Joudun varmaan lopettamaan imetyksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KiiajaVille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KiiajaVille

Aktiivinen jäsen
21.05.2008
9 667
1
36
sekös harmittaa vietävästi :headwall:

Tilanne siis semmoinen että hermosärky käteen on raskauden ja synnytyksen jälkeen palannut.
Joudun siis aloittamaan lääkityksen uudelleen eikä niitä lääkkeitä suositella otettavaksi jos imettää.

Olen kyllä menossa lääkärille juttelemaan asiasta, toivottavasti kuitenkin löytyy jokin ratkaisu lääkityksen suhteen, niin että imetystä voisi jatkaa.
Tavan panadolit ja buranat kun ei tähän auta.

Mutta täytyy vaan nyt ruveta ajattelemaan jo sen lopettamisen suhteen. Olisin kyllä halunnut imettää lähemmäs 1v ikää, mutta aina ei asiat mene niinkuin haluaa.

Mä jouduin myös lopettamaan lääkityksen takia imetyksen, kun poika oli 3kk. Mulle se ei tosin ollut niin kauhea takaisku, koska imetys oli ollut todella vaikeaa, eikä vauva tullut millään ilman lisämaitoa tyytyväiseksi, kun oli sellanen suursömäri :) Jäin kuitenkin kovasti kaipaamaan sitä läheisyyttä. Mutta samoihin aikoihin alettiin käymään yhdessä suihkussa ja istuin siellä lattialla suihkun alla ja poika makoili sylissä masu masua vasten, niin siinä tuli samanlainen läheisyyden tunne kuin imetyksessä. :)

Hei, onko siulle kukaan ehdottanut että laitettaisiin kortisonia siihen käteen? Miulle laitettiin raskausaikana, ja sen jälkeen kuukausia kestäneet kivut hävisivät pitkäksi aikaa... nyt uuden raskauden myötä alkanut taas oireilla mutta ei läheskään niin pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Hei, onko siulle kukaan ehdottanut että laitettaisiin kortisonia siihen käteen? Miulle laitettiin raskausaikana, ja sen jälkeen kuukausia kestäneet kivut hävisivät pitkäksi aikaa... nyt uuden raskauden myötä alkanut taas oireilla mutta ei läheskään niin pahasti.

Ei ole ollut puhetta, mutta täytyy laittaa ylös että muistan asiasta kysäistä kun pääsen lääkärille.
Kiitos vinkistä!

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

Ei ole ollut puhetta, mutta täytyy laittaa ylös että muistan asiasta kysäistä kun pääsen lääkärille.
Kiitos vinkistä!

Joo, kysy ihmeessä, ehkä voit saada avun siitä, minulla ei lääkkeet auttaneet kuin ehkä tilapäisesesti ja lopulta en enää niitä voinut syödä, kun tulin raskaaksi. Muutenkin koin niiden syömisen tosi epämiellyttäväksi kun koko ajan ihan lääketokkurassa.

saanko kysyä mitä lääkkeitä siihen määrätään? kannattaa varmistaa lääkkeiden sopivuus imetyksen kanssa teratologisesta palvelusta,siellä on uudempaa tietoa kuin osalla lääkäreistä muuten on.

Haluaisin että Lyricaa, sen pakkausselosteessa ei suositella imetystä.

Tuo ainakin auttaisi hyvin. Tarvittaessa myös Tramadin, eikä sitäkään saisi otta imetyksen kanssa samaan aikaan.

No, mie odottelen että soittavat takaisin päin ja kertovat milloin pääsen lääkäriin.

Yhteistyössä