JOS repäisis ja lähtis rantalomalle lasten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
Niin minne?

Toiveina olis joko turvalliset Espanja tai Kreikka JA:

- Vesipuisto
- Joku lasten"kerho"(?)
- Merimaailma tai vst lähellä
- Hotelli jossa keitto ym mahdollisuudet

Ja mä en siis osaa netistä ettiä. :ashamed:

Nyt vai koska lähtisit?

Jos keväämmällä tai kesällä niin Mallorca on ihan kiva, Kreeta (vesipuistoa ei kyllä varmaan löydy)
Näin talvella ei voi suositella kuin Kanarian saaria jos siis Espanja tai Kreikka on vaihtoehdot

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Nazar/ planet pegassos. Turkissa on tosi vaivatonta ja turvallista.

Jos nyt ei siltikään, kiitti :D

No sitten ei pitäisi repäisemisestä puhua mitään, jos Espanja on Kreikan kanssa ainoat vaihtoehdot :p *vitsi*

Ehehee, tarkoitan repäisemisellä sitä, että edes jonneen JOSKUS, mut ei kauas, eikä liika pelottaviin paikkohin. :D

Ehehee, tarkoitan repäisemisellä sitä, että edes jonneen JOSKUS, mut ei kauas, eikä liika pelottaviin paikkohin. :D

Turkki on kyllä lapsien kanssa matkustamiseen oivallinen maa =) Mutta niin on kyllä Kreikkakin =)

Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:
mikä vika turkissa on
ollaan oltu siel ja must ihan verrattavissa noihin kreikkaan ja espanjaan

No mä oon aika arka lähtee minneen minkä kieltä en osaa tai hygieniataso ei oo ihan pop, vrt kuopuksen diabetes ja silleen...

Eka rantaloma koko perheenä, ja tahtoisin koeajaa jossain helpossa paikassa... ;)

Mä lähtisin Turkkiin, koska arvostan hyvää ruokaa ja hyvää palvelua :saint: . Kamalinta sapuskaa oon saanut Espanjassa, ja törkeintä palvelua taas Rhodoksella (sikahintaista sapuskaa joka heitetään eteen ja suunnilleen tiuskaistaan että "syö, prkl" |O ). Tykkään myös tehdä ostoksia, ja Turkissa on monen vaateketjun tukkuliikkeitä ja tehtaanmyymälöitä :). Lisäksi siellä on halpaaaa. Ja ihan yhtä turvallista kuin Kreikassa tai Espanjassakin. Ja vähemmän suomituristeja, yleisesti ottaen.

Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Nyt vai koska lähtisit?

Jos keväämmällä tai kesällä niin Mallorca on ihan kiva, Kreeta (vesipuistoa ei kyllä varmaan löydy)
Näin talvella ei voi suositella kuin Kanarian saaria jos siis Espanja tai Kreikka on vaihtoehdot

Keväämmällä suht. Huhti-toukokuu. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mä lähtisin Turkkiin, koska arvostan hyvää ruokaa ja hyvää palvelua :saint: . Kamalinta sapuskaa oon saanut Espanjassa, ja törkeintä palvelua taas Rhodoksella (sikahintaista sapuskaa joka heitetään eteen ja suunnilleen tiuskaistaan että "syö, prkl" |O ). Tykkään myös tehdä ostoksia, ja Turkissa on monen vaateketjun tukkuliikkeitä ja tehtaanmyymälöitä :). Lisäksi siellä on halpaaaa. Ja ihan yhtä turvallista kuin Kreikassa tai Espanjassakin. Ja vähemmän suomituristeja, yleisesti ottaen.

Jaa no ehkä mä oon vaan ajatellu, et ne räjäyttää jonkun turistikohteen taas joku kerta.

ja eiks lennot kestä pidempään? :D :xmas:

mikä vika turkissa on

No mä oon aika arka lähtee minneen minkä kieltä en osaa tai hygieniataso ei oo ihan pop, vrt kuopuksen diabetes ja silleen...

Eka rantaloma koko perheenä, ja tahtoisin koeajaa jossain helpossa paikassa... ;)

Osaatko sä kreikkaa ja espanjaa? Cool.
Lomakohteissa kaikki puhuu englantia, ja esim. Turkin hygieniataso on suunnilleen sama kuin Kreikan ja mutu-tuntumalla ehkä parempikin kuin Espanjan. On hyvät yksityissairaalat ja lääkärit jotka ovat saaneet koulutuksensa Englannissa, Saksassa, Yhdysvalloissa.

Jaa no ehkä mä oon vaan ajatellu, et ne räjäyttää jonkun turistikohteen taas joku kerta.

Suht yhtä kauan kestää lennot, Kanarialle kestää muistaakseni kauemmin. Kreikasta suosittelisin jotain muuta kohdetta kuin saaria, esim Tolo on kuulema mukava paikka lapsien kanssa matkustaville.

päätös on tietty sun,mut vähän turkkia kuitenkin puolustan
eli ne turistikohteent on tasoltaan kyllä oikeen hyviä,aivan samanlaisia kun noi sun vaihtoehdot.
eli ota se nyt kokeeks vertailuun mukaan ja sit joku...no ajatuskatkos

mut kyllä espanjassakin on mukavaa eli suosittelen sitä
on niin tosi vaikee tähän kyl mitään kongreettista laittaa eli ei kun vaan matkatoimistoon,sieltä ne kertoo sulle kaiken

mikä vika turkissa on

Osaatko sä kreikkaa ja espanjaa? Cool.
Lomakohteissa kaikki puhuu englantia, ja esim. Turkin hygieniataso on suunnilleen sama kuin Kreikan ja mutu-tuntumalla ehkä parempikin kuin Espanjan. On hyvät yksityissairaalat ja lääkärit jotka ovat saaneet koulutuksensa Englannissa, Saksassa, Yhdysvalloissa.

Espanjaa aika vähän, mut siis tajuan enemmän kun turkkia. :D

Espanjassa on baskiterroristit jotka räjäyttelee, ja Kreikassa omat vallankumouksellisensa. Turkin PKK-paskiaiset mellastaa pääasiassa Irakin rajan tuntumassa, joskus pamauttavat roskapönttöjä jossain lännempänä, mutta turistikohteet on kyllä ihan yhtä turvallisia kuin mikä tahansa kohde.

Turkkiin lentää sen 3-4 tuntia minkä Kreikkaan ja Espanjaankin, mun mielestä.

eli ne turistikohteent on tasoltaan kyllä oikeen hyviä,aivan samanlaisia kun noi sun vaihtoehdot.

on niin tosi vaikee tähän kyl mitään kongreettista laittaa eli ei kun vaan matkatoimistoon,sieltä ne kertoo sulle kaiken

No hmm täytynee laittaa sitte Turkki harkintaan, mut silti mä pelkään räjäyttelemistä. :xmas: :ashamed:

Thaimaaseekaan en lähtis koskaan, jos aalto vie. :( :ashamed:

Joo onhan Espanjassakin ne baskit, et vähän ontuu tää ajatus. :ashamed: :D

Espanjassa on baskiterroristit jotka räjäyttelee, ja Kreikassa omat vallankumouksellisensa. Turkin PKK-paskiaiset mellastaa pääasiassa Irakin rajan tuntumassa, joskus pamauttavat roskapönttöjä jossain lännempänä, mutta turistikohteet on kyllä ihan yhtä turvallisia kuin mikä tahansa kohde.

Turkkiin lentää sen 3-4 tuntia minkä Kreikkaan ja Espanjaankin, mun mielestä.

Joo just kirjottelin suht samaa. :D

Kerros sitte joku hyvä kohde?

Vesipuistolla ja merimaailmalla ym lapsimukava paikka? :wave: :p

joo ja thaimaa on vähän kaukana
tais olla joku 13 tuntia lento :xmas:
eli kun me tät mietittiin niin se jäi pois ton pitkän matkan takia,lapset kerkeis jo kyllästyy

et voihan sitä sit jos pelkää nii mennä vaik Turkuun ja kuolla auto onnettomuudessa,eli ei sen takia kandee kotiin jäädä :D

No hmm täytynee laittaa sitte Turkki harkintaan, mut silti mä pelkään räjäyttelemistä. :xmas: :ashamed:

Thaimaaseekaan en lähtis koskaan, jos aalto vie. :( :ashamed:

Joo onhan Espanjassakin ne baskit, et vähän ontuu tää ajatus. :ashamed: :D

Mä menin Turkkiin ekan kerran tammikuussa 1998 ja muutettiin Suomeen joulukuussa 2002. Lomakohteet on nähty, suurkaupungit (Ankara, Izmir, Istanbul) on koettu, jopa itäisen Turkin ns. vaaralliset seudut on kierretty - ilman pommin pommia.
Mutta kaikkihan on mahdollista, ja huonolla tuurilla jotain voi tapahtua, ihan missä vaan :/
Mutta jos Moskovassa pamahtaa niin ei Tampereella tarvitse pelätä. Etäisyydet on suunnilleen samaa luokkaa Turkin kaakkoisosien ja lomakohteiden välillä :)

Noissa "lapsihotelleissa" on jokaisella matkanjärjestäjällä ne kerhot ainakin kesäaikaan, osassa myös kevällä ja syksyllä. Ne lapsiperheille tarkoitetut hotellit on aika tylsiä ;) Hotellin ruokalistat on kuin koti Suomessa jne että ei sitä eksotiikkaa saa jos ei hae sitä.

joo ja thaimaa on vähän kaukana
tais olla joku 13 tuntia lento :xmas:
eli kun me tät mietittiin niin se jäi pois ton pitkän matkan takia,lapset kerkeis jo kyllästyy

et voihan sitä sit jos pelkää nii mennä vaik Turkuun ja kuolla auto onnettomuudessa,eli ei sen takia kandee kotiin jäädä :D

Meille saa tulla yöksi :xmas:

Yhteistyössä