jos paljastaisin teille että olen julkkis, kuka julkkis olisin?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla ei tuu susta semmosta mielikuvaa, että vois verrata julkkikseen. mutta sä oot semmonen, että jos susta tulis julkkis, niin susta sais revittyä mahtavia lööppejä.
just tuon takia en hae bb:hen vaikka haluan! :whistle:
Susta tulis lööppikuningatar ja lopuksi kukaan ei tietäis syytä, miksi nousit julkisuuteen. :D
 
mä veikkaisin että olisit jonkun rokkibändin jäsenen ex-vaimo, sellanen että olisit julkkis vaan "tietyissä piireissä", olisit harvoin missään lööpeissä, mutta kotipaikkakunnalla ja niissä onnela-piireissä sut tunnettais. tälle mamma-palstalle jos joku teki avauksen "mitä mieltä olette fjongasta", niin ensimmäinen sivu olis kyselyjä "kuka vittu se on??" "evvk" :D
 
ninni
Alkuperäinen kirjoittaja onhan noita:
en vaan nimiä niin tiedä. Joku sellainen jolla on lapsiakin, mutta silti oma elämäntapa vie ja lapset kärsii. Sori.. (tai jotain sellaista)
koviksen roolia vetävä ja hyväksyntää ja huomiota hakeva julkkkis
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja onhan noita:
en vaan nimiä niin tiedä. Joku sellainen jolla on lapsiakin, mutta silti oma elämäntapa vie ja lapset kärsii. Sori.. (tai jotain sellaista)
koviksen roolia vetävä ja hyväksyntää ja huomiota hakeva julkkkis
pääsis aina lööppeihin kun on taas nähty uuden miehen kainalossa ja vetänyt kännit lähibaarissa. Lukijat ei pysyis enää käänteissä perässä.
 
raakel liekiksi mua on muuten aika moni tuntematonki luullu, nimmareitakin tultu pyytään :D
ei mulla ole todellakaan niiiin punaset hiukset ku sillä. toinen mihin ihmiset mua sotkee ulkonäön puolesta on tea khalifa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
raakel liekiksi mua on muuten aika moni tuntematonki luullu, nimmareitakin tultu pyytään :D
ei mulla ole todellakaan niiiin punaset hiukset ku sillä. toinen mihin ihmiset mua sotkee ulkonäön puolesta on tea khalifa :D
onko siussa tummaa verta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
raakel liekiksi mua on muuten aika moni tuntematonki luullu, nimmareitakin tultu pyytään :D
ei mulla ole todellakaan niiiin punaset hiukset ku sillä. toinen mihin ihmiset mua sotkee ulkonäön puolesta on tea khalifa :D
onko siussa tummaa verta?
aivan säälittävän vähän mustalaisverta on, mutta tumma iho on kyl solariumin ansiota :D
 

Yhteistyössä