Joudutko kysymään lupaa mieheltä, jos haluat ostaa jotain itsellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
fonce-hurle-tombe-8394.gif

Ihania kysymyksiä tänäiltana?? ( kuuluu kastiin pitääkö sun kysyä lupaa meiehltä että voit käydä vessassa)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

Ihania kysymyksiä tänäiltana?? ( kuuluu kastiin pitääkö sun kysyä lupaa meiehltä että voit käydä vessassa)

Lapsilta minun täytyy ainakin kysyä lupa, koska milloinhan olen oikeasti sinne edes yksin päässyt? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

Lapsilta minun täytyy ainakin kysyä lupa, koska milloinhan olen oikeasti sinne edes yksin päässyt? :laugh:

Lasten osalta mulla on sentään jo tääkin ilmoitusluonteinen asia...

En yleensä kysele, mutta jos meinaan satsata satkun kenkiin (tai kohta korsettiin... :whistle: ) niin kysäsen kyllä, saatan neuvotellakin. Mun jättimäinen kotihoidontukeni hujahtaa vastikkeeseen aina saman tien, joten "pakko" käyttää miehen rahoja. Onneks mä olen talousvastaava ;)

Mä maksan oman osani laskuista ja lopuilla teen mitä lystään. :p
Mut silloin, kun vielä opiskelin ja mies tienasi niin kyllä mä ilmoitin jos miehen tilillä kävin tai jotain suurempaa olin ostamassa. Mä vierastan sitä että tuhlaisin toisen rahoja kysymättä tai ilmoittamatta mitään.

En, mutta jos jotain kalliimpaa ja kenties sinänsä turhaa ostan, niin kyllä kysyn mielipiteen... Kuitenkin hirmu paljo oon miehen tuloilla eläny, ni ei viitti niitä käyttää ihan mihin tahansa.

Ei tarvitse, mutta yleensä kysyn ja sitten ukko ihmettelee kun häneltä kysyn "lupaa".
Samaa tekee itsekin, jos on ostamassa jotain niin mun pitäisi jaksaa keskustella asiasta hänen kanssaan vähintään viikko ennen kuin tekee päätöksen ostaako vai eikö osta (ja yleensä kyse jostain suht pienestä vielä )... Kun vaihdettiin autoa niin päätös tapahtui päivässä :whistle:

sen veran köyhiä kuitenkin ollaan että parempi että puolin ja toisin kysytään sopiiko nyt ostaa.mä yleensä tien mitä on tilillä.mies usein multa kysyy että olisko varaa.yhteinen tili.
mutta jos on vaikka kaupungilla niin voin mennä pikkuostoksile ilman että mieheltä kysyn.

En taida joutua...
Aika harvoin ostelen mitään ja yleensä kun mun pitäs ostaa jotain, jahkailen ja unohtelen sen verran pitkän aikaa, et ukkokin tulee tietoseks mitä oon hankkimassa.
Ja jos keksin mitä pitäs hankkia, niin sanon sen heti ääneen, josko ukko muistas mun puolesta...

ei tarvi mutta luin tota ketjua niin vaikka meilläkin omat rahat kyllä mää keskustelen miehen kanssa jos jotain olen hommaamas samoin kun hän mun kanssa,kahden kauppa tää parisuhde on tarvii lupaa kysyä tai ei.

Yhteistyössä