Jos tunnistaisit täältä nimimerkin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anonyymi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anonyymi

Vieras
... niin kertoisitko kys. henkilölle tai haluaisitko itse tietää jos sinut on tunnistettu?

Eli siis, olen 100% varmasti tunnistanut yhden täällä kirjoittelevan mustan nimimerkin.

Olemme kavereita ja tämä on varmaan sellainen foorumi mihin hän saa rauhassa anonyyminä kirjoitella mitä ikinä haluaa.
Mutta silti koen huonoa omatuntoa kun tiedän kuka tämä henkilö on, tuskin hän täällä ihan kaikkea kirjoittelesi mitä nyt jos hän tietäisi "paljastuneensa" mutta toisaalta en niitä juttuja ole kelläkään eteenpäin kertonut.

Eli kysymys; haluaisitko tietää itse jos sinut tunnistettaisiin täällä?

Typerä aloitus mutta mielenkiinnosta kyselen.

En todellakaan haluaisi. En ole kenellekään kehdannut kertoa tästä "paheestani"... ja toivottavasti kukaan ei koskaan saa tietää, että roikun täällä muiden sekopäisten mammojen seurassa joskus tuntikaupalla.

No jaa, se nyt on ihan sama, kun täällä on muutama irl tuttu pyörimässä ja tietävät varsin hyvin kuka olen. :)

No en haluaisi että kukaan tulisi minulle kertomaan että hei tunnistin sut kaksplussan keskusteluista. Enkä kyllä mene kertomaan jos jonkun tutun bongaan täältä tai joltain muulta foorumilta

Olis kiva tietää että joku tuttukin täällä kirjoittelee. Itse en kirjoita mitään mitä en muutenkin voisi julkistaa, ja olen täällä kyllä ihan "avoimesti", ja lähimmät kaverit kyllä tietää tästä 2+ addiktiostani:D.

Toivottavasti et tulis missään ihmisjoukossa selittämään että oot mut tunnistanut, mutta vaikka yv:llä tai muuten kahden kesken mua ehkä vaan naurattaisi jos joku tunnustais tunnistaneensa mut. :)

Hmmm...no jos tuo musta nikki kirjoittaiis syntyjä syviä salaisuuksiaan, niin kertoisin. Mutta jos joku on mut täältä tunnistanut, niin ei atrvitse kertoa...siis kun en mä täällä mitään suuria salaisuuksia jaa tms :)

No en todellakaan hälle julkisesti tätä paljastusta tekisi jos nyt edes kerron hänelle.
Ja mitä luultavammin jätän asiasta kertomatta kun tämä palsta on varmaan hänelle niinkuin monelle muullekin se foorumi missä saa purkaa kaiken.
Ja luulisi ettei olisi kauhean mukavaa yhtäkkiä kuulla että "hei mä tunnistin sut siellä kaksplussalla, kivoja ne sun kirjoitukset". Vähän kuin toisen päiväkirjaa lukisi luvatta.

Mä en yhtää ole yllättynyt jos täältä tuttuja löytyis, melkeinpä yritän itekkin niitä bongailla.. :D Mut toivon ettei niitä juttuja sit leviteltäis kylille asti oikein juoruamalla..

Itse en mitään päiväkirjatasoista tekstiä tänne suolla kuin korkeintaan harmaana, joten eipä olisi väliksi vaikka joku tuttu hoksaisi (ja onkin hoksannut) että Emilyn on "Tiina".

Kertokaa mulle, et millaisista jutuista te sitten tunnistatte jonkun nikin?
Paitsi jos tietysti laittaa oman kuvansa tänne, ni sitten on aika selvä juttu, mutta muuten.

En mä ainakaan niin tosissani täällä "kyttää" muiden juttuja, että tunnistaisin jonkun kaverini täältä.
Paitsi jos nyt sattuis käymään niin kuin esim. battimannille tms.

No en todellakaan hälle julkisesti tätä paljastusta tekisi jos nyt edes kerron hänelle.
Ja mitä luultavammin jätän asiasta kertomatta kun tämä palsta on varmaan hänelle niinkuin monelle muullekin se foorumi missä saa purkaa kaiken.
Ja luulisi ettei olisi kauhean mukavaa yhtäkkiä kuulla että "hei mä tunnistin sut siellä kaksplussalla, kivoja ne sun kirjoitukset". Vähän kuin toisen päiväkirjaa lukisi luvatta.

Itseasiassa mä saattaisin olla jopa helpottunut ett edes joku mun irl-tuttu tietäis edes jotain mun asioista. Ja mut tunnistaa helposti esim. fb:n avulla kun profiilikuvakin on sama minkä oon joskus täällä julkaissut. :D

Yhteistyössä