Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Niin ja kun oikeasti kukaan ei ole mitään mistään Killestä ja Villestä edes puhunut, se on sillä miehellä vaan pikkupäässä alkanut itää epäluulo ja sitten on juorujen varjolla päästävä tenttaamaan. Voi luoja sentään. Kyllä sitä saa ihmetellä että miks sitä oli nuorena niin tyhmä (16-22v) että kuus vuotta tuota paskaa sieti.
"Katsoitko tuota miesmyyjää sillä silmällä, näin kun hymyilit kassalla, hymyilitkö flirttailevasti, ootko varma ettet?" Voi AAAARGH!
Tai baarissa sanot"anteeksi"jos tallot tiskilla jonku varpaile.."mitä sä tolle puhut,onko teillä jotain jne.."huh huh..baariin ei mitään puhetta että yksin, kerran olin ystävien kans yhdellä ja siitä kiukutteli pari kuukautta. Onneksi sitä tajus oman parhaan ja häipy!
Niin tuttua! Minä olin kanssa yhdesti niin laittoi veljensä minua kyttäämään, ja minähän olinkin häntä siellä pettämässä muiden miesten kanssa kun juttelin siskoni silloisen miesystävän kanssa! Juu, hyvä et OHI ON!