?
...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja sama:kyllä kiinnostaa tämä aihe mutta sinun jankkaaminen ei ja muiden kohteiden teilaaminen on naurettavaa. Itse paljon matkustelleena vain olen huvittunut kun ei tuo Turkki minusta niin häävi paikka ollut että viitsisin sitä kaikista käymistäni kohteista jollekkin suositella. Varsinkaan jankuttaa koko ketjua. Turkkia ja Bulgaria ovat ne kaksi maata jonne en enää suostu matkustamaan.
Eli sulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta mulla ei ole, koska se ei taida olla sama kuin sun mielipide?
Minä kerroin oman mielipiteeni ennen niin kivasta Playa del Inglesistä, sekä kerroin siitä miten surkeaa ruokaa sain Rhodoksella. Jos se on muiden kohteiden teilaamista niin sori vaan. Kreikassa on tsiljoona muutakin kohdetta kuin Rhodos, ja Rhodoksella monia muitakin ravintoloita monessa muussa kaupungissa kuin ne joissa sain huonoa ruokaa ja palvelua. Jokainen varmaan tajuaa tämän? Ja Inglesillä ei ole juuri mitään tekemistä Espanjan kanssa, jota ap myös ajatteli yhdeksi vaihtoehdoksi. Bulgariasta en tiedä, kun en ole siellä käynyt.
Ikävää, että sä et halua enää Turkkiin (missä mahdoit käydä, Turkki on hirmu suuri maa) tai Bulgariaan, minä menisin molempiin milloin tahansa. Kuten myös esim. Tunisiaan tai Kroatiaan, mutta se ei taida olla sellainen paikka missä ap haluaa viettää rantalomaa lastensa kanssa. Espanjaankin menisin, Kreikkaan myös, mun mielestä rantakohteet on käytännössä samat kaikkialla, vain se kieli mitä kohteessa puhutaan vaihtelee (sekä hintataso ja ravintolaruokien laatu). Nyt etsittiin suht koht lähellä olevaa kohdetta, jossa olisi vesipuistot yms lapsille mieluisat kohteet ja hyvätasoisia huoneistohotelleja, ja niitä löytyy myös Turkista, tykkäsit sinä siitä tai et. Lisäksi Turkissa on edullinen hintataso ja mielettömän hyvää ruokaa halpaan hintaan, siksi suosittelin sitä.
Eiköhän se nyt ole jo kuultu miljoona kertaa mitä sinä olet noista mieltä, ei tarvitse enää jankata samaa asiaa... Minä sanoin mielipiteeni lyhyesti sen enempää hysteriaa lietsomatta ja yhtä kohdetta tuputtamatta. Sinä et ilmeisesti pysty samaan, ehkä se Turkki on ainoa maa missä olet käynyt kanariansaarten jälkeen