P
"penni"
Vieras
Eli miten hankitte lisää tuloja,jos ei rahat vain riitä?
Onko työttömyyttä?
Oletko leipäjonoon saakka joutunut turvautua?
FB.ssä on myös avustuksia vähävaraisille ryhmä.
Itse yritän saada lisätuloja myymällä kirppis tavaraa.
Työtön ja opiskelija+muksuja..
Onko työttömyyttä?
Oletko leipäjonoon saakka joutunut turvautua?
FB.ssä on myös avustuksia vähävaraisille ryhmä.
Itse yritän saada lisätuloja myymällä kirppis tavaraa.
Työtön ja opiskelija+muksuja..