Sosiaalitoimisto ei auta, päättivät että eivät enää maksa meidän vuokraa, vaikka ei meilläkään rahat riitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätä on kova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En huijaa, ketään. 245e lapsilisistä menee vaippoihin (2 lapselle menee kuukaudessa vaippoja reilulla 50 eurolla), vaatteisiin (50-100e, kun ovat kasvavia ja saa ostaa koko ajan...) ja muuhun tarpeelliseen, esim. apteekkiostoksiin. Ja esikoinen käyttää 120e ja se menee siihen mihin olen jo selittänyt, tarpeellista sekin. Ja se ei ole ns. kuukausiraha, vaan opettele lukemaan mihin se menee!!!
Miksei esikoisen isä maksa itse maksuja kun laps sinne tulee? Ja maksaa kuitenkin elatusmaksua tai jos on tuloton saat sen 147e kelalta. Sen lisäksi saa muksu aika paljon ostella teidän tilanteessa että 120 e joka kuukausi menee vaatteisiin ja koulutarvikkeisiin. Myön pienten vaatteisiin menee älyttömästi rahaa, kukaan ei kasva noin nopeasti saati maksa noin paljon kirppisvaatteista kuussa. Harkinannvaraisella toimeentulotuella korvattiin laskut sossusta, eli sähkö, lääkäri yms kun ne oli maksanut, aika kumma että teillä ei.

Suojaosuus meillä aika suuri? Miten niin, samanlainenhan se on kaikilla? Miehen palkasta menee ulosotot ja suojaosuus on siis noin 885 euroa kuukaudessa, miehen 650e ja yhden lapsen osuus päälle (joo kaikki lapset ei ole saman miehen) eli kokonaisnettopalkka mitä ulosoton jälkeen jää on noin 1000e kuukaudessa.

ja tiedän että saat elatusmaksua toisesta kunnalta tai exältä! Kerro tulot ja menot niin osaan auttaa!

Siis: vuokra, ulosotot, sähkö ,vesi kaikki niin voin tehdä laskelman! Tulot: lapsilisät, palkka yms.

En huijaa, ketään. 245e lapsilisistä menee vaippoihin (2 lapselle menee kuukaudessa vaippoja reilulla 50 eurolla), vaatteisiin (50-100e, kun ovat kasvavia ja saa ostaa koko ajan...) ja muuhun tarpeelliseen, esim. apteekkiostoksiin. Ja esikoinen käyttää 120e ja se menee siihen mihin olen jo selittänyt, tarpeellista sekin. Ja se ei ole ns. kuukausiraha, vaan opettele lukemaan mihin se menee!!!

50e vaippoihin?? Mitä?! osta vaatteita kirpparilta tai luulis että isommilta jää pienemmille? kannattais tehä ihan listaa ja koittaa hallita tota turhuutta ja tuhlailua!

Itselläni on 4 lasta ja joka kuukausi ei todellakaan tarvitse ostaa vaatteita. Ei kai lapset sentään kuukaudessa kasva vaatteistaan ulos, höpö höpö. Taidatte olla yhteiskunnan elättejä ja toivon ettei soskusta liikene teille enää senttiäkään. Vituttaa työssäkäyvänä pienituloisena 4 lapsen yksinhuoltajana elättää sinun kaltaisiasi. Jos nyt lapsesi saa lapsilisän käyttöönsä niin paljonko luulet hänen tarvitsevan esim. 15 vuotiaana? Joudut kuule antamaan kaikkien lasten rahat hänelle kun noin opetat "rahakkaaksi"

Ja haukutaan provoksi ym. koko ajan, niin parempi vaan poistua ketjusta. Eihän meidän asiat tänne edes kuulu. Sosiaalitoimistossa olen kertonut kaiken ja ne tietävät meidän tulot, joten pääasia on se. Nyt hei hei, ketju on paisunut jo ihan liikaa ja asian ulkopuolellekin.

Niin ja elatusmaksuja ei ole, exä ei maksa kun on työtön. (Ja keskimmäisen isä ei maksa kun on kuollut...) Ja näin on sovittukin, ettei mitään makseta, kun exän tulot sossusta, ihan käräjäoikeuden päätös.

Hitto mitä paskaa. Tämän avauksen tarkoitus oli ihan takuulla kerjätä hyväuskoisilta rahaa...Kela maksaa lapseneläkettä joka tarkoitettu elämiseen.

[QUOTE="vieras";25432892]50e vaippoihin?? Mitä?! osta vaatteita kirpparilta tai luulis että isommilta jää pienemmille? kannattais tehä ihan listaa ja koittaa hallita tota turhuutta ja tuhlailua![/QUOTE]

sitä ei lasketa! Oisin tehnyt sen soskun laskema kaavan mukaan ja auttanut joten voitko kertoa tulot ja menot! Kerron sitten kun lasken mitä saatte mitä ette!

Ja haukutaan provoksi ym. koko ajan, niin parempi vaan poistua ketjusta. Eihän meidän asiat tänne edes kuulu. Sosiaalitoimistossa olen kertonut kaiken ja ne tietävät meidän tulot, joten pääasia on se. Nyt hei hei, ketju on paisunut jo ihan liikaa ja asian ulkopuolellekin.
Sellasta se täälä on. Jos kirjoitat muuta kuin kaunis päivä tänään-juttuja niin se on automaattisesti provo.

Taidampa minäkin jättää 900 euron vuokrani soskun maksettavaksi. Niin ja minun ja teinitytön terveyssiteisiin menee kuukaudessa ainakin 100 euroa, soskun on pakko maksaa

Alkuperäinen kirjoittaja No ap mihin hävisit;25433145:
Taidampa minäkin jättää 900 euron vuokrani soskun maksettavaksi. Niin ja minun ja teinitytön terveyssiteisiin menee kuukaudessa ainakin 100 euroa, soskun on pakko maksaa

kovat on vuodot jos satanen menee siteisiin kuukaudessa.

Yhteistyössä