Jos sinut olisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jos"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin että pitäiskö minun olla rohkeampi ollakseni parempi? Pitäisikö minun olla itsevarmempi ollakseni naisellisempi? Ansaitsenko hyvän miehen jos en uskalla edes kertoa hänelle kaikkea?

Mietin että pitäiskö minun olla rohkeampi ollakseni parempi? Pitäisikö minun olla itsevarmempi ollakseni naisellisempi? Ansaitsenko hyvän miehen jos en uskalla edes kertoa hänelle kaikkea?

Sun pitäs ehkä toimia enemmän ja ajatella vähemmän. Mun veikkaus on ettet ikinä tuu kertoon miehelles, vaan vatvot ees ja taas ja taas ja ees. Tuskinpa se voi vähemmän ahdistavaa olla kun yhden ainoon hermostumisen kestäminen.

Tosi rehellisyyden nimissä alan epäillä että et puhu nyt todellisesta tilanteesta vaan koitat saada vaan ketjua jatkumaan.

En kertonut, oikeestaan kaksi ihmistä tietää mun lisäksi. Ja niillekin kerroin vasta vuosien päästä. En kyllä millään halua jutella siitä. Vaikka kai pitäis kun se on joskus vaikuttanut seksiin. Meen johonkin paniikkiin, varsinkin jos olen humassa. Nyt ei taas pitkään aikaan tapahtunut, joten en aio kertoa.

• Tykkää
Reactions: matrjoshka

Yhteistyössä