Jotain rajaa niissä aviollisissa velvollisuuksissa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen puolustus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näitä yöllisiä tapauksia sattuu vaan sillon harvoin kun mä illalla kieltäydyn seksistä, enkä anna periksi. Kaava on aina melkein sama, mies ehdottaa, mä sanon ei, mies aloittaa valittamisen/mököttämisen tai huutamisen/kulkee perässä ja saattaa jo tällöin yrittää väkisin ottaa housuja pois. Jos en tässäkään vaiheessa annaperiksi, mies menee suuttuneena nukkumaan. Ja yöllä sitten tapahtuu toi. Se on vähän myöhästä neuvotella asiasta enää kun mies on jo mun päällä :/ Kai sitä täytyy ihan tosissaan tapella. Joskus olen jäänyt sohvalle nukkumaan mut seuraavana päivänä on kamala tappelu asiasta tai sitten mies tulee yöllä herättämään sohvalta ja tapellaan sillon. Mä en ymmärrä miten tää voi olla sille niin suuri asia et siitä pitää tapella keskellä yötä! :o Ja kun tosiaan, kyse on yleensä vaan siitä yhdestä illasta jollon en anna :/

No en minäkään ymmärrä sitä, että aikuinen mies käyttäytyy noin lapsellisesti.. |O Se ei kuitenkaan tuu sinne sohvalle yrittään kortsu munassa? :headwall: Entä jos nukkuisitkin tällaisen illan jälkeen pari kolme yötä siellä sohvalla? Vaikka toki sun paikka on siellä omassa sängyssä, mutta saisko tämä miestäsi yhtään ajattelemaan? Ja sitten kerrot miehelle, miltä susta tuntuu. Että ei se paljon haluja herätä, kun tuntuu että olet vain tyydytysväline. Kyllähän tuo nyt pitää saada loppumaan! :/

Alkuperäinen kirjoittaja minime:
No tää on silleen aika käsittämätön asia mutta mä oikeesti herään vasta siinä vaiheessa kun mies kääntää mut selin ja samalla työntyy sisälle. Kyllä mä yleensä sanon et ei nyt huvita mut ei mies siihen mitään vastaa, jatkaa vaan. Enkä mä ole halunnut asiasta tapella koska kuopus nukkuu samassa huoneessa. Enkä usko et mies nukkuu koska se kuitenkin aamulla muistaa tapahtuneen. Sekin vielä et se tosiaan joutuu nousemaan sängystä pois, kiertämään sängyn mun puolelle, ottamaan yöpyödästä kortsut ja liukkari, palaa omalle puolelle, laittaa kortsun ja liukkarin ja sit kömpii päälle. Oikeesti se on aika käsittämätöntä et joko mä vaan nukun niin sikeesti tai sitten mies hiipii niin hiljaa :/

No tuo ei kyllä ole tervettä! Siinä vaiheessa kun sinä sanot, että nyt ei oikein huvita, miehen kuuluis sanoa, että selvä joku toinen päivä sitten! Ja siis tuo vielä että hakee kortsun laittaa liukkaria(sen takia ettei ole lämmitellyt sua??) ja työntyy sisään! Miksei se voi kokeilla tuota sillon ku oot hereillä? Pelkääkö se ettei saiskaan.. Onpa kyllä paskamainen tilanne! joka tapauksessa sulla on oikeus sanoa EI. Ei kai se halua herättää sitä kuopusta omalla huutamisellaankaan yöllä. Alkaisko se huutaan, jos sanot ei?

Näitä yöllisiä tapauksia sattuu vaan sillon harvoin kun mä illalla kieltäydyn seksistä, enkä anna periksi. Kaava on aina melkein sama, mies ehdottaa, mä sanon ei, mies aloittaa valittamisen/mököttämisen tai huutamisen/kulkee perässä ja saattaa jo tällöin yrittää väkisin ottaa housuja pois. Jos en tässäkään vaiheessa annaperiksi, mies menee suuttuneena nukkumaan. Ja yöllä sitten tapahtuu toi. Se on vähän myöhästä neuvotella asiasta enää kun mies on jo mun päällä :/ Kai sitä täytyy ihan tosissaan tapella. Joskus olen jäänyt sohvalle nukkumaan mut seuraavana päivänä on kamala tappelu asiasta tai sitten mies tulee yöllä herättämään sohvalta ja tapellaan sillon. Mä en ymmärrä miten tää voi olla sille niin suuri asia et siitä pitää tapella keskellä yötä! :o Ja kun tosiaan, kyse on yleensä vaan siitä yhdestä illasta jollon en anna :/

Vielä kerran ap, olet vakavan henkisen ja fyysisen väkivallan uhri. Ei manipulointia ja raiskausta pysty järkeilemään. Et voi ymmärtää miehesi rikollista toimintaa, koska oma ajattelumallisi ja miehesi ajattelumalli ovat täysin poikkeavia toisistaan. Miehesi vaikuttaa olevan narsisti ja narsistin käyttäytymistä ei kukaan normaalin terveen omaava ihminen ymmärrä, vaikka kuinka yrittäisi.Suurin ongelma on, että yrität järkeistää miehesi toimintaa, mutta se vain ei yksikertaisesti ole järkestettävissä. Lopputulos on, että luulet itse "seonneesi", koska toinen toimii niin täydellisesti oman ajattelumallisi vastaisesti. Toivottavasti tämä ketju on herättänyt sinut.

Älä alistu enää!
Menkööt muualle tarpeet tyydyttämään, jos sua ei huvita. Miksi olette yhdessä? Mikä sinua pitää kiinni tuollaisessa miehessä? Monet ovat sitä kysyneet tässä ketjussa, mutta siihen et ole osannut vastata. Miksi suostut alistukseen?

Toi on kauheeta! Oikeesti, ei mitään hieman outoa, vaan VAKAVA asia ja SAIRASTA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ! Ukko hoitoon tai ero tollasesta...

Ei ihme jos ei tee seksiä mieli.

http://www.tukinainen.fi/

Oikeasti, nyt kannattaa ottaa yhteyttä tuonne. Saat apua varmasti. Muista, että jokaisella ihmisellä on oikeus itse päättää haluaako seksiä vai ei. Ja tuo kortsu+liukkari-juttu. Sun miehes on tosi järjestelmällinen, koska ehtii nuokin jutut tekemään. KYllä se samassa ajassa ehtisi myös miettimään, onko ihan oikein se, mitä tekee.

Hae apua itsellesi, ja lähde tuollaisesta suhteesta.

Yleensä kyllä suostun jo heti kun mies ehdottaa. Pääsen helpommalla. Kerran tein jopa niin et kävelin itse makkariin, riisuin housut, heitin miehelle kortsun, pistin telkan päälle, kävin nelinkontin sängylle ja sanoin mä voin olla tässä asennossa pari minuuttia ja katsoa telkkaa, jos sä sinä aikana haluat hommat hoitaa niin siitä vaan. Vaikee varmaan arvata paniko vai ei. Tuolloin kieltämättä jäi aika likanen ja iljettävä olo, jotenkin luulin et toi ois herättänyt huomaamaan miten huonossa tilassa meidän seksielämä on. Mutta ei. Mies oli vaan tyytyväinen ja sanoi seuraavana päivänä et otetaanpa samanlaiset kun eilen :/

No hyi helv.... :x Ei siis sun käytöksen takia vaan miehen!! :o Luuliko se että sä oikeesti haluat vai eikö se vaan oikeesti välitä?? No se nyt on tainnut tulla selväksi, että mies haluais että haluat, mutta ei se vissiin sitten oikeesti tajua, että millon haluat ja millon et. Ja uskon kyllä että oli iljettävä olo tuon jälkeen! :hug:

Meillä ukko joskus unissaan yrittää kammeta päälle täydessä valmiustilassa... Kömpii takaisin omalle puolelleen kun vain ohjaa kädellä. Aamulla sitten selittää innoissaan, että oli nähnyt unta että harrastettiin seksiä... Mutta jos harrastetaankin sitten uniseksiä niin herää kyllä siinä aktin alussa. Joo, no tämä oli vähän eri juttu kuin ap:llä, eikä tätä tapahdu kuin pari kertaa vuodessa...

Mä ostasin miehelle pussillisen rinkeleitä ja sanosin, että kun ei muu ku se reikä kiinnosta niin tossa on koko pussillinen anna palaa.

Tuollaisessa suhteessa menee maku koko seksistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Meillä ukko joskus unissaan yrittää kammeta päälle täydessä valmiustilassa... Kömpii takaisin omalle puolelleen kun vain ohjaa kädellä. Aamulla sitten selittää innoissaan, että oli nähnyt unta että harrastettiin seksiä... Mutta jos harrastetaankin sitten uniseksiä niin herää kyllä siinä aktin alussa. Joo, no tämä oli vähän eri juttu kuin ap:llä, eikä tätä tapahdu kuin pari kertaa vuodessa...

Meillä kans tällaista, mutta musta tämä ei ole sairasta, koska se on tiedostamatonta. Ja kyllä meilläkin mies herää, jos aletaan harrastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Vähän samanlaista on aina välillä täälläkin. Nykyisin vain annan periksi. Pääsee vähemmällä ku jaksaa sen 5 minsaa teeskennellä. Saa olla sit taas viikon rauhassa.

Ikävä kyllä meillä on samanlaista...

Tuo johtaa vain siihen, ettette enää nauti seksistä lopulta koskaan sen miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän samanlaista on aina välillä täälläkin. Nykyisin vain annan periksi. Pääsee vähemmällä ku jaksaa sen 5 minsaa teeskennellä. Saa olla sit taas viikon rauhassa.

Tuo johtaa vain siihen, ettette enää nauti seksistä lopulta koskaan sen miehen kanssa.

Moniko nainen todella suostuu tälläseen ja pitää sitä normaalina? eletään kuitenkin 2000-lukua. :o

Ikävä tunnustaa mutta aika harvoin nautin nytkin. Mutta kun sen tietää ettei siinä oteta mun tarpeita paljon huomioon niin se on sit ihan sama miten sen toteuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra100:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparisuu:
Ja mää nyt tyrkytän tähänkin ketjuun sitä, että jos mies ei tuollaista lopeta, niin laitat miehesi tulemaan pariterapiaan (esim. keinolla, että olet surullinen tjms.) kyllä viimeistään terapiaihmiset laittaa miehesi tajuamaan, että tuollainen ei todellakaan ole missään tapauksessa hyväksyttävää!

Taas pariterapiaa? Käys muuten Piparisuu lukemassa viimeisimmät viesti ja kerro siinä ketjussa sen jälkeen vieläkö uskot että pariterapia auttaisi? Ihan oikeesti?

herra100:Ihme hyökkääjä olet mua kohtaan kun olen yrittänyt sua auttaa. Ja ihme mitätöijä oikeasti ammatti-ihmisiä kohtaan. Ei mua kiinnosta enää sun ketjuja lukea. Jankkaat aina samaa ja aina tulee sulle samat vastaukset hieman eri muodossa, mitä et kuitenkaan edes yritä ottaa neuvoina.

Jos nyt palaa tähän ketjuun niin voisi oikeasti olla ap:lla hyvä käydä pariterapiassa, koska on aika lamaannuttavaa joutua olemaan noinkin toisen "seksiorja".Se, että mies on saanut noinkin suuren otteen susta ja sun ruumiista, kertoo kyllä miehen käyttäytymisestä todella paljon. Todella sikamaista käytöstä mieheltäsi! Jos mies ei oikeasti edes tajua, kuinka loukkaavasti toimii, niin olisi hyvä kuulla se joltain viranomaisilta! Samalla sää saisit uskoa itseesi ja mahdollisesti voisit vielä kokea oikeasti mitä hyvä seksielämä on!

Ikävä tunnustaa mutta aika harvoin nautin nytkin. Mutta kun sen tietää ettei siinä oteta mun tarpeita paljon huomioon niin se on sit ihan sama miten sen toteuttaa.

Tosi surullista :( Seksi voi olla niin hieno ja kaunis asia, kun molemmat haluaa toiselle hyvää. Ootteko jutelleet miehen kanssa siitä, mitä haluaisit?

Tosi surullista :( Seksi voi olla niin hieno ja kaunis asia, kun molemmat haluaa toiselle hyvää. Ootteko jutelleet miehen kanssa siitä, mitä haluaisit?

Kysy vain kuinka monta kertaa. Tähän on toisaalta tottunu jo niin ettei enää jaksa välittää. Ja onneksi ukko haluaa vain pari kertaa kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Moniko nainen todella suostuu tälläseen ja pitää sitä normaalina? eletään kuitenkin 2000-lukua. :o

Ikävä kyllä asia on näin, sillä ei jaksa riitelyä asiasta. Kurjaa siis, mutta varmaan totta melko monessa parisuhteessa...

Tämä tosin on aivan eri asia kun ap:n miehen toiminta eli housujen repiminen väkisin, raiskaaminen toisen nukkuessa, kieltojen ignooraminen.

Hei.
Minkä ikäinen on makuuhuoneessanne nukkuva lapsi?
Ajattelin että voisiko siirtää jo omaan huoneeseen nukkumaan?
Ehkä kannattaisi siirtää vaikka olisi vähän liian nuorikin?

Sen takia tämä tuli mieleen kun sanoit että et halua lapsen heräävän. ( ihan hyvä koska lapselle voi jäädä traumoja jopa vanhempien normaalin seksin näkemisestä )
Voisit sen jälkeen edes vähän kovempaa puollustautua.

Tuli mieleeni että seuraavan kerran kun tälläistä tapahtuu niin voisit sanoa miehellesi että "jos jatkat niin teen ilmoituksen raiskauksesta" Mitä sen jälkeen tapahtuisi?

Tai sitten voisit lähteä heti. Ei tuollaista tarvitse kestää minkään verukkeen varjolla.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

Tuo voi tehdä sun elämääsi ikuiset arvet seksin saralta. Jopa silloin jos kumppani vaihtuu.

Älä alistu tuohon! Hae apua jostain!

Tämä kyllä sekoittaa ap:n ketjua eikä ole lähellekään samanlaista mutta kerron suurinpiirtein asiat niin voitte kertoa mistä saisin asiaan apuja.
Eli seksi toteutetaan aina samassa asennossa (lusikka). En itse pidä tästä koska haluan nähdä miehen jonka kanssa olen sängyssä. Ukko ei muuta asentoa miksikään vaikka tietää etten pidä siitä. Itse en pääse kääntymään toiseen asentoon ku iso ukko makaa selän takana. Samoin ukko tekee joitain asioita aktin aikana vaikka tietää etten pidä niistä. Joka kerta kiellän (yleensä montakin kertaa) mutta jatkaa silti. Ja lopulta alistun tilanteeseen ja yritän teeskennellä parhaani mukaan että ukko sais hommansa hoidettua.
Ja tämä ei ole tosiaan joka kerta samanlaista. On kertoja jolloin todella haluan myös itse. Mutta monesti käy sit niin että kun ukko kääntää mut niin multa loppuu halut siihen ja itku meinaa tulla...

Anteeksi ap että tulen ketjuusi sekaamaan...

Mitähän tälle ketjulle tapahtui kun yhtäkkiä muuttui 7 sivusesta 6 sivuseks? Täysin asian vierestä mutta ihmettelen vaan...

Oiskohan välistä poistettu asiattomia juttuja?
esim. äitiyslomalaisen (ko? se oli? ) kirjoitus.
Toivottavasti :)

Yhteistyössä