P
paikkaansa hakemassa
Vieras
Jos minä haluaisin.. pitäsiskö minun ottaa korvakorut pois, jättää huulipuna pois, tehdä paljon lapsia (2 nyt) yms..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mee seuroihin ensiks ja kysele sieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mee seuroihin ensiks ja kysele sieltä.
Olen käynyt ja sieltä ajettiin pois
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mee seuroihin ensiks ja kysele sieltä.
No miksi sinne sitten hingut? Mene jonnekkin, minne toivotetaan tervetulleeksi. Niinku helluntaiseurakuntaan vaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mee seuroihin ensiks ja kysele sieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja katjapee:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mee seuroihin ensiks ja kysele sieltä.
kuka ajoi? ja miten?
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:No älä mene sinne. Mitä siinä on semmoista, mitä haluat? Letit, mulkoilu, meikittömyys vai mikä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katjapee:kyllä vanh. lestadiolaisten seurat ovat kaikille avoimia ja kaikki ovat niihin tervetulleita!
Alkuperäinen kirjoittaja katjapee:kyllä vanh. lestadiolaisten seurat ovat kaikille avoimia ja kaikki ovat niihin tervetulleita!
On se kumma, kun täällä palstalla ei tarvitse kuin mainita sana lestadiolainen, niin heti on joku kiljumassa mustamaalaamisesta!?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:just joo ja hahha hahhahahaaaa tätä mustamaalausta aina kyllä riittää!!!!