Oletko maistanut muurahaisen pissaa?

Oletko maistanut muurahaisen pissaa?

  • Kyllä

    Ääniä: 5 62,5%
  • En

    Ääniä: 3 37,5%
  • En, enkä maista.

    Ääniä: 0 0,0%
  • En, haluan maistella.

    Ääniä: 2 25,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    8
Ensimmäinen reaktio oli, et no huh huh, en todellakaan. Mut sit kun muistelin, niin onhan sitä lapsena isän opastuksella tullut laitettua joku keppi muurahaiskekoon ja sitten nuoltu sitä keppiä. Kaikkea ne isät opettaakin lapsiaan tekemään. :x
 
Joo, onhan noita maisteltu silloin palikkana. Mutta ihan tosissaan sitä tuli kerran päin suuta joskus silloin, kun AIV-rehua vielä tehtiin muurahaishapolla. Puhkesi hapottajan letku ja ae happosuihku tuli ihan suoraan päin näköö. Ei mulla oo ikinä ennen eikä sen jälkeenkään ollut niin kiirutta naamanpesulle.
 
Tosi on, mutta pitääkö sitä tulla pilaamaan hyvä ketju ikävillä faktoilla?
Pahoittelen, se on geeneissä. 😔
Kyllähän tuon tiedät, ainahan se vastaa asian vierestä.
Tai siis minä vastaan asiasta kun muut iloisesti keskustelevat asian vierestä....

Työläismuurahaiset ovat naaraita. Onko kukaan tullut ajatelleeksi, että kyseessä onkin nykyisin niin muodikas "squirting"? ;)
 
vierailija
Pahoittelen, se on geeneissä.

Tai siis minä vastaan asiasta kun muut iloisesti keskustelevat asian vierestä....

Työläismuurahaiset ovat naaraita. Onko kukaan tullut ajatelleeksi, että kyseessä onkin nykyisin niin muodikas "squirting"?
Vain asian selvyydeksi, lue aloituksen kysymys.
Kysymys oli muurahaisen pissasta.
Ehkä perempi vastaus itseltäsi olisi ollut: ”ei, en ole maistanut”
 
Vain asian selvyydeksi, lue aloituksen kysymys.
Kysymys oli muurahaisen pissasta.
Ehkä perempi vastaus itseltäsi olisi ollut: ”ei, en ole maistanut”
Tuohon ensin vastasinkin, valitsin vaihtoehdon 2 (en ole maistanut) listasta, jonka @Rätti Väsynyt oli laatinut. Jos olisit rekisteröitynyt, näkisit nuo vastaukset.
Sen jälkeen tekstissä totesin, ettei kukaan ole maistanut muurahaisen pissaa, vaikka niin luulisikin.

Tuo myöhempi kommenttini oli reaktio valitteluun, jonka @diogenes 57 esitti.
 

Yhteistyössä