Joudun välillä syömään nukahtamislääkkeitä (zopinox) Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa

Vieras
Pariin viikkoon en ottanut ollenkaan ja sain nukuttua hyvin sekä olin päivällä pirteä. Nyt olen ottanut puolikkaan parina iltana ja esim. eilinenkin päivä oli tosi sumuinen, siis väsytti vaikka olin nukkunut 9h! Lääkäri sanoi, että lääkkeet ei vaikuta enää seuraavana päivänä eikä aiheuta väsymystä, mut voisin vaikka vannoa, että aiheuttaa. Ja mulla on aina noin jos olen tabletin ottanut, että seuraavana päivänäkin väsyttää! Ja jos en oo ottanut, niin sit oon pirteä päivälläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi otat niitä, kun nukut ilmankin hyvin? Normaalistikaan ihmiset ei aina nuku hyvin ja ei siihen lääkkeitä tarvita.

En tosiaan ota jos nukun muuten hyvin. Mulla on kausia milloin nukun normaalisti ja nukahdan hyvin. Ja sit taas välillä en saa millään unta, esim. la-su yönä en ottanut lääkettä ja pyörin viiteen asti... sit seuraavana yönä en taas meinannut nukahtaa joten puolikkaan otin...

Miehellä on myös noita Zopinoxeja ja olen joskus häneltä niitä lainannut. Ovat selvästi "kovempaa kamaa" kuin omat Stilnoct/Stella nukahtamislääkkeeni eli tekevät ainakin itselle tosi sumuisen olon aamulla.

mulla myös stilnoctia eikä ole noita oireita..oon toisia kokeillut (en nyt muista oliko noita) ja tokkura oli seuraavana päivänä aina sellainen et oli pakko vaihtaa. ei oikein voi vauvan ja 4veen kanssa heräillä tuntikausia. :D

Zopinox on ainoa oikea. Jos on sumuisuutta, se on vain alkukangertelua. Niin - pitempäähän tätä lääkettä ei saisi käyttää. Ja höpön löpön. Voi käyttää ja pääsee eroon, jos vain haluaa.

Yhteistyössä