jos paljastaisin teille että olen julkkis, kuka julkkis olisin?

hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Nosiis... Hyvän tähen... Fjonga on julkkis jo sinänsä! Ettekö te ny tajua... teitä vedätetään ja kovasti! :D :whistle:
ei siellä lapissa oo mitään oikeita julkkiksia. Korkeintaan jotain kärppäpelaajia naisineen ja joku vuodelta x miljonääri sekä ex kohumalli. Muu Suomi ei tiedä edes näitä, hyvä kun tietää missä joku Oulu sijaitsee.
Tääs näitä järjenjättiläisiä jolla on sivistyksessä suuri aukko, kun ei oo raukka koskaan kehä kolmosen toisella puolella käynyt.
Väärin, käynyt enemmän kuin tarpeeksi. Mutta nähnyt myös paljon muita maita ja Suomea. En kai muuten olisi tiennyt edes tämän verran Oulun ns.julkkiksista. Ainiin, unohtui se Paavo Patteri
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jaahas, pitihän se taas arvata ettei kaikki oikein hoksaa aloituksen ydintä... mutta ei se mitään seuraava juna tulee varmasti pian taas asemalle :hug:
kiitos illan nauruista kaikille :D
kiitos myös itsellesi, mä nauran täällä sun aikaisemmin kirjoittamillesi jutuille, ei antamasi kuvan oloinen tyyppi voi kirjoittaa mitään näitä juttuja tänne tosissaan.
 
o.p.m.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jaahas, pitihän se taas arvata ettei kaikki oikein hoksaa aloituksen ydintä... mutta ei se mitään seuraava juna tulee varmasti pian taas asemalle :hug:
kiitos illan nauruista kaikille :D
Ei se Vesa tajuu, että sille nauretaan...
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla ei tuu susta semmosta mielikuvaa, että vois verrata julkkikseen. mutta sä oot semmonen, että jos susta tulis julkkis, niin susta sais revittyä mahtavia lööppejä.
just tuon takia en hae bb:hen vaikka haluan! :whistle:
No hitto, ensi vuonna sinne ja mieki voisin kattoa sitä paskaohjelmaa niitten jaksojen verran, ku sie oisit siellä. :D
 
bb-fanittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla ei tuu susta semmosta mielikuvaa, että vois verrata julkkikseen. mutta sä oot semmonen, että jos susta tulis julkkis, niin susta sais revittyä mahtavia lööppejä.
just tuon takia en hae bb:hen vaikka haluan! :whistle:
No hitto, ensi vuonna sinne ja mieki voisin kattoa sitä paskaohjelmaa niitten jaksojen verran, ku sie oisit siellä. :D
hae sinne, nin vois nähdä sun vetovoima miesten keskuudessa in real life
 
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kuka hitto on tissi-mira :D
no se on se joka valittiin seksikkäimmäksi tavikseksi ja kauppasi sitten huutiksessa mainostilaa tatuointina tissiinsä, jos ko. huutaja sponssaa hälle tissit.
Mistä ihmeestä sä nää jutut luet :D
Mä en pysy perässä mitä bimbo-salarakas-bb-tosi-tv-seiskarintamalla tapahtuu B)
Täytyis varmaan alkaa sivistää itseään ja tilata seiska :D Kun ukkokaan ei enään valista mua. Töissä ollessa luki aina laatulehdet duunissa ja tiesin edes vähän missä mentiin :snotty:
 

Yhteistyössä