta kun ovat ylijumalia ja haluavat kaiken nyt ja heti! :attn:

En hyväksy että ihmisten hengillä leikitään, kuten tässä nyt tulee käymään!
Eivät ole kovin ajattelevasta väkeä, nämä tehyläiset.
On varmaan kiva mennä illalla nukkumaan, kun uutisissa tulee eetä taas kuoli niin ja niin monta hoidon puutteen vuoksi ja mitäs siitä jos kyse on sairastavista vanhuksista, mutta jos kyse onkin pienestä viattomasta vauvasta/lapsesta tai nuoresta aikuisesta tai aikuisesta ihmisestä!
Kuka teistä tehyläisistä ottaa omalle tunnolleen nämä kuoleman tapaukset jotka johtuvat irtisanoutumisenne vuoksi?

Niin ja tehyläisethän eivät sitten itse koskaan sairastu, vai? tai heidän omaisensa, että samaan pulaan joutuvat myös itse.
Ja aivan oikein olisi jos sairastuisivat oikein kunnolla itse tai omaisensa, ehkä järki palaisi takaisin päähän!
heiltähän sitten voisikin kieltää hoitoonpääsyn kokonaan. Turha ruikuttaa muilta apua. vaikka näin rumasti sanonkin
 
Mikähän se ois sit se tehyläisten lakkomalli, jossa ei potilaat joutuis jossain määrin kärsimään seuraamuksista??? Tämä joukkoirtisanoutuminen on nyt varmaan kuitenkin niin järeä tapa, että sillä pyritään saamaan sopu alalle mahdollisimman pian (jo ennen kuin irtisanoutuminen astuu voimaan!), eikä perinteisempi malli, jossa lakko vaan pitkittyy ja pitkittyy ja yhä useampi kärsii seuraamuksista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu minäkin:
Mutta ootteko aatelleet jos ns. miesvaltaset alat haluavat lisää liksaa ja menevät lakkoon niin he eivät tasan tarkkaan ajattle muita kuin itseään, eivät he mieti ja pode syyllisyyttä siitä mitä mahdollisesta lakosta seuraa. Miksi siis hoitajien pitäis aina vaan ottaa muut huomioon. Toisekseen jos jotain halutaan saada niin tällä alalla millään ns. tavallisella lakolla ei ole mitään vaikutusta kun kuitenkin on velvollisuus tehdä suojelutyötä. Ja jos kerran lääkäritkin käyttivät joukkoirtisanoutumista lakkoaseena niin miksei hoitajilla olisi samaa oikeutta.
Suurin osa miesvaltaisista aloista, ei ole tekemisissä ihmishengen kanssa! :attn:
Ajatelkaapa kun ja jos joku äiti lähtee synnyttämään ja matkaa tuleekin jo reilusti yli sen mitä yleensä omaan sairaalaan ja matkalla tuleekin joku komplikaatio?
Vauva kuolee ja pahimmassa tapauksessa äitikin??
Ketä syytetään?
Hoitsut vain kohottavat olkiaan.. no voi voi näin kävi!
Täällä Etelä-Pohjanmaallakin, nimittäin synnytykset hoidetaan Seinäjoen sairaalassa, tarkoittaen sitä että Vaasan sairaalan asiakkaat/potilaat tulevat Seinäjoelle synnyttämän!
Voisinpa jo sanoa tässäkin kohtaa HALOO :attn:
 
niinpä!
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu minäkin:
Mutta ootteko aatelleet jos ns. miesvaltaset alat haluavat lisää liksaa ja menevät lakkoon niin he eivät tasan tarkkaan ajattle muita kuin itseään, eivät he mieti ja pode syyllisyyttä siitä mitä mahdollisesta lakosta seuraa. Miksi siis hoitajien pitäis aina vaan ottaa muut huomioon.
http://www.hdl.fi/cgi-bin/linnea.pl?document=00010578


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä :
jos niiltä jotka irtisanoutuu jätettäisiin jouluraha ja palkankorotus pois.
niinhän niiltä jääkin ne pois kun ne on työttömiä,ihmettelen vain että miten irtisanoutujat hyötyy palkankorotuksesta kun ei ole töitä :whistle:
Samaa mietin minäkin.... :LOL:
lisäänpä vielä että kohta ei ole asuntoakaan niillä jotka asuvat työsuhdeasunnossa, asuntojonot tosi pitkiä ja yksityisillä karmean kalliita ei varmaan voi verratakaan hintoja työsuhdeasunnon ja yksityisiltä vuokratun välillä

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sosiaali- ja terveysalojen koulutuspaikat ovat aina täyttyneet. Yhtä paikkaa kohden hakijoita saattaa olla jopa 10. Kyllähän tämäkin kertoo jotain alan vetovoimasta.
Juu kyllähän hakijoita on, mutta siinä missä koulun aloittaa syksyllä vaikapa 40 oppilasta, on porukasta keväällä jäljellä enää 28.... Ja siitä tilanne valmistumispäivänä on vielä lohduttomampi. Itse vasta opiskelut aloittaneena tulevana sh:na olen vähän kauhulla seurannut sivusta kuinka omalta vuosikurssiltanikin on muutama oikein ihanan ja fiksun tuntuinen opiskelija lopettanut opiskelut heti alkuunsa (eikä vähiten tämän vellovan tehy-jupakan myötä, huomattuaan miten rankasti osa vihaakaan sairaanhoitajia ja miten paljon saa talloa lokaan sairaanhoitajan oikeuksia), ja heidän tilalleen on koulu joutunut kiskomaan epätoivoissaan ties mitä hiippareita vaan jotta saadaan koulutuspaikat täytettyä... En itse noiden kadulta kiskottujen opiskelijoiden kynsiin luottaisi edes olmin elämää, joten lohduttomalta näyttää sairaanhoidon tulevaisuus jos terveytemme heidän käsissään on.

Joten väittäisin että se ei todellakaan kerro alan vetovoimaisuudesta että koulutuspaikat täyttyy. Se, kuinka moni opiskelut aloittanut lopulta valmistuu ammattiin, kertoo enemmän.

ja uskokaa minua kun sanon: tällä lynkkausmenetelmällä säikytetään ihan todella LIIAN MONTA sairaanhoitajan ammatista haaveilevaa, alalle sopeutuvaa ihmistä pois, ja koska tilalle on oppilaitoksen riivittävä opiskelijoita vaikka mistä, ei tilanne hyvältä näytä... ei todellakaan.....

 
k78
Hmm... kovin ollaan tuomitsevia. Tästä saa sellaisen käsityksen, ettei sairaanhoitajat tee oikeastaan mitää muuta, kuin istuvat netissä työaikana ja hoitavat hommansa muutenkin huonosti. Kukas ne potilaat sitten hoitaa? Jos hoitajat ei hoida, niin onko tuolla sitten niin väliä, jos irtisanoutuvat?
Itse työskentelen lasten psykiatriassa ja tiedän, ettei päivän aikana paljon ehdi netissä istua. Lapset voivat koko ajan huonommin ja työvoimaa tarvittaisiin reilusti lisää, että voitaisiin turvata sekä lasten että hoitajien turvallisuus. Tällä palkalla vaan ei tulijoita kauheasti ole, kun työnkuvaan kuuluu kuitenkin jatkuva väkivallan uhka ja v-tuilun kuuntelu. Mutta ehkäpä ulkomaalaiset sairaanhoitajat tulevat tekemään senkin työn, eikä meitä enää tarvita. Ja jos hoitoala olisi miesvaltainen, niin nämä palkankorotukset olisi hankittu jo aikoja sitten...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k78:
Hmm... kovin ollaan tuomitsevia. Tästä saa sellaisen käsityksen, ettei sairaanhoitajat tee oikeastaan mitää muuta, kuin istuvat netissä työaikana ja hoitavat hommansa muutenkin huonosti. Kukas ne potilaat sitten hoitaa? Jos hoitajat ei hoida, niin onko tuolla sitten niin väliä, jos irtisanoutuvat?
Itse työskentelen lasten psykiatriassa ja tiedän, ettei päivän aikana paljon ehdi netissä istua. Lapset voivat koko ajan huonommin ja työvoimaa tarvittaisiin reilusti lisää, että voitaisiin turvata sekä lasten että hoitajien turvallisuus. Tällä palkalla vaan ei tulijoita kauheasti ole, kun työnkuvaan kuuluu kuitenkin jatkuva väkivallan uhka ja v-tuilun kuuntelu. Mutta ehkäpä ulkomaalaiset sairaanhoitajat tulevat tekemään senkin työn, eikä meitä enää tarvita. Ja jos hoitoala olisi miesvaltainen, niin nämä palkankorotukset olisi hankittu jo aikoja sitten...
Tuskimpa olisi siltikään tullut!
 
pers'tuntuma hommaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tosiaan ymmärrä noita tehyläisiä! Siis jos nyt oisivat hyväksyneet jo tarjotun oisivat saaneet 200 euron korotuksen! Eipä kelvannut! Ja se mitä vaativat on vain huom 80 euroa isompi MITÄ JÄRKEE!!!! Oisivat nyt tyytyneet ja hakeneet 2 vuoden päästä lisää korotusta Prkl!
jos rahkeet kestää

 
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79 hohoi...!:
En ole lukenut koko ketjua mutta huomasin että sinulla on paljon ja vahvoja mielipiteitä tästä tehyn irtisanoutumisuhasta...
Koska et ole itse hoitaja niin miten ja miksi tämä asia on sinulle niin tärkeä että siitä monta sivua riittää kirjoitettavaa?

Tokihan itsekin (erityislapsen äitinä) on monenlaisia mietteitä mutta en täällä viitsi niitä jauhaa...
Siksi, että Tehyn toimet ovat uhka monelle ihmiselle ja itse koen osaavani henkisellä tasolla asettua sen äidin asemaan, jonka pieni vastasyntynyt makaa tällä hetkellä letkuissa ja ties missä vempaimissa.. tai sen nuoren naisen asemaan, jonka rintasyöpähoidot vaativat sairaalahoitoa.
Henkilökohtaisesti asia ei minua koske, mutta se koskettaa.
Toistan itseäni, mutta kaikki tullaan hoitamaan!! Pienet vastasyntyneet eivät kuole tämän takia! ja syöpäpotilaat saavat hoidon.
Esim. kaihileikkaukset tmv. varmaan siirtyvät, mutta se ei ketään tapa. Totta kai sekin on kurjaa niille, jotka sellaiseen pääsyä ovat jo muutenkin joutuneet jonottamaan.

Mitään joukkomurhaa ei ole tulossa!
En jaksanut lukea koko väittelyä loppuun asti, mutta tähän on pakko vastata. Kuinka voit sanoa että kaikki hoidetaan?!
Esim. pirkanmaalla tilanne tulee olemaan huono.

Vai miltä tämä uutinen kuulostaa:
"Kaikkia dialyysihoitoja ei kyetä tekemään. Syövänhoito kärsii, sillä säde- ja solusalpaajahoidoista tehdään korkeintaan 10-15 prosenttia. Potilaita pyritään ohjaamaan muualle.

Sydänkeskus ei enää tee pallolaajennuksia ja muita toimenpiteitä entiseen tahtiin. Hoidon tasossa siirrytään pari vuotta taaksepäin lääkehoidon suuntaan."


Koitin etsiä linkkiä aiemmin lukemaani juttuun, jossa kerrottiin tarkemmin pirkanmaan tilanteesta, mutten tähän hätään löytänyt. Siinä kerrottiin että esimerkiksi akuuttia hoitoa sydänpotilaille ei pystytä antamaan ja tämä voi johtaa pysyviin sydänvaurioihin.
Se on jo vakavampi juttu kuin kaihileikkauksen siirtyminen. Siihen voi tosiaankin kuolla.

En todellakaan hyväksy tälläistä työtaistelukeinoa missä ihmisten elämät ovat vaakalaudalla. Ja turha lässyttää mistään kateudesta. Raha ei ole asia, josta minun tarvitsisi olla kateellinen yhtään kenellekään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k78:
Hmm... kovin ollaan tuomitsevia. Tästä saa sellaisen käsityksen, ettei sairaanhoitajat tee oikeastaan mitää muuta, kuin istuvat netissä työaikana ja hoitavat hommansa muutenkin huonosti. Kukas ne potilaat sitten hoitaa? Jos hoitajat ei hoida, niin onko tuolla sitten niin väliä, jos irtisanoutuvat?
Itse työskentelen lasten psykiatriassa ja tiedän, ettei päivän aikana paljon ehdi netissä istua. Lapset voivat koko ajan huonommin ja työvoimaa tarvittaisiin reilusti lisää, että voitaisiin turvata sekä lasten että hoitajien turvallisuus. Tällä palkalla vaan ei tulijoita kauheasti ole, kun työnkuvaan kuuluu kuitenkin jatkuva väkivallan uhka ja v-tuilun kuuntelu. Mutta ehkäpä ulkomaalaiset sairaanhoitajat tulevat tekemään senkin työn, eikä meitä enää tarvita. Ja jos hoitoala olisi miesvaltainen, niin nämä palkankorotukset olisi hankittu jo aikoja sitten...
Ihan kokemuksesta sanon että ainakin sillä osastolla jossa minä olen töissä riittää aikaa surffailuun ja juoruiluun. Riippuu varmaan ihan osastosta missä on, toisissa paikoissa missä oli töissä tehtiin töitä ahkerammin. Siksipä pitäisikin palkkojen nousta suhteessa työnvaativuuteen.

 
sopii tulla #istumaan#
Alkuperäinen kirjoittaja k78:
Hmm... kovin ollaan tuomitsevia. Tästä saa sellaisen käsityksen, ettei sairaanhoitajat tee oikeastaan mitää muuta, kuin istuvat netissä työaikana ja hoitavat hommansa muutenkin huonosti. Kukas ne potilaat sitten hoitaa? Jos hoitajat ei hoida, niin onko tuolla sitten niin väliä, jos irtisanoutavat sitten...
joo , voi vee###
 
hoitsu minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja piikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu minäkin:
Mutta ootteko aatelleet jos ns. miesvaltaset alat haluavat lisää liksaa ja menevät lakkoon niin he eivät tasan tarkkaan ajattle muita kuin itseään, eivät he mieti ja pode syyllisyyttä siitä mitä mahdollisesta lakosta seuraa. Miksi siis hoitajien pitäis aina vaan ottaa muut huomioon. Toisekseen jos jotain halutaan saada niin tällä alalla millään ns. tavallisella lakolla ei ole mitään vaikutusta kun kuitenkin on velvollisuus tehdä suojelutyötä. Ja jos kerran lääkäritkin käyttivät joukkoirtisanoutumista lakkoaseena niin miksei hoitajilla olisi samaa oikeutta.
Suurin osa miesvaltaisista aloista, ei ole tekemisissä ihmishengen kanssa! :attn:
Ajatelkaapa kun ja jos joku äiti lähtee synnyttämään ja matkaa tuleekin jo reilusti yli sen mitä yleensä omaan sairaalaan ja matkalla tuleekin joku komplikaatio?
Vauva kuolee ja pahimmassa tapauksessa äitikin??
Ketä syytetään?
Hoitsut vain kohottavat olkiaan.. no voi voi näin kävi!
Täällä Etelä-Pohjanmaallakin, nimittäin synnytykset hoidetaan Seinäjoen sairaalassa, tarkoittaen sitä että Vaasan sairaalan asiakkaat/potilaat tulevat Seinäjoelle synnyttämän!
Voisinpa jo sanoa tässäkin kohtaa HALOO :attn:
No eivät ehkä suoranaisesti mutta jos ajatellaan että lakon seurauksena monen muun työskentely ja sitä kautta palkansaanti estyy ja sen seurauksena voi olla taloudelliset vaikeudet ja lopulta kun asiat menevät oikein solmuun itsemurha, niin eivät nämä miesvaltaisten alojen lakkoilijat välitä siitä pätkän vertaa. Ja jos hoitoalalla olisi enemmän miehiä niin lakko olisi varmasti paljon radikaalimpi. Mikäpäs teitä kaikkia arvostelijoita estää itseänne hakeutumasta hoitoalalle kun kerran tällä alalla niin hyvin menee. Tervetuloa vaan paskaa ja oksennusta siivoamaan, humalaisten ja kaikenmaailman huumehörhöjen haukkumisia kuuntelemaan jne... Ja mitä tulee tuohon pitkään matkaan niin eiköhän jossain Lapin perukoilla ne matkat hoitoon ole paljon pitempiä ja se on aivan arkea siellä.
 

Yhteistyössä