Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näkisitpä meidän lasten 3-7v. annoskoot kotona syödessä..Esikoinen muistaa jopa mainita paljo söi koulussakin..Ja voin vaan ihmetellä,että mihin mahaan toi 7vee vetää sitä ruokaa,ku syö enempi ku mä..Ja kukaan kolmesta lapsesta EI ole lihava.
Oon tullu siihen lopputulokseen,että kasvava ja liikkuva lapsi tarvii ruokaa(energiaa)..
Joo, ei tässä maassa kukaan maidosta lihoo. Huvittaa ihmiset jotka ostaa kauheet määrät kaloripitoista mässyä , mutta maidon on oltava rasvatonta. Hei oikeesti, ei se kompensoi...![]()
No paljonko sillä rasvattomalla maidolla pelastetaan tilannetta, siinä ja kevytmaidossa on vaan n. 10 kalorin ero per desi. Jos ihminen syö suklaalevyn jossa kaloreita on....huuui, paljonko niitä onkaan..545kcl per 100g eli se kerrottuna viidellä ( ei jaksa laskee,mut ihan helkutisti)...ja sama ihminen juo maitoa 3-4 desiä päivässä. Ehkä joku tässä matikassa mättää?
Toisaalta, ei se mun asia tietysti olekaan miten muut keventää, mutta saa kai mua pikkasen huvittaa?
Totta, voihan se mauku/mauttomuus olla syynä...mutta ei sitä itseään kannata huijatakaan. Mä olen kyyllä kuullut, että monella on rasvattoman juomisen syynä ennen kaikkea ne kalorit. Ja ehkä mä kyseenalaistan senkin, ettei joistakin kouluista saa kuin rasvatonta maitoa. Ettei lapset liho.![]()
Ei siinä ole kaloreista kyse vaan kovista rasvoista. 1 vuotiaillekin pitäisi juottaa rasvatonta maitoa ja laittaakorvausrasvaksi öljyä ruokaan eli noin vaihdetaan kovat rasvat pehmeisiin...
Tuohon sun aiempaan viestiin korjaan että suklaalevy on 200g ei 500g![]()
Alkuperäinen kirjoittaja etkö tiennyt;27089292:No liikkuva ja kasvava leikki-ikäinen lapsi kuluttaa jopa saman verran kuin aikuinen, joten lasten annoskoot voivat todellakin olla samaa kokoa normaalin aikuisen annoksen kanssamurkkuikäiset pojat syökin sitten jo x3 sen mitä sinä.....