Eli mitä voin tehdä, kun haluaisin poikani kuvat pois yhden ihmisen sivuilta. Kysymys on 9 vuotiaasta. Saanko ne pois jos klikkailen ne ilmianna kuva jutut?
:wave:
:wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etkö voisi suoraa pyytää poistamaan niitä?
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etkö voisi suoraa pyytää poistamaan niitä?
Olen pyytänyt useamman kerran, ei poista.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etkö voisi suoraa pyytää poistamaan niitä?
Olen pyytänyt useamman kerran, ei poista.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mutta mitä säännöt sanoo? Yleensä kun oikeudet kuvaan on kuvaajalla, joten näin ollen kuvat saa olla siellä. Ellei sit facebookin säännöt kiellä niitä laittamasta sinne?
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mutta mitä säännöt sanoo? Yleensä kun oikeudet kuvaan on kuvaajalla, joten näin ollen kuvat saa olla siellä. Ellei sit facebookin säännöt kiellä niitä laittamasta sinne?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeus kuviin on kuvaajalla. Et voi tehdä mitään, valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mutta mitä säännöt sanoo? Yleensä kun oikeudet kuvaan on kuvaajalla, joten näin ollen kuvat saa olla siellä. Ellei sit facebookin säännöt kiellä niitä laittamasta sinne?
Tää onki sit mielenkiintonen asia.
Jos mun laps on jonkun kaverinsa synttäreillä ja siellä otetaan kuvia niin meinaatko että hän joka kuvia on ottanu saa levittää mun alaikäsen lapsen kuvia sit mihin haluaa.
En kyllä ihan heti totakaan usko.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mutta mitä säännöt sanoo? Yleensä kun oikeudet kuvaan on kuvaajalla, joten näin ollen kuvat saa olla siellä. Ellei sit facebookin säännöt kiellä niitä laittamasta sinne?
Tää onki sit mielenkiintonen asia.
Jos mun laps on jonkun kaverinsa synttäreillä ja siellä otetaan kuvia niin meinaatko että hän joka kuvia on ottanu saa levittää mun alaikäsen lapsen kuvia sit mihin haluaa.
En kyllä ihan heti totakaan usko.
Niinkuin joku tuossa jo sanoi, yksityistilaisuuksissa kuvaaminen on kielletty ilman lupaa. Silloinhan luonnollisesti kuvien levittäminenkin on kiellettyä. Jos taas lupa kuvaamiseen on annettu, kaippa se silloin on niin, että käyttöoikeus kuviin on kuvaajalla ja voi niitä vaikka nettiin sit laittaa..?