just tuon takia en hae bb:hen vaikka haluan!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla ei tuu susta semmosta mielikuvaa, että vois verrata julkkikseen. mutta sä oot semmonen, että jos susta tulis julkkis, niin susta sais revittyä mahtavia lööppejä.
Siis, nythän mä sen keksin. Sä olet Britney SpearsAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:noniin, kuka julkkis olenAlkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Hmm...
mistä kohtiAlkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Siis, nythän mä sen keksin. Sä olet Britney Spears
Susta tulis lööppikuningatar ja lopuksi kukaan ei tietäis syytä, miksi nousit julkisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:just tuon takia en hae bb:hen vaikka haluan!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla ei tuu susta semmosta mielikuvaa, että vois verrata julkkikseen. mutta sä oot semmonen, että jos susta tulis julkkis, niin susta sais revittyä mahtavia lööppejä.
uimarin exä (kö)?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kuka?Alkuperäinen kirjoittaja W:
Niin tarkkaan en päässyt tsekkailemaan, että voisin tarkentaa mutta noin niinkuin muuten kokonaisuutena B)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mistä kohtiAlkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Siis, nythän mä sen keksin. Sä olet Britney Spears
Sanna SuutariAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:kuka?Alkuperäinen kirjoittaja W:
koviksen roolia vetävä ja hyväksyntää ja huomiota hakeva julkkkisAlkuperäinen kirjoittaja onhan noita:en vaan nimiä niin tiedä. Joku sellainen jolla on lapsiakin, mutta silti oma elämäntapa vie ja lapset kärsii. Sori.. (tai jotain sellaista)
pääsis aina lööppeihin kun on taas nähty uuden miehen kainalossa ja vetänyt kännit lähibaarissa. Lukijat ei pysyis enää käänteissä perässä.Alkuperäinen kirjoittaja ninni:koviksen roolia vetävä ja hyväksyntää ja huomiota hakeva julkkkisAlkuperäinen kirjoittaja onhan noita:en vaan nimiä niin tiedä. Joku sellainen jolla on lapsiakin, mutta silti oma elämäntapa vie ja lapset kärsii. Sori.. (tai jotain sellaista)
en kirjoittelis varmaan nyt ääkkösiä kreikastaAlkuperäinen kirjoittaja ...:uimarin exä (kö)?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kuka?Alkuperäinen kirjoittaja W:
päivän parasAlkuperäinen kirjoittaja Terminologia:Raakkel Liekki
onko siussa tummaa verta?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:raakel liekiksi mua on muuten aika moni tuntematonki luullu, nimmareitakin tultu pyytään
ei mulla ole todellakaan niiiin punaset hiukset ku sillä. toinen mihin ihmiset mua sotkee ulkonäön puolesta on tea khalifa
aivan säälittävän vähän mustalaisverta on, mutta tumma iho on kyl solariumin ansiotaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:onko siussa tummaa verta?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:raakel liekiksi mua on muuten aika moni tuntematonki luullu, nimmareitakin tultu pyytään
ei mulla ole todellakaan niiiin punaset hiukset ku sillä. toinen mihin ihmiset mua sotkee ulkonäön puolesta on tea khalifa