Jos olisin mies, minäkin karttaisin yh-äitejä kuin ruttoa... Tässä teille hiukan informaatiota yh-mammat.

  • Viestiketjun aloittaja pintaliitäjä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Juu-u, siltä tieltä ei oo paluuta kun on kerran päättäny perheytyä. Kunnes kuolema erottaa, mitä siitä vaikka elämä meneekin perseelleen, pääsee kuolemaan marttyyrina :kieh: :kieh:
:D :p
Sen voi hakata sitten vielä vaikka hautakiveen niin että kaikki tietää varmasti :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Men:
Se on kyllä totta että monet miehet eivät halua naista joilla on lapsi tai useampi.
Se voi olla totta. Mutta mun mielestä miehenkin on suht naurettavaa retostella kenellekkään kaverilleen "panin muuten yh:ta :LOL: " jos kerran se on syynä että irtoaa helposti ja pääsee eroon helposti. Kertoo kaiken miehenkin tasosta jos naitava on sitä ainoastaan mitä on tarjolla helposti.
 
Men
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Men:
Se on kyllä totta että monet miehet eivät halua naista joilla on lapsi tai useampi.
Se voi olla totta. Mutta mun mielestä miehenkin on suht naurettavaa retostella kenellekkään kaverilleen "panin muuten yh:ta :LOL: " jos kerran se on syynä että irtoaa helposti ja pääsee eroon helposti. Kertoo kaiken miehenkin tasosta jos naitava on sitä ainoastaan mitä on tarjolla helposti.
En ole puhunut retostelusta, mutta kyllä niistä yh mammoista saa " huorahtavan " kuvan, mitä on kuullut puheita. Yrittää sillä panemisella että tärppäis enemmänkin kuin seksi.
 
Saakeli :D en ehtinyt kirjottaa siihen toiseen ketjuun kun se jo hävis... :headwall:

Mietin vain että mistä tää katkeruus yksinhuoltajia kohtaan johtuu? Liekkö joku nätti yh-äiti vienyt teidän miehenne, vai mitenkä :D ?
 
hehee
Alkuperäinen kirjoittaja pintaliitäjä:
Jokainen yh-äiti joka väittää, ettei etsi miestä ennen kaikkea isähahmoksi lapsilleen ja perheen toiseksi elättäjäksi valehtelee. Ainakin se on varmaa, että yh-äidit etsivät AINA miestä tositarkoituksella. Siksi en tajua yh:ita jotka yrittävät väkisin kesyttää jotain paatuneita pelimiehiä ja baarikärpäsiä. Luuletteko todella että saatte niistä miehen itsellenne? Nämä tällaiset lähinnä seksiseurasta kiinnostuneet miehet vain nauravat teille selkänne takana kavereidensa kanssa, kertoessaan intiimejä yksityiskohtia seksikokemuksistaan mm. teidän kanssanne yh:t. Niin että herätkääpä pikkuhiljaa yh-äidit, sitä kunnon miestä ei mistään Helsingin pintabaareista löydy...
Oletko miettinyt, että ne naintijutut eivät ole totta, vaan lähinnä jotain kalavalheita? Suurenneltuja juttuja?

Minuakin yritti iskeä umpihumalaiset nuoret kaverit lähiöbaarissa :) kun likkakaverin kanssa käytiin katsomassa miltä meno siellä näyttää. En ollut edes imarreltu, lähinnä vaivautunut, että pitääkö kaveri minua ihan tyhmänä, että menisin helppoon.

Sinnikäs nuori mies sieltä sitten lähti saatille, suurin kuvitelmin, kävi matkalla bussipysäkin takana kusella lorottamassa - hahaaa - ja kuvitteli kotitalon portilla että pääsisi sisälle, kun ei ole yöpaikkaakaan tiedossa. Ilmoitin, että ei käy, mulla on kotona teini-ikäisiä lapsia enkä kuljettele koskaan kotiini mitään äijänpuolikkaita.

varmaan tästäkin keikasta piti kavereille omiaan puhua, että kasvot säilyi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Mussa on jotain vikaa kun en ole törmännyt mieheen jolle lapsi olisi ongelma....
Mä en edes ole yh, mutta silti mä oon huomennut saman :) muhun on tosi ihastunut mies, joka on sinkkuillut lähes koko elämänsä 30v asti, eikä ole todellakaan ollut lasten kanssa tekemisissä. Ja se mies on ihan hulluna mun lapsiini.
Eli riippuu kaiketi miehistä, kehen tutustuu. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Men:
Se on kyllä totta että monet miehet eivät halua naista joilla on lapsi tai useampi.
En mäkään halunnut miestä jolla oli lapsia.
Enkä minä.
Enkä mää mutt juur sellaseen törmäsin silti... :headwall:
yh iskä.... :whistle:
Niin onko hällä nyt sitten levinneet paikat kun joku yyhoon paikoista kommentoi?? |O
TÄh??Paikat levinneet??
MÄ en ketjua ala lukemaan läpi..mutta siis kumpikin oltiin yh:ta ja kumpainenkin tosi tiukassa lihassa!!! ;) :whistle:
 
vieras
Meinaatko ap että yh-äidillä on joku leima otsassa "YH"? Minua ainakin lähestytään monesti baarissa (en käy pintaliitokapakoissa, koska inhoan sitä väkeä) ja ne miehet on kyllä aidosti yllättyneitä kun jossain vaiheessa iltaa kerron olevani yh.

Mulla on suht korkea moraali, enkä haluis panna toisen miestä. Nyt kuitenkin yks työkaveri on jonkin verran pyörinyt mielessä, vaikka on varattu. Ja näin mietin: kenties tilaisuuden tullen voisin nusasta, mutta mieheks en huolis. Kuinka voisin luottaa, jos on kerran niin vietävissä vieraan naisen matkaan.

Ja hei jos panenkin jotain, olen yh tai en, niin so? Siis mitä niihin helppo nakki-puheisiin tulee. Ihmisillä on erilaisia tarpeita, on niitä paljon lapsettomiakin sinkkuja ketkä on mua ainakin 100 kertaa helpompia. Sitä paitsi mä en koskaan lähde sellasen imelän paskan puhujan matkaan, siis joka jauhaa jtn "sä olet niin kaunis ja ihana.. tuuks sä joskus mun kans treffeille? Mennäänkö meille jatkoille". Mun mielestä jos mielessä on harrastaa seksiä, niin siitä voi puhua ihan avoimesti. Tosin äärimmäisen harvoin lähden kenenkään matkaan muutenkaan. Yh-aikanani yhden kerran.
 
Keittiönoita
Mä sitten varmaan valehtelen. Mun exä on niin loistava isä pojalleen kuin ikinä vaan olla voi eikä kukaan mies voisi ikinä korvata junnulle hänen isäänsä. Olen joutunut karsimaan elämäni aikana ihan mukaviakin miehiä ulos elämästäni ihan vaan siksi, että nämä miehet eivät olisi pystyneet hyväksymään sitä, että exä on poikansa elämässä mukana. Vuoden jokaisena päivänä. Saman on exä joutunut tekemään naissuhteidensa vuoksi ja olen vilpittömän iloinen, että 9 vuotta sitten löysi naisen, joka ymmärsi ja hyväksyi sen, että exä laittaa poikansa ykkössijalle ja uusi kumppani tulee vasta kakkosena.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja pintaliitäjä:
Ainakin se on varmaa, että yh-äidit etsivät AINA miestä tositarkoituksella.
Tämä pätee kaikkiin sinkkunaisiin, joten tässä mielessä ainoat "turvalliset" panot ovat onnellisesti naimisissa. Kokenut pelimies ei kuitenkaan pelkää vapaan naisen sitoutumishalua, vaan osaa käyttää sitä hyväksi.

Yksinhuoltajien suosio on pysyvä koska 1) synnyttänyt nainen tuntee kehonsa ja osaa oikeasti nauttia seksistä - kyyti paranee lasten myötä 2) paikka järjestyy helpommin kun kuviossa ei ole aviomiestä.

No höpö höpö. Kyllä moni nainen etsii ihan jotain muuta elämäänsä kuin miestä. Varsinkin yh.
On sullakin ihme käsitykset. :LOL:
 
yh
Ja minä olen juuri halunnut sellaisen ikisinkun panokseni. Saan hyvää seksiä eikä tartte kannolta ravistella pois. 6 vuotta jo ollut sama vaki hoito ja tyydyttää molempia joten... Siis mikä vika siinä on, yh etsii bilekärpästä hoidokseen? Usein se yh on vailla vaan ja ainoastaan hyvää seksiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja pintaliitäjä:
Ainakin se on varmaa, että yh-äidit etsivät AINA miestä tositarkoituksella.
Tämä pätee kaikkiin sinkkunaisiin, joten tässä mielessä ainoat "turvalliset" panot ovat onnellisesti naimisissa.
No höpö höpö. Kyllä moni nainen etsii ihan jotain muuta elämäänsä kuin miestä. Varsinkin yh.
On sullakin ihme käsitykset. :LOL:
Poikkeuksia tietenkin on, mutta yleistäen taitaa pitää paikkaansa. Sitoutumistarve on usein alitajuinen, mutta ohjaa silti käytöstä. Se ilmenee lähinnä yksinäisyytenä, läheisyyden kaipuuna ja panetuksena.. kunnes putkahtaa esiin ihastumisen myötä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No höpö höpö. Kyllä moni nainen etsii ihan jotain muuta elämäänsä kuin miestä. Varsinkin yh.
On sullakin ihme käsitykset. :LOL:
Peesi tähän. Mun tuntemistani yksinhuoltajista ihan jokainen yhdestä ketkusta eroon päästyään ei edes halua uutta ketkua kaukosäätimensä jatkeeksi. Tapailla voi ja ehkä seurustellakin, mutta saman katon alle? No way.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Poikkeuksia tietenkin on, mutta yleistäen taitaa pitää paikkaansa. Sitoutumistarve on usein alitajuinen, mutta ohjaa silti käytöstä. Se ilmenee lähinnä yksinäisyytenä, läheisyyden kaipuuna ja panetuksena.. kunnes putkahtaa esiin ihastumisen myötä.
Mun tuntemistani yksinhuoltajista ihan jokainen on riivatun varovainen siinä, miten pitkälle antaa mahdollisen suhteensa mennä. Ovat ottaneet opikseen ensimmäisestä kerrasta ja elävät mieluummin lastensa kanssa yksin kuin ottavat saman katon alle uutta miestä.

 
No en mä kyllä viittisikään täältä Etelä-Pohjanmaalta lähtiäkkää mihinkää Helsinkiin miestä kattelemaan. Turhan pitkä matka. Enkä mä kyllä miestä tarvikaan. En mä tarvitte elättäjää, kun kerran valtiolta saa rahaa ja mun lapsella on jo isä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun tuntemistani yksinhuoltajista ihan jokainen on riivatun varovainen siinä, miten pitkälle antaa mahdollisen suhteensa mennä. Ovat ottaneet opikseen ensimmäisestä kerrasta ja elävät mieluummin lastensa kanssa yksin kuin ottavat saman katon alle uutta miestä.
Näinpä,ollaan hissun kissun.Toistaiseksi emme asu yhdessä.Vaikka olen tiukilla. :whistle:

Mulla oli ensin panetus ja sitten myöhemmin tuli ihastus.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Peesi tähän. Mun tuntemistani yksinhuoltajista ihan jokainen yhdestä ketkusta eroon päästyään ei edes halua uutta ketkua kaukosäätimensä jatkeeksi. Tapailla voi ja ehkä seurustellakin, mutta saman katon alle? No way.
Nimenomaan. :)
 

Yhteistyössä