Joskus tuo ukko sitten osaa ketuttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madicken04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Ihmiset kohtelee just sillä tavalla kuin annat kohdella.

Aivan. Ja mikä kumman juttu se on, että jos äiti on kipeänä, ei se haittaa. Mutta jos mies on kipeänä, hän täysin kykenemätön huolehtimaan edes itsestään (karkea yleistys, mutta minä en ole törmännyt vielä siihen poikkeukseen joka vahvistaa säännön :D). Jos miehen oli tarkoitus olla kotona tänään huolehtimassa lapsistaan niin tehköön niin. Jos ei aikuinen osaa kelloa katsoa tai omasta valvomisestaan huolehtia niin kärsiköön väsymystä.

Ärsyttää ap sun puolestasi mutta älä ole lapanen!

Tässä poikkeus joka vahvistaa säännön: Mun mies hoiti kipeänä lapset ja teki remppaa vielä lisäks, mä olin töissä.

mä en ikinä, en ikinä tekis miehelleni tossa tilanteessa ruokaa, en koskaan, lapset söisi sitä mitä on ja itse en mitään jos kurkku olis niin kipeä ettei voi syödä

On siinä kanssa mies!!

Mä en ikinä hyväksyisi moista, mutta ei mun tarvitsekaan koska mieheni ei koskaan tekisi noin. Ja ei tekisi siksi, koska mä en anna sen kohdella mua huonosti. Me kohdellaan kumpikin toisiamme hyvin, arvostavasti ja kunnioittavasti joten tälläisiltä inhottavilta tilanteilta vältytään. Toteutetaan siis ajatusta kohtele toista niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Siksi mä en ymmärräkään joitain naisia (en nyt tarkoita madicken yksin sua, en tunne enkä tiedä teidän elämästä mitään jne :)) jotka ANTAA miehen elää ja tehdä tolla tavoin, SE on tässä uskomatonta. äh... Miehet ei edes välttämättä ymmärrä miten väärin ne tekee, koska KUKAAN ei oikeasti osoita niille että ne tekee väärin. hyh. Ja jos siitäkin huolimatta tekee tollaisia itsekkäitä päätöksiä (joskushan me kaikki tehdään huom. huom.) niin sitten pitäis miettiä onko se niin hyvä mies ollenkaan että sitä jaksaa makkarissaan säilyttää. Vaikeuttaa lastenkin elämää kun pitää hyssytellä ettei iskä herää...

Aamuäreänä nousi ylös kun ilmoitin aloittavani nyt sairaspäivän ja hän saa huolehtia muksuista ja koirasta. Kuitenkin koiran ulkoilutettuaan tuli pyytämään anteeksi käytöstään ja yövalvomistaan/pitkään nukkumistaan. Tarjosi korvatulpat ja kysyi onko minulla toiveita ruuan suhteen. :o

Nyt ovat muksujen kanssa pitkällä ulkoilulla ja saan nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Aamuäreänä nousi ylös kun ilmoitin aloittavani nyt sairaspäivän ja hän saa huolehtia muksuista ja koirasta. Kuitenkin koiran ulkoilutettuaan tuli pyytämään anteeksi käytöstään ja yövalvomistaan/pitkään nukkumistaan. Tarjosi korvatulpat ja kysyi onko minulla toiveita ruuan suhteen. :o

Nyt ovat muksujen kanssa pitkällä ulkoilulla ja saan nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta...

Ei ole kurkannut koneen sivuhistoriaa ;)

Ei vaan, hyvä että asia kääntyi kuitenkin positiiviseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

Ei ole kurkannut koneen sivuhistoriaa ;)

Ei vaan, hyvä että asia kääntyi kuitenkin positiiviseksi.

Kurkkikoot ihan vapaasti jos seuraukset on tällaiset. :D

Yhteistyössä