Jos olisin mies, minäkin karttaisin yh-äitejä kuin ruttoa... Tässä teille hiukan informaatiota yh-mammat.

  • Viestiketjun aloittaja pintaliitäjä
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Poikkeuksia tietenkin on, mutta yleistäen taitaa pitää paikkaansa. Sitoutumistarve on usein alitajuinen, mutta ohjaa silti käytöstä. Se ilmenee lähinnä yksinäisyytenä, läheisyyden kaipuuna ja panetuksena.. kunnes putkahtaa esiin ihastumisen myötä.
Ei muuten pidä. Kaikki tuntemani yh:t haluavat elää ilman miestä.
Viimeksi eilen kyläilin tällaisen ihmisen luona.
Miesten perässä juoksevaa yyhoota en ole tainnut koskaan nähdä.
Missäköhän niitä mahtais nähdä sitten..

Ootkohan sekottanu yh-äidit nyt ukkomiehiin? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun tuntemistani yksinhuoltajista ihan jokainen on riivatun varovainen siinä, miten pitkälle antaa mahdollisen suhteensa mennä. Ovat ottaneet opikseen ensimmäisestä kerrasta ja elävät mieluummin lastensa kanssa yksin kuin ottavat saman katon alle uutta miestä.
Varmasti näin, mutta yksinhuoltaja on silti suhteellisesti haitallisempi kuin varattu nainen.. jos mieltää naisen piilevä sitoutumishalu uhkana.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Varmasti näin, mutta yksinhuoltaja on silti suhteellisesti haitallisempi kuin varattu nainen.. jos mieltää naisen piilevä sitoutumishalu uhkana.
Useimmilla naisilla on lisääntymistarve, mutta vain harvoilla sitoutumistarve.
Miehet ne on jotka kumppanin perään aina ruikuttaa ja ovat naimisiin kinuamassa. Ne kun ei saa lapsia muutoin.
Nainen ei tartte sitoutumista saadakseen perheen itselleen.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
[

Varmasti näin, mutta yksinhuoltaja on silti suhteellisesti haitallisempi kuin varattu nainen.. jos mieltää naisen piilevä sitoutumishalu uhkana.
Varmasti noin. Sama pätee miehiin. Ihan fiksukin sinkkumies muuttuu ärsyttäväksi takertujaksi ällistyttävän nopeasti. Olipa kyse miehestä tai naisesta, järkevämpää on hengailla sellaisen kanssa, joka ei ole hetimiten kantamassa hammasharjaansa sun kylpyhuoneeseesi

=)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Sinullekin kelpais miestä - tekis kohta mieli todistaa tämän väitteen :eek:
Häh?
Kelpais mulle kova elin, ja voisin treffaillakin mukavaa miestä kaiken kivan merkeissä. Mutta että sitoutuisin ja muuttaisin samaan osotteeseen?
Täytys olla kyllä maailmankirjat sekasin. :|
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Olenko mä muuten huono yh-äiti, kun en eilen lähtenyt baarista kenenkään miehen matkaan tai kukaan ei lähtenyt mun mukaan? Kiltisti tulin yksin kotiin. Mikä tämä tällainen yh-äiti muka on?
Aika huono yh. Kyllä yh:n pitää imeä munia koko baari-ilta ja sieltä lähteä ison miesremmin matkaan, jotka tuikkaa yhtä aikaa joka aukkoon.

Etkö ole käyny YHÄ-kurssia? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kelpais mulle kova elin, ja voisin treffaillakin mukavaa miestä kaiken kivan merkeissä. Mutta että sitoutuisin ja muuttaisin samaan osotteeseen?
Täytys olla kyllä maailmankirjat sekasin. :|
Eipä olisi ennenkuulumatonta, edes paantuneen ja vannoutuneen yh:n kohdalla. Mitä pidempi yksinäisyys takana, sitä haitallisempi ihastus voi olla, eikä oikeasti vaadi muuta kuin että juuri passeli elin sattuu kohdalle ja se on menoa :|

Siksi kukaan ei usko että olet vaaraton, tässäkään mielessä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Olenko mä muuten huono yh-äiti, kun en eilen lähtenyt baarista kenenkään miehen matkaan tai kukaan ei lähtenyt mun mukaan? Kiltisti tulin yksin kotiin. Mikä tämä tällainen yh-äiti muka on?
Aika huono yh. Kyllä yh:n pitää imeä munia koko baari-ilta ja sieltä lähteä ison miesremmin matkaan, jotka tuikkaa yhtä aikaa joka aukkoon.

Etkö ole käyny YHÄ-kurssia? :eek:
Ei mulle ole kukaan kertonut tuollaisesta kursista! |O :'(
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Eipä olisi ennenkuulumatonta, edes paantuneen ja vannoutuneen yh:n kohdalla. Mitä pidempi yksinäisyys takana, sitä haitallisempi ihastus voi olla, eikä oikeasti vaadi muuta kuin että juuri passeli elin sattuu kohdalle ja se on menoa :|

Siksi kukaan ei usko että olet vaaraton, tässäkään mielessä :whistle:
:LOL: Emminä mikään vaaraton olekaan.


 
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kelpais mulle kova elin, ja voisin treffaillakin mukavaa miestä kaiken kivan merkeissä. Mutta että sitoutuisin ja muuttaisin samaan osotteeseen?
Täytys olla kyllä maailmankirjat sekasin. :|
Eipä olisi ennenkuulumatonta, edes paantuneen ja vannoutuneen yh:n kohdalla. Mitä pidempi yksinäisyys takana, sitä haitallisempi ihastus voi olla, eikä oikeasti vaadi muuta kuin että juuri passeli elin sattuu kohdalle ja se on menoa :|

Siksi kukaan ei usko että olet vaaraton, tässäkään mielessä :whistle:
Miksi ei mene tajuntaan se, että yh-äiti voi oikeasti haluta vain pelkkää seksiä eikä mitään miestä nurkkiinsa märisemään?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:$ Ääh.

Jos jostain oikeesti tykkää, ei välitä montako lasta sillä on, vaan haluaa itsekin sitoutua.
Kyllä sillä on ainakin mulle väliä, mä en halua kontolleni toisten lapsia :x
No sillon se välittäminen ei vaan oo tarpeeksi suurta.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pitää heti maanantaina mennä Kelaan. Mä olen aivan järkyttynyt, kun olen jäänyt paitsi tuollaisesta tärkeästä kurssista! :/
Siellä opetetaan kädestä pitäen, mm.miten tyydyttää ukkomies kahdessa minuutissa ym:t alkeet. Kannattaa kysellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pitää heti maanantaina mennä Kelaan. Mä olen aivan järkyttynyt, kun olen jäänyt paitsi tuollaisesta tärkeästä kurssista! :/
Siellä opetetaan kädestä pitäen, mm.miten tyydyttää ukkomies kahdessa minuutissa ym:t alkeet. Kannattaa kysellä.
Saako tyydytystä antaa muillekin varatuille miehille kuin ukkomiehille? Tai no palstan logiikan mukaan avoliito on takaportin auki pitämistä eli ei silloin oikeasti ole varattu, saati että seurusteleva olisi varattu.
 

Yhteistyössä