Jos pienen lapsen isä ei käy baareissa juuri koskaan...

• Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
En ajattele, kun eipä toi omakaan ukkokulta, kahden pienen pojan isä, käy baarissa kun 1-2kerta vuodessa (toinen niistä on työpaikan pikkujoulu ;) ). Ja ei ole kyse siitä, ettenkö päästisi, välillä oikein yritän hätistää häntä kavereiten kanssa kierrokselle, mutta häntä ei kiinnosta lähteä. Sano aina, että nuorena kävi baarissa iskemässä naisia, nyt ei kuulemma ole enään tarvetta niin eipä tarvii baarikaan lähteä..

.,.,.,.,.,.,....,.,...,
me käydään yhdessä noin 4-6kertaa vuodessa ja lisäksi mies käy yksin noin 3-4kertaa vuodessa minä noin 1-2kertaa vuodessa käyn yksin. mulle on ihan sama mitä muut ajattelee meidän baareiluista. onnellinen avioliitto on, kumpikaan ei ole tossun alla.

minä varmaan pirttihirmu mutta ei tuo koululaistenkaan isä käy. Enkä minäkään. ei mitään mieltä notkua jossakin aamupuoleen yötä kun voi omaan sänkyynsä käydä normaaliaikaan nukkumaan. toki me lomaillessa voidaan ihan lapset mukana käydä jossakin terassilla tms ottamassa oluset tms ihan säädylliseen aikaan

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
ajatteletko aina automaattisesti että: "Raukka-parka, on silläkin kauhee pirttihirmu kotona, kun ei edes baariin pääse"?
Kieltämättä joskus ajattelen vähän tähän suuntaan. Vaikka voihan olla niinkin, että mies haluaa olla kotona....

Njet
Mun mies on ihan menevä mies, mutta tykkää bareja enemmän rampata urheiluharrastuksissa tai vaihtaa baari-illan vaikka lätkäpelissä käymiseen. Sillä on työssäänkin noita kissanristiäisiä sen verta tiuhaan ettei se kuulema enää vapaalla jaksa mennä.
Eikä se ole kuulema koskaan viihtynyt baareissa. Miks kaikkien miehine pitäiskään?!

Mikä ihme on vikana suomalaisten kotioloissa kun jos ei ryypätä, ihmetellään ja se vasta ennenkuulumatonta on jos ei biletetä erikseen, ehdottomasti kaukana kotoa?

Me ei kumpikaan olla "koskaan käyty missään" pakolla. Siis että ois pakko päästä. Eikä noin ollut silloin sinkkunakaan, että ei tässä nyt hirveestä oo joutunut luopumaan parisuhteen vuoksi :eek:

AAM
no kyllähän tuo sanoo että ei halua käydä kun maksaa paljon ja tulee kalliiksi ja kuitenkaan minä kun en niin välitä käydä niin se ei sitten halua yksinkään lähteä... tai kavereidensa kanssa harvemmin, joskus pelaamassa jotain pelejä. Ja kotona tuo joskus kalsarikännejä harrastaa...
Silloin tällöin käydään sitten viihteellä kaksin (2-5 kertaa vuodessa):ashamed: (pitäis kyädä varmaan useammin ) mutta ei ollut kovin kauaa edes poissa (tyylin puolenyön jälkeen jo kotona :D ) .. huomioin kyllä ukon valintaa ja hemmoittelen sitä kotona sitten välillä.
Kissan viikset siitä mitä kaverit ajattelee, miettikööt omia menojaan.. ulkona käyminen on kallista, sisäänpääsyineen, narikkoineen, takseineen, juomineen, helposti hassaa 150 euroakin.. meillä on ainakin parempaa käyttöä moiselle cashille.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
no kyllähän tuo sanoo että ei halua käydä kun maksaa paljon ja tulee kalliiksi ja kuitenkaan minä kun en niin välitä käydä niin se ei sitten halua yksinkään lähteä... tai kavereidensa kanssa harvemmin, joskus pelaamassa jotain pelejä. Ja kotona tuo joskus kalsarikännejä harrastaa...
Silloin tällöin käydään sitten viihteellä kaksin (2-5 kertaa vuodessa):ashamed: (pitäis kyädä varmaan useammin ) mutta ei ollut kovin kauaa edes poissa (tyylin puolenyön jälkeen jo kotona :D ) .. huomioin kyllä ukon valintaa ja hemmoittelen sitä kotona sitten välillä.
Kissan viikset siitä mitä kaverit ajattelee, miettikööt omia menojaan.. ulkona käyminen on kallista, sisäänpääsyineen, narikkoineen, takseineen, juomineen, helposti hassaa 150 euroakin.. meillä on ainakin parempaa käyttöä moiselle cashille.. :|

Sama juttu! Jotku ihmettelee "miten teillä on varaa vaihtaa huonekalujea, ostella vaatteita, jnejnejne... Kun pikainen laskutoimitus osoittaa että yhden bileviikonlopun hinnalla saa jo uuden vaatekaapin!

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
ajatteletko aina automaattisesti että: "Raukka-parka, on silläkin kauhee pirttihirmu kotona, kun ei edes baariin pääse"?
Kieltämättä joskus ajattelen vähän tähän suuntaan. Vaikka voihan olla niinkin, että mies haluaa olla kotona....
Aika moni tuntuu ajattelevan samalla lailla, ei siis tähän vastanneet. Mutta miksi se tuntuu niin kummalliselta että mies haluaisi olla kotona perheensä kanssa?

en mutta olen huomannut että moni ajattelee juuri noin.meillä mies sai selittää omille sukulaisilleen miks ei halua baareissa juosta,kun poju syntyi.syyttivät mua pirttihirmuksi joka ei päästä miestä minnekkään :headwall:

mulle on ihan sama käykö jonkun ukko tai jättääkö käymättä baarissa tai sen vieressä.

mutta. musta on äärettömän typerää nostaa sen menemättä jättämisen perusteella ukkoa jonnekkin jalustalle, että olisi parempi isä ja perheelleen omistautuneempi kuin joku joka käy baarissa.
mulla ainakaan ei ole mitään tarvetta todistella suuntaan toiseen ko. asiaa.

Yhteistyössä