Jos poikasi haluaa suorittaa sivarin, yritätkö käännyttää käymään armeijan?

vieras
Mä oon niin vanhanaikainen että olen armeijankäynnin kannattaja ja pojalle oli itsestään selvää omasta mielestä että armeijan käy.Jos ois toisin valinnut niin tuskin oisin käännyttämään ruvennut mutta varmasti olisin salaa tuntenut häpeää jos ois sivariksi halunnut :ashamed:
 
vieransa
En yrittäis käännyttää. On pojan oma päätös, ja kutsuntaikäisen pitää jo osata ajatella omilla aivoillaan.

Serkkuni valitsi sivarin, ja nostan todella hattua 19-vuotiaalla nuorelle, joka vietti sivariaikansa hoitamalla vanhuksia oma kotikylänsä vanhainkodissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Esikoinen 15v pitää aivan itsestään selvänä, että armeija nyt vaan käydään. =) Toki jos nuo nuoremmat valitsevat jonkin muun vaihtoehdon, en ala käännyttämään. =)
Meillä myös 15-vuotias (uunituore ) pitänee suht itsestään selvänä, että armeijaan menee, mutta nuorempi on vähän toista maata. Kumpikin tekee kuten parhaaksi näkee. =)
 
Mun poikani saa tehdä tasan just niinkuin tahtoo.

Kersantti X taitais sanoa jotain painavaa, mutta siinä tapauksessa olen uhannut työntää tiskirätin suuhun!
Sama juttu koskien ikiaikaista perinnettä miehen suvussa- kaikki metsästää, joko paljon taikka erittäin paljon.
Mutta jos MUN poikaani ei kiinnosta niin minkäänlaista painostusta asian tiimoilta en aio suvaita. En isältään enkä papaltaan!
 

Yhteistyössä