H
harmaaaaa
Vieras
Elämässäni on vaikea tilanne menossa ja tarvitsin sairaslomaa ja keskusteluapua. No oikeastaan olen ollut työttömänä, mutta tämän hetkisen tilanteen vuoksi en työkykyinen. Lääkäri sanoi, että jatkoa sairaslomaan ei tule jos en ole lääkityksen alaisena. Sain pillerit ja hainkin ne, mutta yhtään en ole ottanut. Keskusteluapuakin sain ja siitä ollut apua vaikka mitään pillereitä en ole ottanut. Elämäntilanteeni on psykiatrianpuolen mukaan sellainen, että sairasloma täysin tarpeellinen toistaiseksi. Kaikki lääkärit ja muut luulee, että otan lääkkeeni ja olen niitä nyt muka ostanut muutaman kerran(olen ostanut oikeasti, mutta jättänyt käyttämättä joka ikisen). Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa niitä jos keskusteluauttaa? En kerro mikä asia takana josta syystä olen sairaslomalla, mutta sanotaan näin, että se ahdistava asia edessäpäin. Ajatellaan vaikka, että hyvin läheinen ihminen kuolee ensi vuonna ja se edessä(tilanne ei tämä, mutta verrattavissa).
Voin juuri nyt hyvin kun voin avautua, mutta tiedän, että otin lääkkeitä tai en niin en voi olla työtön työnhakija, koska asia joka rassaa on edessä ja joudun käymään sitä läpi.
Lääkäri uhkaili ettei kela hyväksy sairaslomaani jos en ota pillereitäni, joten sen vuoksi ostin ne. En halua kuitenkaan turtua niillä vaan käydä tunteet läpi psykiatrinpuolen kanssa ja itkeä jos itkettää. Miksi pitäisi ottaa lääkkeet jos en halua? Ainoa vaihtoehto taitaa olla valehdella, että otan niitä säännöllisesti ja ostaa aina uusi paketti kaappiin.
Voin juuri nyt hyvin kun voin avautua, mutta tiedän, että otin lääkkeitä tai en niin en voi olla työtön työnhakija, koska asia joka rassaa on edessä ja joudun käymään sitä läpi.
Lääkäri uhkaili ettei kela hyväksy sairaslomaani jos en ota pillereitäni, joten sen vuoksi ostin ne. En halua kuitenkaan turtua niillä vaan käydä tunteet läpi psykiatrinpuolen kanssa ja itkeä jos itkettää. Miksi pitäisi ottaa lääkkeet jos en halua? Ainoa vaihtoehto taitaa olla valehdella, että otan niitä säännöllisesti ja ostaa aina uusi paketti kaappiin.