Kieltämättä joskus ajattelen vähän tähän suuntaan. Vaikka voihan olla niinkin, että mies haluaa olla kotona....Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:ajatteletko aina automaattisesti että: "Raukka-parka, on silläkin kauhee pirttihirmu kotona, kun ei edes baariin pääse"?
Mun mielestä se baariin menemättömyys ei tee miehestä sen mahtavampaa...Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:En ajattele,vaan pikemminkin, että mahtava mies!
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:no kyllähän tuo sanoo että ei halua käydä kun maksaa paljon ja tulee kalliiksi ja kuitenkaan minä kun en niin välitä käydä niin se ei sitten halua yksinkään lähteä... tai kavereidensa kanssa harvemmin, joskus pelaamassa jotain pelejä. Ja kotona tuo joskus kalsarikännejä harrastaa...
Silloin tällöin käydään sitten viihteellä kaksin (2-5 kertaa vuodessa):ashamed: (pitäis kyädä varmaan useammin ) mutta ei ollut kovin kauaa edes poissa (tyylin puolenyön jälkeen jo kotona ) .. huomioin kyllä ukon valintaa ja hemmoittelen sitä kotona sitten välillä.
Kissan viikset siitä mitä kaverit ajattelee, miettikööt omia menojaan.. ulkona käyminen on kallista, sisäänpääsyineen, narikkoineen, takseineen, juomineen, helposti hassaa 150 euroakin.. meillä on ainakin parempaa käyttöä moiselle cashille.. :|
Aika moni tuntuu ajattelevan samalla lailla, ei siis tähän vastanneet. Mutta miksi se tuntuu niin kummalliselta että mies haluaisi olla kotona perheensä kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kieltämättä joskus ajattelen vähän tähän suuntaan. Vaikka voihan olla niinkin, että mies haluaa olla kotona....Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:ajatteletko aina automaattisesti että: "Raukka-parka, on silläkin kauhee pirttihirmu kotona, kun ei edes baariin pääse"?
En minäkään juo ikinä, mutta silti tykkään tai tykkäsin käydä baarissa sheikkaamassa ja hengailemassa kavereitten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja =):Mun puolesta ajatelkoot, kun ukko ei alkoholia juo, niin mitä se siellä baarissakaan tekis?
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Se juo sitten varmaan kotona useamman kaljan... Niin ku meillä...