Kirjoitin vakuuttamaan, en vaikuttamaanAlkuperäinen kirjoittaja Florence:En pystykään vaikuttamaan. Ja kyllä pystyn asettumaan potilaan asemaan. keskustelun sävy vaan on muuttunut täällä sellaiseksi, että jotkut luulee, että jopa vastasyntyneet tehohoitoa vaativat potilaat jäisivät hoitoa vaille.Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Media on tiedottanut ihan muuta. Esim. syöpähoidoista toteutetaan lääkkeelliset hoidot, ei esim. sädehoitoja ja lisäksi syövän diaknosointi viivästyy. Koitapa miettiä, miltä tuntuisi olla itse se potilas joka odottaa varmistusta sairaudestaan??? Tuntuisiko miltään?Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Toistan itseäni, mutta kaikki tullaan hoitamaan!! Pienet vastasyntyneet eivät kuole tämän takia! ja syöpäpotilaat saavat hoidon.Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Siksi, että Tehyn toimet ovat uhka monelle ihmiselle ja itse koen osaavani henkisellä tasolla asettua sen äidin asemaan, jonka pieni vastasyntynyt makaa tällä hetkellä letkuissa ja ties missä vempaimissa.. tai sen nuoren naisen asemaan, jonka rintasyöpähoidot vaativat sairaalahoitoa.Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79 hohoi...!:En ole lukenut koko ketjua mutta huomasin että sinulla on paljon ja vahvoja mielipiteitä tästä tehyn irtisanoutumisuhasta...
Koska et ole itse hoitaja niin miten ja miksi tämä asia on sinulle niin tärkeä että siitä monta sivua riittää kirjoitettavaa?
Tokihan itsekin (erityislapsen äitinä) on monenlaisia mietteitä mutta en täällä viitsi niitä jauhaa...
Henkilökohtaisesti asia ei minua koske, mutta se koskettaa.
Esim. kaihileikkaukset tmv. varmaan siirtyvät, mutta se ei ketään tapa. Totta kai sekin on kurjaa niille, jotka sellaiseen pääsyä ovat jo muutenkin joutuneet jonottamaan.
Mitään joukkomurhaa ei ole tulossa!
Ja miten ihmeessä sinä pystyt vakuuttamaan, että kaikki hoidetaan?
Toivotaan, ettei tässä käy hullusti.