Jos olisit nuori ja nätti, mikä näistä kolmesta sua kiinnostaisi eniten olla? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "diudiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"diudiu"

Vieras
Jätän listasta pois missit ja mallit ja laitan tähän sellaiset vaihtoehdot kuin:

• RADIO CITY ROCKETTE
The Rockettes - Wikipedia, the free encyclopedia
Vuonna 1925 perustettu kuuluisa New Yorkilainen tanssiryhmä joka esiintyy Radio City Music Hall-teatterissa, Manhattanilla

• DALLAS COWBOYS CHEERLEADER
Dallas Cowboys Cheerleaders - Wikipedia, the free encyclopedia
Texasilaisen jalkapallojoukkueen cheerleaderi

• PLAYBOY BUNNY
Playboy Bunny - Wikipedia, the free encyclopedia
Pupuasuun pukeutunut tarjoilijatyttö tunnetun Playboy-brändin nimikkoklubilla

Aivan kuin misseillä, tms, myös noilla pitää olla kaunetta ja kahdella ensiksi mainitulla myös tanssitaitoa ja kovaa fyysistä kuntoa. Nuo kaikki kolme on tavallaan brändejä, kukin omassa maassaan tunnettuja ja arvostettuja... "ryhmiä" joihin nuoret tytöt haluaa päästä. Mutta joka tapauksessa, jos olisit parikymppinen ja kaikki olisi mahdollista, mikä nuista olisit mieluiten? :D

Vaikka olisin nuori ja nätti (nythän oon enää nätti, nuoruus meni jo), niin en olisi kiinnotunut mistään noista. Ei nuoruus ja kauneus kulje käsi kädessä liikunnallisuuden, esiintymishalun, tanssitaidon tai itsensä esittelyhalun kanssa.

• RADIO CITY ROCKETTE
The Rockettes - Wikipedia, the free encyclopedia
Vuonna 1925 perustettu kuuluisa New Yorkilainen tanssiryhmä joka esiintyy Radio City Music Hall-teatterissa, Manhattanilla

Tämä noista mieluiten, mutta se ei ollut lähelläkään toiveammattiani :)

Kiinnostaisi tuo ensimmäinen. Siinä on glamouria, hienot esiintymisasut ja esiintyjillä täytyy olla paljon taitoa. Ura voisi tuosta ensimmäisestä avautua ihan eri tavalla kuin noista kahdesta muusta.

No mikään noista ei ole kiinnostava, mutta jos olisi pakko valita, niin tuo cheerleader. Nuorena ja nättinä minä valitsin kyllä tanssin ja olen esiintynytkin pari kertaa. Nyt on ollut taukoa muutaman vuoden, mutta suunnittelen aloittamista uudelleen. Vaikken olekaan enää nuori, mutta nätti kyllä :D

Yhteistyössä