Jospa tää vihdoin ja viimein onnistuis..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mevaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mevaan

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
1 298
0
36
Aloitin eilen laihiksen. Tai silleen, että lisäsin nyt vihdoin ja viimein nuo kasvikset/hedelmät ruokavalioon. Ne on vaan jäänyt jotenkin pois. :ashamed:
Yritän saada ensi kesäksi tuon 12kg pois.
Tarttee vaan hemmetin pitkää pinnaa ja yritän vältellä tuota jääkaappia. :/ Kotosalla kun on niin sitä tulee jotenkin vaan huvin vuoksi syötyä, vaikka ei todellakaan tarvis.

Pidelkäähän peukkuja. :) Alku paino on nyt 72kg. Tuosta 12kg jälkeen yritän sitten vielä saada 5kg pois. Mut näin olis suunnitelmat ja jos en itsekseen onnistu niin liityn vaikka vielä painonvartijoihin. Mutta nyt en jaksa enää näitä läskejäni.

Tsemppiä! Itse olen ollut laihiksella noin 2 kk ja paino tippunut 4 kg, kun jätin herkut pois ja vähensin muutenkin syömisiäni. Kaikkia vähärasvaisia suosin. Vielä pitäisi pinnistellä...

Vau! Ihan hyvin on paino tippunut. Mä nyt yritän niin et kilo/per viikko. Sitähän kaiketi suositellaankin että on sitten pysyvää. Toki useampi saa lähteä jos lähtee, mutta hiljaa hyvä tulee. :)
Mieskin sanoi tuossa eilen, että olis kiva nähdä sut taas laihana. Ei pahalla kuitenkaan, koska onhan sillä itselläkin tuota mahaa kertynyt.

Lenkille lähtö on kaikista vaikeinta. Ei oo kaveria ja yksin on tylsää.

Yritä järjestää sinne jääkaappiin kaikkea sellaista mitä voi syödä. Mä olen hoikistumisprojektien aikana mussuttanut tomaatteja, herneitä, ananasta, vesimelonia ja vastaavia. *tapasyöppö*

Mä voisin auttaa jos tulet käymään meillä. Täältä saa mukaan sitkeän flunssan joka vie ruokahalun täysin. :snotty:

Tsemppiä sulle kovasti. =)

No nyt ostin tomaattia, kurkkua, salaattia. Kaapissa ennestään ainakin yks purkki ananasta. Enköhän mä tän viikon niillä selvii jotenkin. Porkkanoita unohdin ihan ostaa. Ne olis menny kivasti napostellessa. Täytyykin tänään vaikka lenkkeille johonkin kaupalle jos sää sallii ja käydä hakemassa. :)

Mä en mitään flunssia kiitos vaan halua. Niitä meillä ollut tän vuoden puolella ihan riittämiin. :D

Et sä sais sitä miestä mukaan lenkille?
Mä sain toukokuussa tiputettua painoa 4kg kun jätin perunan, vehnän ja sokerin pois ja söin vihanneksia ja pihvejä ja tietty liikuin enempi ku oli niin kivat kelit niin tuli käveltyä rattaiden kans kaupunkiin.

Tsemppiä oikein paljon ja toivon, että löydät laihdutuksesta ilon, tarkoitan, että on ikävä jos joutuu koko ajan elämään kurinalaisesti ja taistella mielitekojaan vastaan. Liikuntaa vaan paljon, niin se piristää mieltäkin ja antaa myös luvan pikkusen herkutella joskus!

Ei tuota ukko-kultaa mihinkään kävelemään saa. Sellanen ihme jos tapahtuu, teen ison punaisen ruksin seinälle. :D

Juu täytyy vaan liikkua kovasti, niin saan sitten silloin tällöin vähän herkutellakin. Sokeria en pysty varmastikaan kokonaan jättämään, mutta tuon perunan ja vehnän kylläkin. :)

Mulla ois tuo painonvartijat syksyllä edessä. Itse en saa mitään aikaseksi ja kotiäitinä jääkaappi on liian houkutteleva :ashamed: Lenkillekään ei yksin pääse enkä jaksa tuon pojan kanssa mennä kun se saa aina hepulin vaunuissa ja saan sitten loppumatkan kantaa poikaa ja työntää vaunuja ja sitten vatuttaa armottomasti! EIkös oo hyviä tekosyitä.... ;)

Erittäin hyviä. Meillä on niin et kuopus istuu kyl ihan mielellään rattaissa mutta saisin sitten esikoisen perässä juosta kun se pyöräilee. Tai huudan että pysähdy ja odota. Mulla menee hermot jossain välissä matkaa kun tuntuu ettei siitä mitään tule.

Osaatko sanoa, että mitä tuo painonvartijat maksaa? Huomasin tuossa kirjastolla, että siellä kokoontuvat painonvartijat, olisivat suht lähelläkin. ;)

Kävin ite printtaamassa niitten sivuilta sen alotus ale kupongin eli maksais "vain" 9.95?. se alotus kerta on muuten paljon kalliimpi. ja sitten kerta maksu on sen 9.95. Meillä on PV kesälomalla niin syssyllä aattelin sitten lähteä. Yks kaveri on 2 vuoden aikana (oli samalla raskaanakin) pudotanu heidän ohjeilla 60 kiloa! Mulla ei ihan noin paljoo tarviis lähtee, semmonen 15 kiloa ....

Juu no sitä mäkin kattelin et jos sen tulostaisin. Sais sieltä sitten ne paperit sun muut jutut. :)
Mun tarttis kaiken kaikkiaan saada 17kg pois. Mutta kunhan ensin pääsen tuohon 60kg niin olisin enemmän kuin tyytyväinen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja passeli:
Minkäpituinen olet Venus? =)

Mä en oo kun 161,5cm. Painoin vielä 5,5 vuotta sitten 55kg. Vähänkö harmittaa kun oon päästänyt itseni tähän kuntoon. Toki 2 lasta synnyttänyt, mutta eihän se ole mikään syy.

Yhteistyössä