Pienhauskassa kesiä viettäneenä...Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Toki toki, ja sellaset H-Jugend tyyliset kesälomat on tietty vietetty jossain piikkilanka-aidan keskelläAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meill TYTÖTKIN käyvät armeijan!
Pienhauskassa kesiä viettäneenä...Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Toki toki, ja sellaset H-Jugend tyyliset kesälomat on tietty vietetty jossain piikkilanka-aidan keskelläAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meill TYTÖTKIN käyvät armeijan!
Minua hirvittää, että kaikenmaailman ihmisille sitä voidaan lapsia suoda. Tuollaisilta huonoilta vanhemmilta pitäisi ottaa lapset pois. Jokainen tekee mitä haluaa ja toisen mielipidettä ei saakäännyttää väkisin.Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Tottakai yrittäisin armeijaan pojat saada...ja niin että käyvät sen kunnialla loppuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Apina78:Minua hirvittää, että kaikenmaailman ihmisille sitä voidaan lapsia suoda. Tuollaisilta huonoilta vanhemmilta pitäisi ottaa lapset pois. Jokainen tekee mitä haluaa ja toisen mielipidettä ei saakäännyttää väkisin.Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Tottakai yrittäisin armeijaan pojat saada...ja niin että käyvät sen kunnialla loppuun.
Ja sama venäjäksi, kiitos. Katsos, jos sinun esi- ja isovanhempasi ja sukulaisesi eivät olisi taistelleet talvi- ja jatkosodan vaikeita aikoja, sinulla ei olisi mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olisin vaan mielissäni. =)
Kunhan osaa itse ajatella mitä tosipaikan tullessa haluaa puolustaa ja minkä vuoksi taistella.Alkuperäinen kirjoittaja poika:ilman armeijaa on vaikea puolustaa maata.minun mielestäni armeija on tärkeä osa nuoren miehen elämää. ehkä tärkeimpänä näen kyvyn oppia toimia ryhmänä ja auttaa sitä taistelijapariaan, oppia kunnioittaan yhteisiä sääntöjä ja tavoitteita
Eli sä määräät aikuisen poikas päätöksiä muutenkin? Mitä muuta ei teillä suvaita?Mä luulen että kotikasvatus ja vanhempien asenteet on suurin valintakriteeri jota noinkin nuoret pojat käyttävät. Tietoisesti tai tiedostamattaan. Jos vanhemmat ovat sitä mieltä että tässä maassa ei ole puolustamista ja oikeastaan olisi parempi että isovanhempamme olisivat ymmärtäneet aikanaan luovuttaa koko paskan Neuvostoliitolle, niin mitä voi olettaa pojan ajattelevan? Tuskin menee armeijaan. Tai sitten menee jos haluaa kapinoida vanhempiaan vastaan.
Vastaus kysymykseen. Toivon poikani menevän armeijaan. Toki saa itse valita, mutta totaalikieltäytyjää ei täälläkään suvaita.