Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näitä yöllisiä tapauksia sattuu vaan sillon harvoin kun mä illalla kieltäydyn seksistä, enkä anna periksi. Kaava on aina melkein sama, mies ehdottaa, mä sanon ei, mies aloittaa valittamisen/mököttämisen tai huutamisen/kulkee perässä ja saattaa jo tällöin yrittää väkisin ottaa housuja pois. Jos en tässäkään vaiheessa annaperiksi, mies menee suuttuneena nukkumaan. Ja yöllä sitten tapahtuu toi. Se on vähän myöhästä neuvotella asiasta enää kun mies on jo mun päällä :/ Kai sitä täytyy ihan tosissaan tapella. Joskus olen jäänyt sohvalle nukkumaan mut seuraavana päivänä on kamala tappelu asiasta tai sitten mies tulee yöllä herättämään sohvalta ja tapellaan sillon. Mä en ymmärrä miten tää voi olla sille niin suuri asia et siitä pitää tapella keskellä yötä!Ja kun tosiaan, kyse on yleensä vaan siitä yhdestä illasta jollon en anna :/
No en minäkään ymmärrä sitä, että aikuinen mies käyttäytyy noin lapsellisesti.. |O Se ei kuitenkaan tuu sinne sohvalle yrittään kortsu munassa? :headwall: Entä jos nukkuisitkin tällaisen illan jälkeen pari kolme yötä siellä sohvalla? Vaikka toki sun paikka on siellä omassa sängyssä, mutta saisko tämä miestäsi yhtään ajattelemaan? Ja sitten kerrot miehelle, miltä susta tuntuu. Että ei se paljon haluja herätä, kun tuntuu että olet vain tyydytysväline. Kyllähän tuo nyt pitää saada loppumaan! :/