Jos ottais kissan?

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Miä oon hirveen pitkään mirriä halunnut.. Kääntäkää miun pää nyt johonkin suuntaan :D Se olis kyllä ihana, ainut mitä miä pelkään on se että se repii joka paikan säpäleiksi =)
 
vieras
Kissat tykkää oksentaa karvapalloja ja joskus protestipissiä parketille, sänkyyn, villamatolle, sohvaan. Karvoistelevat vaatteet ja huonekalut ja kynsii niihin kivoja vekkejä. Toisinaan talossa on ihme märinää mm. kaappien oville. Mut on ne silti ihania :)
 
justina
Sori nyt vaan mutta kissat on ällöttäviä.Ne haisee, ne syö kaikkea ällöä, nuolee peffaansa, pudottelee karvojaan, mouruaa, ja niillä on ilkeät silmät.Ja mua on purru kissa. Kolmesti. Nih.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:
Kissat on kivoja mutta ne karvat, ne karvat... Lähes 2 vuotta sitten annettiin meidän kissa pois allergian takia ja vieläkin niitä karvoja löytyy jostain.
Mulla on cornish rex. Ihana rotu, siitä ei lähde karvaa niin että se näkyisi. =)
 
ohan kissat aivan ihania. meillä ollut ennen aina kissoja mutta ukko ei niistä ole koskaan välittänyt ja nyt todennut että niitä ei enää meille tuu.. :/ Pitkäkarvasen mä voisin meille kyllä ottaa vaikka heti, mutta kun ei niin ei.. No, koirat riittänee meille..
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Mä taas oon kissaihminen ja toivon ettet ota sitä vaan koska se on ihana,tai ota toki jos haluat..Mutta ethän hävitä sitä jos repiikin joka paikan tai pissailee/kakkailee lattioille? :D Ei pahalla siis =)
Ei kai tuo miun kommentti sille kuulostanut? =) En tietenkään hävittäis sitä, pelkään vaan että saan samanluontoisen kissan kun itekkin oon :D
 
x
Mulla on ollut 2 kissaa, joista toinen ei repinyt ikinä mitään muuta kuin omia lelujaan. Toinen joskus mielenosoitukseksi repi tapettia mutta teki sen niin, että sen varmasti huomas joten ehti väliin ennen kuin se sai tuhoja aikaan. Kissat on kyllä ihania. Ainoo huono puoli lemmikeissä yleensäkin on se, että liian pian tulee hetki, jolloin niistä joutuu luopuun
 
joanna
kyllä kissa oppii..meillä tosin tuhonnut nahkanojatuolit. roska tavaraa ne muutenkin oli,oli vaan väliaikaiset. enää ei nahkasia edes tule,mutta hyvin se on tajunnut mitä saa repiä ja mitä ei. esim. meidän hyviin sohviin ei koske.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Mä taas oon kissaihminen ja toivon ettet ota sitä vaan koska se on ihana,tai ota toki jos haluat..Mutta ethän hävitä sitä jos repiikin joka paikan tai pissailee/kakkailee lattioille? :D Ei pahalla siis =)
Ei kai tuo miun kommentti sille kuulostanut? =) En tietenkään hävittäis sitä, pelkään vaan että saan samanluontoisen kissan kun itekkin oon :D
Hih,no eipä kai..no vähän :D Mut uskotaan.. :D Eiku mä oon ollut joskus kissatalolla töissä ja muutenkin,tiedän paljon ihmisiä jotka haluu ottaa kissan ku ne on niin söpöjä,mut sit ne kiikuttaakin sen parin päivän-viikon päästä esim.kissatalolle kun "pentu oli niin villi ja repi kaikkea"tai kun "kissa pissailee lattialle"mut siis ei,en nyt tarkoittanut et kuulostat siltä,tuli vain mieleen ja varmuudeksi halusin "varoittaa"Kun kissat todella ovat erilaisia..Meillä on nyt kaksi kissaa,toinen kuin unelma:ei koskaan pissanut lattialle,ei revi mitään jne jne..Ja toinen taas ottaa joskus niin aivoon ja välillä tuntuu etten jaksa enää,mut silti se on mun "ykkösvauva"niinku aina sille lässytän :D Tää vauva kuseskelee lattioille,joskus sohvalle,terottaa kyntensä mihin haluaa ym.mukavaa..Ikää tällä vauvalla on kohta 7vee :whistle:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Mä taas oon kissaihminen ja toivon ettet ota sitä vaan koska se on ihana,tai ota toki jos haluat..Mutta ethän hävitä sitä jos repiikin joka paikan tai pissailee/kakkailee lattioille? :D Ei pahalla siis =)
Ei kai tuo miun kommentti sille kuulostanut? =) En tietenkään hävittäis sitä, pelkään vaan että saan samanluontoisen kissan kun itekkin oon :D
Hih,no eipä kai..no vähän :D Mut uskotaan.. :D Eiku mä oon ollut joskus kissatalolla töissä ja muutenkin,tiedän paljon ihmisiä jotka haluu ottaa kissan ku ne on niin söpöjä,mut sit ne kiikuttaakin sen parin päivän-viikon päästä esim.kissatalolle kun "pentu oli niin villi ja repi kaikkea"tai kun "kissa pissailee lattialle"mut siis ei,en nyt tarkoittanut et kuulostat siltä,tuli vain mieleen ja varmuudeksi halusin "varoittaa"Kun kissat todella ovat erilaisia..Meillä on nyt kaksi kissaa,toinen kuin unelma:ei koskaan pissanut lattialle,ei revi mitään jne jne..Ja toinen taas ottaa joskus niin aivoon ja välillä tuntuu etten jaksa enää,mut silti se on mun "ykkösvauva"niinku aina sille lässytän :D Tää vauva kuseskelee lattioille,joskus sohvalle,terottaa kyntensä mihin haluaa ym.mukavaa..Ikää tällä vauvalla on kohta 7vee :whistle:
Siks miä mietinkin, oon miettinyt monta vuotta
=) Että jos se misukka olis ihan terroristi niin kestäisinkö miä sitä? En oo varma vieläkään, siks miä pohdin.. Pissit lattialla ei haittaa mutta jos joka huonekalu revitään kappaleiksi niin se saattas koetella hermoja :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Mä taas oon kissaihminen ja toivon ettet ota sitä vaan koska se on ihana,tai ota toki jos haluat..Mutta ethän hävitä sitä jos repiikin joka paikan tai pissailee/kakkailee lattioille? :D Ei pahalla siis =)
Ei kai tuo miun kommentti sille kuulostanut? =) En tietenkään hävittäis sitä, pelkään vaan että saan samanluontoisen kissan kun itekkin oon :D
Hih,no eipä kai..no vähän :D Mut uskotaan.. :D Eiku mä oon ollut joskus kissatalolla töissä ja muutenkin,tiedän paljon ihmisiä jotka haluu ottaa kissan ku ne on niin söpöjä,mut sit ne kiikuttaakin sen parin päivän-viikon päästä esim.kissatalolle kun "pentu oli niin villi ja repi kaikkea"tai kun "kissa pissailee lattialle"mut siis ei,en nyt tarkoittanut et kuulostat siltä,tuli vain mieleen ja varmuudeksi halusin "varoittaa"Kun kissat todella ovat erilaisia..Meillä on nyt kaksi kissaa,toinen kuin unelma:ei koskaan pissanut lattialle,ei revi mitään jne jne..Ja toinen taas ottaa joskus niin aivoon ja välillä tuntuu etten jaksa enää,mut silti se on mun "ykkösvauva"niinku aina sille lässytän :D Tää vauva kuseskelee lattioille,joskus sohvalle,terottaa kyntensä mihin haluaa ym.mukavaa..Ikää tällä vauvalla on kohta 7vee :whistle:
Siks miä mietinkin, oon miettinyt monta vuotta
=) Että jos se misukka olis ihan terroristi niin kestäisinkö miä sitä? En oo varma vieläkään, siks miä pohdin.. Pissit lattialla ei haittaa mutta jos joka huonekalu revitään kappaleiksi niin se saattas koetella hermoja :xmas:
Mm,näinhän se on..mua ottaa aivoon kaikista eniten se kun löydän meidän uusilta nahkasohvilta pissan :| Mut luojan kiitos ei oo kankaiset..Sohvia roskiin on mennyt 6vuoden sisään 5kpl :eek: ,tosin kissojakin oli aiemmin 4,mut silti :( Nyt teen vaan aina niin,et kun mennään nukkumaan tai lähdetään johonkin niin suljen olkkarin ja makkareiden ovet..Kissoille jää liikkumatilaksi keittiö ja vessa.Ei pääse kuseksimaan sohville/repimään tapetteja..Ton ku muistaa vaan aina tehdä niin pitkälle pärjätään =) Ja tottahan se on,kissat on kaikesta huolimatta aivan ihania,enkä mä noista luopuis ikinä! :heart:
 
Meillä oli neljä kissaa. Enää on kaksi. On mun mielestä kissat paljon mukavampia kuin koirat. Tästäkin voidaan olla montaa mieltä.
Nämä kaksi ovat olleet yhdessä 14 vuotta, toinen on 16 ja toinen 20. Kummatkin ihan loistokunnossa, käytettiin lekurilla viikko sitten.
Toiset kaksi tuli meille neljä vuotta sitten veljeksinä, olivat silloin 10-vuotiaita. Mahtavia tapauksia mutta luovuttiin vauvan syntymän myötä viime kesänä kun meidän asunto on niin pieni ja veljillä oli taipumusta mustasukkaisuuteen. Pääsivät sitten ystäväni äidin luo maalle, siellä ne pyydystävät hiiriä ja litkivät kermaa =) Varmasti parempi ratkaisu ihan mille tahansa kissalle, ei tällainen 40m2 kaupunkiasunto ole oikein kissoille se paras paikka.
Kaksi jäi, ovat olleet miehellä sen 14 vuotta eikä suostu luopumaan koskaan kissoistansa.

Meilläkin tuota kusta joka paikassa, riippumatta siitä onko hiekat vaihdettu. Huudellaan keskellä yötä ja riehutaan niin että vauva herää... On tullut kiroiltua. Taitavat olla meidän katit mustiksia vauvasta.

Silti, olen aina ollut kissaihminen ja onhan nuo lutuisia :D
 

Yhteistyössä