Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ikinä menisi sinne Turkkiin enää uudestaan YÖK mitä äijiä. Otiin kaverin (ja lasten) kanssa ja kaikki kauppiaat sun muut keskellä kirkasta päivää lääpimässä ja muijat + vanhemmat äijät silittelemässä lapsia. Koko ajan sai kaksi käsin pitää lapsista kiinni jos ne halusi vielä Suomeen takaisin saada, vähän väliä olivat jotain "herkkuja" tunkemassa suuhun jne YÖK
Kyllä muuallakin lapsista tykätään mutta ihailevat kauempaa tai kysyvät kohteliaasti luvan.
Hassua että mä en koskaan nähnyt mitään tuollaista

. Mun sinisilmäinen ja tuolloin vielä vaaleahiuksinen esikoisenikin sai olla ihan rauhassa jopa turistikohteiden ulkopuolella, missä vaaleita lapsia harvemmin näkee. Hänelle juteltiin ja häntä ihailtiin, mutta kukaan ei tullut koskemaan.
Enkä koskaan ole kuullut, että kenekään lapsi olisi Turkissa varastettu...
Kaikki ei voi tykätä kaikesta, miksi sun pitää tuota Turkkia kokoajan tuputtaa jos se jotain ei kiinnosta yhtään niin se ei kiinnosta. Aina voi mennä muualle. Jokaisella on omat mielipiteensä matkakohteista, eikä ne muutu vaikka pitäisit minkälaisia palopuheita tahansa. Saa sitä suositella mutta koko ketjun pituinen jankutus Turkista on jo melko turhaa, antaa muiden valita kohteensa. Minäkään en Turkkiin mene toista kertaa.
Mä mitään tuputa, kerroin vaan oman mielipiteeni, sekä sen että terrorismia esiintyy myös turvallisiksi mielletyissä Espanjassa ja Kreikassa. Sekä sen, että lennot kestää yhtä kauan, hygieniataso on sama, jne. Sattuneesta syystä tiedän aika paljon paitsi Turkista, myös matkailusta yleensä (koulutus ja kiinnostuksen kohteet kun löytyy matkailualalta).
Koko ketjun mittainen jankutus = ap kyseli, minä ja Fanta vastattiin ja juteltiin myös omista kokemuksistamme ko. maasta.
Ei ole pakko lukea, jos ei kiinnosta

.