Jos olisin mies, minäkin karttaisin yh-äitejä kuin ruttoa... Tässä teille hiukan informaatiota yh-mammat.

  • Viestiketjun aloittaja pintaliitäjä
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.

Harva nainen (kaveri) jolle olen kertonut tämän on uskonut, monelle ollut vaikea pala kun tietäävät itse jauhavansa ******* selän takana.
Jotenka naiset automaattisesti olettivat että niin miehetkin tekevät.

heeh surullista.

Ehkä tämä on se perinteinen ongelma, ajatellaan että naisia ei voi täydellisesti ymmärtää mutta miehissä ei ole mitään ymmärrettävää alunperinkään.
mulla on paljon miehiä kavereina ja kyllä panoista juttelevat siinä missä naisetkin.
Säälittävää, en oikein voi muuta sanoa :
Ehkä sitä itse automaattisesti jotenkin sitten karttaa sellaista seuraa ja näin ollen minulle on syntynyt erilainen kuva.
no ei musta,,kyllä akatkin juttelee :)
tosin mua nyt ei kiinnosta tietää vastaantulevista akoista kellä on posliini ja kellä ei :/
No naiset nimenomaan juttelee...sehän se pointti onkin.
Se kuuluu osana heidän sosiaaliseen kanssakäymiseen, erilaisten asioiden puinti. Oli se sitten parisuhde tai joku muu asia.

Minun kokemukseni mukaan miehet eivät sillä tavoin tätä harrasta.
Miesten illassa ei puida parisuhteita yleensä :D tai mitään siihen liittyvää.
Tuskin sinä voit puhua asiasta kuin omalta kohdaltasi. On paljon miehiä, jotka just juttelee parisuhteen ongelmista. Ja ei naiset yleensä kyllä puhu nor. seksistä. SIt jos tilanne on jotenkin vaikee, esim. ollaan eroamassa ja oma mies koittaa tyyliin raiskata, niin kyllä siitä nyt pitääkin puhua.
Siis mun tuntemat naiset. Varmaan jotkut rehvastelee ihan lympillä.
 
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.

Harva nainen (kaveri) jolle olen kertonut tämän on uskonut, monelle ollut vaikea pala kun tietäävät itse jauhavansa ******* selän takana.
Jotenka naiset automaattisesti olettivat että niin miehetkin tekevät.

heeh surullista.

Ehkä tämä on se perinteinen ongelma, ajatellaan että naisia ei voi täydellisesti ymmärtää mutta miehissä ei ole mitään ymmärrettävää alunperinkään.
mulla on paljon miehiä kavereina ja kyllä panoista juttelevat siinä missä naisetkin.
Säälittävää, en oikein voi muuta sanoa :
Ehkä sitä itse automaattisesti jotenkin sitten karttaa sellaista seuraa ja näin ollen minulle on syntynyt erilainen kuva.
no ei musta,,kyllä akatkin juttelee :)
tosin mua nyt ei kiinnosta tietää vastaantulevista akoista kellä on posliini ja kellä ei :/
No naiset nimenomaan juttelee...sehän se pointti onkin.
Se kuuluu osana heidän sosiaaliseen kanssakäymiseen, erilaisten asioiden puinti. Oli se sitten parisuhde tai joku muu asia.

Minun kokemukseni mukaan miehet eivät sillä tavoin tätä harrasta.
Miesten illassa ei puida parisuhteita yleensä :D tai mitään siihen liittyvää.
Tuskin sinä voit puhua asiasta kuin omalta kohdaltasi. On paljon miehiä, jotka just juttelee parisuhteen ongelmista. Ja ei naiset yleensä kyllä puhu nor. seksistä. SIt jos tilanne on jotenkin vaikee, esim. ollaan eroamassa ja oma mies koittaa tyyliin raiskata, niin kyllä siitä nyt pitääkin puhua.
Siis mun tuntemat naiset. Varmaan jotkut rehvastelee ihan lympillä.
kympillä...
 
Jep
Alkuperäinen kirjoittaja TOSI MIES:
Nimimerkki Jaska on joko oikeasti nainen, super nörtti mies, tai sitten koettaa sitkeästi antaa mies sukupuolesta parempaa kuvaa (mille nostan hattua toki).
Heh, itsekin mielestäsi Jaska antaa "paremman kuvan" miehistä kuin sinä. Pohdipa sitä.

Katsos on olemassa niitä heikompia ja huonompia miehiä ja sitten niitä parempia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.

Harva nainen (kaveri) jolle olen kertonut tämän on uskonut, monelle ollut vaikea pala kun tietäävät itse jauhavansa ******* selän takana.
Jotenka naiset automaattisesti olettivat että niin miehetkin tekevät.

heeh surullista.

Ehkä tämä on se perinteinen ongelma, ajatellaan että naisia ei voi täydellisesti ymmärtää mutta miehissä ei ole mitään ymmärrettävää alunperinkään.
juuh, ei tässä meidän porukassa pahemmin miehet puhu mistään mikä liittyy parisuhteeseen.. enemmänkin me naiset sitten avoimin keskustellaan asioista. Ai niin ja olen/olin yh. Olen kai edelleenkin kun en ole vielä miehen kanssa saman katon alla.
Ja on ollut myös suhteita ihan vaan sen takia että kaipaa jotain keskustelukumppania ja muutakin kun lapset elämäänsä.
Toisekseen en etsinyt miestä, he ovat itse lähestyneet minua. Niinkuin tämä nykyinenkin, josta näyttäis tulevan kumppani loppuelämäksi sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja TOSI MIES:
Nimimerkki Jaska on joko oikeasti nainen, super nörtti mies, tai sitten koettaa sitkeästi antaa mies sukupuolesta parempaa kuvaa (mille nostan hattua toki).
Ite olet nainen
Tuolla toisessa ketjussa selitin... Palsta löytyi vaimon bookmarkeista. Istun tässä koneella pikkujoulujen jatkoilta tulleena. Vaimo sukuloimassa lasten kanssa.
 
lenttis
Porvoosta koko ketju! :D Ei ap:lla voi olla noin rajoittunut maailman katsomus. Jos ap on ihan tosissaan niin kannattaisko tässä vaiheessa avata silmät ja ruveta elämään, siis sitä omaa elämää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Ei järkevät miehet juttele ja rehvastele panoillaan. Tunnen pari, jotka sitä tekee ja ne on tyhmiä kuin saappaat. Kai sitä joskus voi parhaalta kaverilta kysyä neuvoa, jos on joku ongelma, mut en oo koskaan törmännyt aikuisiällä muihin kun näihinkahteen tapaukseen.
Jep
 
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja TOSI MIES:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja TOSI MIES:
Nimimerkki Jaska on joko oikeasti nainen, super nörtti mies, tai sitten koettaa sitkeästi antaa mies sukupuolesta parempaa kuvaa (mille nostan hattua toki).
Ite olet nainen
Tuolla toisessa ketjussa selitin... Palsta löytyi vaimon bookmarkeista. Istun tässä koneella pikkujoulujen jatkoilta tulleena. Vaimo sukuloimassa lasten kanssa.
Sulla on sit itsetunto-ongelma. Voi sun vaimo-parkaa. Oikeesti TOSI MIEHET ei alennu tollaiseen käytökseen kuin sinä.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja TOSI MIES:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja TOSI MIES:
Nimimerkki Jaska on joko oikeasti nainen, super nörtti mies, tai sitten koettaa sitkeästi antaa mies sukupuolesta parempaa kuvaa (mille nostan hattua toki).
Ite olet nainen
Tuolla toisessa ketjussa selitin... Palsta löytyi vaimon bookmarkeista. Istun tässä koneella pikkujoulujen jatkoilta tulleena. Vaimo sukuloimassa lasten kanssa.
Ja "TOSI MIESKIN" (*pidätellään niitä pyrskähdysksiä*) tuossa seltittää kuin nainen. Taisi kerrankin löytää vertaispalstan.

Alkuperäinen kirjoittaja no niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Kovasti tuntuis olevan vaikeaa ihmisten ymmärtää että kaikki ihmiset ei ole samanlaisia kun oma napa.
tämä on ongelman ydin tällä palstalla.
Siinähän se tuli sanottuksi, pätee niin täysillä tuohon. ..hmm...mieheenkin.
 
Mä olen aina ihmetellyt, miten ylipäätään olivat yh:hoita tai eivät, jotkut naiset koittavat "kouluttaa" ja muuttaa pelimieheiän ja baarissa viihtyviä meneviä miehiä "kotona viihtyviksi" "viikoloppu kotona kullan sylissä"- tyyppisiksi miehiksi.. en tajua.. ei siitä saa kun porua ja pahan mielen.. mut jotkut naiset luulevat aina siihen pystyvänsä.. vaikkein mies antaisi edes mitenkään ymmärtää että haluaa muuttua. .toki on miehiä jotka itse muuttuvat pakosta, mutta ei naisen muuttamana

Miksi ottaa joku jonka haluaa muuttaa, tai toisinpäin miksi mies ottaisi naisen vain muuttaakseen sitä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Mä olen aina ihmetellyt, miten ylipäätään olivat yh:hoita tai eivät, jotkut naiset koittavat "kouluttaa" ja muuttaa pelimieheiän ja baarissa viihtyviä meneviä miehiä "kotona viihtyviksi" "viikoloppu kotona kullan sylissä"- tyyppisiksi miehiksi.. en tajua.. ei siitä saa kun porua ja pahan mielen.. mut jotkut naiset luulevat aina siihen pystyvänsä.. vaikkein mies antaisi edes mitenkään ymmärtää että haluaa muuttua. .toki on miehiä jotka itse muuttuvat pakosta, mutta ei naisen muuttamana

Miksi ottaa joku jonka haluaa muuttaa, tai toisinpäin miksi mies ottaisi naisen vain muuttaakseen sitä...
On myös miehiä jotka on saaneet tarpeekseen pelimiehen elämästä ja ryyppäämisestä ja kun se oikea loppuu niin tulee syy jonka takia voi luopua entisestä ja ahdistavasta. Jos ei ole sitä oikeaa niin on vain tyhjyyttä jota paikata ryyppäämällä ja naimalla.
 
Nyt leskeksi jääneenä oon alkanu katteleen näitä yh-juttuja ja _hieman_ on paskan maku suussa. Varsinki ku en ite oo tätä yh:n roolia valinnu. Ei kyllä ole uusi suhde missään mielessä ajankohtainen mulla, mutta paskalta tuntuu tuo yleistäminen, kun enhän ny varmaan yksin halua elää koko loppuelämää. Alkaa kohta tuntumaan et uskaltaakohan kehenkään yrittää tutustua ku tuntuu kaikilla olevan oma käsityksensä yh:ista ja muutenki lapsista. Yksi yh kaverini valittaa, et kaikki miehet katoaa heti ku sanoo, et hänellä on lapsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kactus:
Nyt leskeksi jääneenä oon alkanu katteleen näitä yh-juttuja ja _hieman_ on paskan maku suussa. Varsinki ku en ite oo tätä yh:n roolia valinnu. Ei kyllä ole uusi suhde missään mielessä ajankohtainen mulla, mutta paskalta tuntuu tuo yleistäminen, kun enhän ny varmaan yksin halua elää koko loppuelämää. Alkaa kohta tuntumaan et uskaltaakohan kehenkään yrittää tutustua ku tuntuu kaikilla olevan oma käsityksensä yh:ista ja muutenki lapsista. Yksi yh kaverini valittaa, et kaikki miehet katoaa heti ku sanoo, et hänellä on lapsi.
:hug: En minäkään näitä ihme yleistyksiä ymmärrä enkä käsitä miksi yh:t yritetään vetää johonkin tiettyyn muottiin ja koetetaan provoilla mitä ihmeellisimmillä asioilla. Niinkuin tämäkin ketju nyt :D Ok, osa miehistä varmaan retostelee panoillaan (ihan niinkuin osa naisistakin), mutta ihan samahan se on onko se pano yh vai ei =) Miksi ihmeessä tässä on juuri yksinhuoltajista kyse? Kai sitä lapsettomatkin voi tosissaan sitä miestä etsiä ja toisaalta taas kaikki yh:t ei niin tosissaan uutta kumppania edes etsi.

Kactukselle vielä se, että ei ne kaikki miehet katoa heti kun kuulee jonkun olevan yh (ainakin omassa tuttavapiirissä yh:t on yhtä helposti löytäneet uuden miehen kuin sinkutkin). Ja ne ketkä katoaa niin saa varmasti kadotakin, eihän semmosista sitten mihinkään ole =)
 
Mä en jaksa lukee koko ketjua...mutta ite yh:na ollessa en todellakaan hakenut miestä itelleni,vaan ihan tapailusuhteita!! ;)

Ja niitähän oli... :whistle: :whistle:

Mutta paras repliikki eräältä ukolta oli kerran,kun tavattiin ja hän kyseli hetimiten että onko lapsia..TOtesin että on,kolme..
Hän oli niin maireaa ja totesi että hän deittailee VAIN ja AINOASTAAN yh äitejä sillä ne on parhaita huolehtimaan ja hoitamaan kotiasiat!!Osaa tehä ruuat,ja pestä pyykit jne...
Siis täH??
TUijotin suu ammollaan...ihan tosi se haki äitiä..
Ei edennyt sen pidemmälle meidän tapailut,sillä mä en lisälasta hakenut,en todellakaan!!! :LOL:

MOniko ukko sitten hakee piikaa itelleen???

 
vieras
Selvä. Mä oon yh ja tällä hetkellä en edes jaksaisi seurustella. Luulen et samat virheet toistuisi seuraavassakin parisuhteessa ja mä en nyt jaksa tapella kenenkään kans, joten mieluummin keskityn työhöni ja lapseeni. Sitten kun joskus löydän sopivan miehen ja alan seurustella, niin toki haluan seurustella tosissani, mutta ei se tarkoita sitä, että mies olisi lapseni elättäjä. Yksinkertaisesti pärjään rahallisesti että muutenkin lapseni kanssa ilman että tarvitsisin ketään. Toki sitten kun yhteenmuutto on ajankohtainen, niin kustannukset jaetaan niinkun normaalistikin avoliitossa. Ja tietenkin miehen on tultava lapseni kanssa toimeen, mutta kyllä ihan itse kustannan lapseni vaatteet yms. ja hoidan pääsääntöisesti lapseni itse.. toki jos mies on valmis hoitamaan lastani tms. niin se ei ole mitenkään kiellettyä. Mutta niinkun sanottu lapsellani on jo yksi isä ja yksi äiti, jotka kantavat vastuun tekevät päätökset.
 

Yhteistyössä