jos paljastaisin teille että olen julkkis, kuka julkkis olisin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
raakel liekiksi mua on muuten aika moni tuntematonki luullu, nimmareitakin tultu pyytään :D
ei mulla ole todellakaan niiiin punaset hiukset ku sillä. toinen mihin ihmiset mua sotkee ulkonäön puolesta on tea khalifa :D
onko siussa tummaa verta?
aivan säälittävän vähän mustalaisverta on, mutta tumma iho on kyl solariumin ansiota :D
älä ota solariumia, sinusta voi tulla muutaman vuoden päästä tuksun tummatukkainen versio..
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Nosiis... Hyvän tähen... Fjonga on julkkis jo sinänsä! Ettekö te ny tajua... teitä vedätetään ja kovasti! :D :whistle:
ei siellä lapissa oo mitään oikeita julkkiksia. Korkeintaan jotain kärppäpelaajia naisineen ja joku vuodelta x miljonääri sekä ex kohumalli. Muu Suomi ei tiedä edes näitä, hyvä kun tietää missä joku Oulu sijaitsee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Nosiis... Hyvän tähen... Fjonga on julkkis jo sinänsä! Ettekö te ny tajua... teitä vedätetään ja kovasti! :D :whistle:
ei siellä lapissa oo mitään oikeita julkkiksia. Korkeintaan jotain kärppäpelaajia naisineen ja joku vuodelta x miljonääri sekä ex kohumalli. Muu Suomi ei tiedä edes näitä, hyvä kun tietää missä joku Oulu sijaitsee.
Ja arvoisalla Vieraalla on jäänyt maantiedon tunnit väliin kun ei tiiä missä Lappi on ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Nosiis... Hyvän tähen... Fjonga on julkkis jo sinänsä! Ettekö te ny tajua... teitä vedätetään ja kovasti! :D :whistle:
ei siellä lapissa oo mitään oikeita julkkiksia. Korkeintaan jotain kärppäpelaajia naisineen ja joku vuodelta x miljonääri sekä ex kohumalli. Muu Suomi ei tiedä edes näitä, hyvä kun tietää missä joku Oulu sijaitsee.
Ja arvoisalla Vieraalla on jäänyt maantiedon tunnit väliin kun ei tiiä missä Lappi on ;)
Osa Oulun läänistä Oulun korkeudella on poronhoitoaluetta, joten eiköhän se Lappia ole käytännössä :)
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla ei tuu susta semmosta mielikuvaa, että vois verrata julkkikseen. mutta sä oot semmonen, että jos susta tulis julkkis, niin susta sais revittyä mahtavia lööppejä.
just tuon takia en hae bb:hen vaikka haluan! :whistle:
Mä vähän luulen, että et sä juurikaan eroaisi muista julkisuudessä pyörivistä, ei susta mitään kovin mahtavia tai erikoisia lööppejä saisi, vaikka oletkin ehkä omassa mielessäsi jotain shokeeraavaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Voi teitä pöljiä!


Ainakin viimeksi kun fjongam mäin, hän EI OLLUT JULKKIS, pelkkä mitäänsanomattoman näkönen naikkonen.
niin, miehiä löytää aina takuu varmasti tyrkkyasuilla, oli ulkonäkö mikä vaan. En ole koskaan harrastanut tyrkkypukeutumista ja aina on miehiä riittänyt, heh. Naurattaa nää muka räväkästi pukeutuvat naiset. Ja varsinkin pohjoisessa miehet kännää baareissa siihen malliin, että ei mitään väliä pukeutumisella niin miehiä löytyy aina. Tai onhan se hyvä laittaa tissit esille, niin kännisinki varmasti huomaa.
 
grey
Nauraa kippurassa tätä aloitusta. Nooh, sai illan parhaat naurut tästä, koska mä en fjongana kyselis mitään tällaista. Ei mitään jakoa julkkikseksi sen omilla ansioilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
raakel liekiksi mua on muuten aika moni tuntematonki luullu, nimmareitakin tultu pyytään :D
ei mulla ole todellakaan niiiin punaset hiukset ku sillä. toinen mihin ihmiset mua sotkee ulkonäön puolesta on tea khalifa :D


:eek: no niillä ei oo kyllä silimät kunnossa ja kandeis hommata lasit :eek:
 
rammstein
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
No, profiilisi on kaukana Tukiaisesta, joten se et ainakaan olisi.
Sä voisit olla vaikkapa... ööö... se Nightwishin entinen laulaja kukasenytolikaan....
ei lähelläkään kun ei oo lauluääntä. Wannabe sellainen kyllä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Nosiis... Hyvän tähen... Fjonga on julkkis jo sinänsä! Ettekö te ny tajua... teitä vedätetään ja kovasti! :D :whistle:
ei siellä lapissa oo mitään oikeita julkkiksia. Korkeintaan jotain kärppäpelaajia naisineen ja joku vuodelta x miljonääri sekä ex kohumalli. Muu Suomi ei tiedä edes näitä, hyvä kun tietää missä joku Oulu sijaitsee.
Tääs näitä järjenjättiläisiä jolla on sivistyksessä suuri aukko, kun ei oo raukka koskaan kehä kolmosen toisella puolella käynyt.
 

Yhteistyössä