Jos saisit ja haluaisit/tarvitsisit, niin mitä haluaisit korjata itsessäsi?

Siis tarkoitan nyt "kauneusleikkauksia" ja saisi siis ilmaiseksi. Sanotaan vaikka maksimissaan kolme paikkaa.

Itselläni olisi mahan ja reisien kiristys raskausarpien tekemän velton ihan takia, en tule koskaan saamaan niitä enää sileiksi ja niin että nahka ei roikkuisi (turposin esikoisen odotusaikana maksahepatoosin takia 30kg ja siitä kivat muistot)

Ja rintoja voisi ehkä hieman pienentää ja kohottaa, samoin otsaa (silmäluomet on aika raskaat ja tulevat jo alas, sukuvika)
 
vieras
Mulla ehdottomasti eka olis mun ns.kraaterinaama, eli sellasia koloja ihossa, ei niitä nyt kovin häiritsevästi ole mutta niin että itseä sapettaa ja pahasti. Toinen olis rintojen kohotus. Kolmas vois olla sit ku ensin laihdun niin velton ihon kiristys erinäisistä paikoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Rintojen kohotus (ei silikoneja), leuan rasvaimu, vatsankiristys, koko vartalo rasvaimu. No siinäpä ne näin aluksi :D Vaan ei ole rahaa eikä uskallusta.
tämä olikin jos saisit eli ilmatteeksi...kyselen et onko muita jotka tuntee kroppansa lasten jäljiltä hieman...köhköh...oudoksi, onkohan oikea sana.. :whistle:
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Liian raskaille silmäluomille voisi tehdä jotain. (Muistan, että ne häiritsivät meikkiä tehdessä jo ainakin 24-vuotiaana.) Myös silmien alta voisi poistaa tummia varjoja. (Onnistuukohan sellainen?)
roikkuvat luomet voi korjata julkisellakin, jos ne oikeesti roikkuu kunnolla. Mun äidillä ne tosiaan painaa silmän päälle niin et ne haittaa vähän näköökin. Lääkärin mukaan se pääsis leikkaukseen, ei vaan meinaa uskaltaa. On kuitenki aika iso muutos loppujen lopuks, muuttaa ulkonäköä tosi paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Liian raskaille silmäluomille voisi tehdä jotain. (Muistan, että ne häiritsivät meikkiä tehdessä jo ainakin 24-vuotiaana.) Myös silmien alta voisi poistaa tummia varjoja. (Onnistuukohan sellainen?)
roikkuvat luomet voi korjata julkisellakin, jos ne oikeesti roikkuu kunnolla.
Ei ne mulla oikeastaan roiku, luomiväri vaan menee piiloon, jos sitä yrittää laittaa. Julkisessa terveydenhuollossa nauraisivat mut kyllä pihalle...

Saa sitten nähdä 10-20 vuoden päästä uudelleen! :snotty:
 
vieras
Kunnon hammasremonttia olen ihan oikeasti harkinnut. Eli ekaks leegot kuntoon, sit suoraks ja vaaleemmaks. Mikään hollywood-hymy ei ole tavoite, vaan sellainen purukalusto, jota kehtais hymyillessäkin vähän väläyttää. Jouduin teininä syömään pitkän kortison-kuurin joka pilasi mun hampaat.

Muuten olen oikein tyytyväinen itseeni.
 
Hampaiden kuntoon laittaminen ois ihan ykkösjuttu, ne on niin huonossa kunnossa ettei kellään *hampilakammoinen* :ashamed:

Muuten en itseäni tahtoisi rääkätä vaikka korjattavaa ois vaikka kuinka ja paljon, mutta leikkausten jälkeinen kipu on kamalaa noin yleisesti..
 

Yhteistyössä